Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 13508
Hei, det er en svensk nettside som selger bpc-157. Jeg lurer på lovligheten rundt og bestille dette?. hvor kan jeg evt forhøre meg rundt lovligheten og bestilling av dette peptide?.

jeg sliter med ibs, og har hørt positive ting om dette peptidet til hjelp mot akkuratt dette, hadde satt stor pris på evt, feedback på mitt spørsmål.
Sist endret av ronaldmcdonald2; 11. januar 2021 kl. 11:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei. Lurer på det samme. Sliter med en del uspesifiserte sene og nerveplager som verken lege, fysioterapeut, kiropraktor osv. har klart å løst opp i. Har blitt gradvis værre over mange år. Legene sier vanligvis at dette må du bare lære deg å leve med.

Så leste jeg om BPC-157 som en mulig løsning. Men er redd for å bestille det fra utlandet, da jeg er usikker på om det er registrert som doping eller ikke. Står ikke direkte listet på dopinglisten for 2021, men ser at det er listet opp peptidhormoner/vekstfaktorer av forskjellig slag. Ser at TB500 er listet opp der, noe som ofte blir nevnt i lag med BPC-157.
Her er listen jeg har gått ut ifra: https://s3.eu-west-1.amazonaws.com/a...isten-2021.pdf

Tenkte bestille 2 glass med 5 mg i hver, som jeg tenker varer i 2-3 uker.

Hadde vært fint å få litt klarhet om det ville bli reaksjon på dette og eventuelt hva det ville blitt. Destruksjon, bot, betinget eller ubetinget fengsel? Eventuelt vil det komme på rullebladet?

Skal jo ikke bruke det for å dope meg, men for å forhåpentligvis bedre min helse.
Sist endret av Kimsasa; 11. mars 2021 kl. 16:02.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
En tommelfingerregel er at alle stoffer som kan brukes som et legemiddel, er et legemiddel. Norges juridiske definisjon på legemiddel er ganske bred og fanger opp alle stoffer som er psykoaktive/påvirker kroppen og ikke allerede er under definisjonen narkotika.

Legemider er jo da en regulert vare som bare visse importører med lisenser kan bringe inn til landet, smutthullet med privatimport innenfor EØS er tettet.

Kort og godt: Nei, det er ulovlig å kjøpe og importere dette til Norge.