Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2216
Er i amsterdam for øyeblikket, og skal prøve trøfler for første gang. Kjøpte de svakeste, 15 gram ferske psilocybe tampanensis ``philosophers stone`.

Har prøvd tørket fleinsopp en gang, spiste kun 1,3g da.
Eneste som skjedde når jeg tok flein var at gulvet der jeg var glødet, og at jeg mistet egoet mitt på en måte.
Har også prøvd mdma ganske mange ganger som vistnok skal være light psykelika om jeg ikke tar helt feil?
Har lyst til å få mere ut av den trippen her, men vil heller ikke peise på med det sterkeste.

Lurer på om jeg skal spise hele boksen på 15 gram?
Og noen tips til hva som er fett å gjøre mens man tripper?
Hei! Jeg prøvde de samme trøflene når jeg var i amsterdam, hadde aldri prøvd psykedelika før, men spiste hele boksen.
Etter ca 45 min merket jeg bare at fargene på netflix virvlet rundt i seg selv
Endte med å bli liggende i senga og bare stirre på henda mine en god halvtime, med skikkelig tankekjør.
La også merke til at berøring var en rar følelse.
Sex var noe for seg selv på trøfler, men kunne godt vært litt sterkere disse trøflene.

Kjøpte og High Hawaiians der nede, som er det sterkeste de har på markedet, men de turte jeg ikke spise
Jeg prøvde de nest sterkeste de hadde i en smartshop der. Dragon et eller anna het de. Spiste en og en halv boks med disse mugne trøflene. Det var morro den kvelden men jeg kom ikke på samme nivå som med sopp verken i hvor dypt det stikker i meg eller psykisk. Det var kanskje 35 - 40 gram pluss alkohol. Kan anbefale koka sprit som de har der.(sprit flaske med koka blader i)
Men der igjen så er det jo forskjell fra menneske til menneske. Jeg var rundt 100 kg den kvelden, har nok også noe å si.

Edit: Jeg og to venner satt utenfor bulldog og så på livet og kosa oss den kvelden. Starta på hotellet men var fint å være ute og bare få masse inntrykk og . Der igjen, det som er fint for meg er ikke nødvendigvis fint for deg
Sist endret av Hjelm1; 3. september 2015 kl. 23:15.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Jeg og to venner satt utenfor bulldog og så på livet og kosa oss den kvelden. Starta på hotellet men var fint å være ute og bare få masse inntrykk og . Der igjen, det som er fint for meg er ikke nødvendigvis fint for deg
Vis hele sitatet...
Bulldog var den eneste coffeeshoppen jeg virkelig mislikte i Amster.
Coffeeshoppene i Amsterdam har ganske kjip og lav standard, men jeg synes denne tok kaka. Rett og slett ekkelt å gå inn der for å handle weed, i tillegg var det dobbel pris fra andre shopper og generisk utvalg.
Hvis du tar med dama til Amster for å teste weed vil hun ikke få noe godt inntrykk av de narkis-sjappene i sentrum!
Anbefaler å gå langt utenom sentrum for å finne coffeshops. Mye mindre turister, mer spennende utvalg og cafeene ser ikke ut som et sted hvor folk sitter og røyker weed hele dagen.

Ble litt offtopic, sorry for det.
Sist endret av PerPerPerPer; 4. september 2015 kl. 14:02.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Jeg prøvde de nest sterkeste de hadde i en smartshop der. Dragon et eller anna het de. Spiste en og en halv boks med disse mugne trøflene. Det var morro den kvelden men jeg kom ikke på samme nivå som med sopp verken i hvor dypt det stikker i meg eller psykisk. Det var kanskje 35 - 40 gram pluss alkohol. Kan anbefale koka sprit som de har der.(sprit flaske med koka blader i)
Men der igjen så er det jo forskjell fra menneske til menneske. Jeg var rundt 100 kg den kvelden, har nok også noe å si.

Edit: Jeg og to venner satt utenfor bulldog og så på livet og kosa oss den kvelden. Starta på hotellet men var fint å være ute og bare få masse inntrykk og . Der igjen, det som er fint for meg er ikke nødvendigvis fint for deg
Vis hele sitatet...

Jeg var nettopp i Amsterdam og la merke til Coca leaf-flaskene. Jeg ble veldig nysgjerrig. Vil du utdype hvorfor du anbefaler det? Hva er annerledes i forhold til vanlig sprit?
Jeg syns den var sirupsaktig i konsistens, veldig oppkvikkende virkning. Det kan være placebo osv. Eller at de bladene er mer som dekor men jeg syns jeg kjente noe ekstra utover spritens virkning