Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1318
Vanskelig å skulle mene noe om dette. Veldig langt unna min musikksmak. Men keep it up! Velger å kalle meg selv en hater i håp om at du får motivasjon fra hatere.
Helt ærlig? Noe av det værste jeg har hørt på veldig lenge. At det atpåtil er på norsk, er ekstra kleint. Du/Dere bør revurdere målgruppen deres (tror dere at freak.no er passsende målgruppe? eller spammer dere bare, i håp om flere antall lyttinger?).

Dette høres ut som noe som kunne vært på en smurfehits-cd, men ikke noe mer.
Sorry, men dette mener jeg virkelig er å skrape bunnen av bøtta for kommersiell drittmusikk. Kan ikke noen for en gangs skyld prøve å re-invente seg littegrann? Her er det bare blatant kopiering av alle de største klisjéene i kommersiell musikk, og det er ganske tydelig at dere forsøker å henge dere på vogna og tjene noen raske kroner.
Ihvertfall er det inntrykket jeg sitter igjen med, etter å ha lyttet på den hjernedøde teksten, motbydelige autotunen og genelt håpløse produksjonen deres.

Og nei, jeg overdriver faktisk ikke. Dette er min 100% ærlige mening om det dere holder på med. Hvis dere er seriøse med det her, tror jeg dere har mer flaks om dere henger på diskusjon.no, kvinneguiden eller lignende, hvor folk kanskje har mer ræva musikksmak.
Jeg syns ihvertfall det her var rimelig patetisk, og at dere poster det på freak.no vitner bare om total mangel på selvinnsikt på prosjektet deres.

Fokusér heller på den riktige målgruppen (som må være barn? eller idioter som ikke liker ekte musikk?), så kanskje det går noen vei.
Produksjonsmessig var det heller ikke noe særlig annet enn etablerte troper og klisjéer, og at dere har brukt tid på å realisere et så meningsløst prosjekt, er noe jeg sliter med å forstå.
Kanskje ikke den mest konstruktive kritikken her, men helt ærlig, hva forventer du på noe så useriøst og meningsløst?
Har hørt på "Taco hver helg", "Krabbestim" og "Gammeldans", før det toppet seg meg "Tremannen". Litt morsomt er det jo, men på en tragi-komisk, umorsom måte. Merkelig blanding av barnemusikk som ikke er barnemusikk, danseband og elektronika, med tekster og låtskriving på barneskole-nivå.
Sorry, men dette er så dårlig at det blir morsomt. Ikke min stil i det hele tatt.
Låtene er skikkelig dårlige.. ren svada tekst som hvilken som helst 7 åring kunne ha rimet selv. , musikken er skikkelig dårlig og vokalisten kan ikke synge..

Låtene må være en spøk.. er så dårlig så jeg lo meg skakk. Regner nesten med at de er laget bare på tull.
At dere har i det hele tatt klart å fått dette på spotify er jo et mysterie. En tekst som bokstavelig talt tar for seg hvor vanskelig det er å fiske sandkrabber, men med en uforståelig baktanke som de færreste forstår.
øhm, ja glemte vel å si at låtene er laget med glimt i øye og en god is-skje med humor.
Takk for hyggelig tilbakemelding :>
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Like ræva som torsdag kveld fra nydalen. Som også prøver å være morsomme!