Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1311
Hei.
Jeg skal ta en del tester på Fronter og ha ikke tid til å sette meg inn i alt jeg skal svare på. Noen som vet hvordan jeg kan jukse?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Bruk proxy til å google svar.
hbrath's Avatar
Trådstarter
Jeg trenger ikke proxy da jeg skal gjøre dette hjemme men tenkte en måte å finne ut hva som er riktig.
Det er snakk om en hjemme prøve med alternativer så hadde vert fint om noen viste om det f.eks går ann å finne ut hvilket alternativ som er riktig ut i fra f.eks kildekode eller lignende.
På en hjemmeprøve kan du vel bare bruke internett?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Marr Vis innlegg
På en hjemmeprøve kan du vel bare bruke internett?
Vis hele sitatet...
What he said. Er jo ikke vits å finne noe kildekode eller lignende når du faktisk har muligheten til å bare bruke internett til å finne svarene?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Er det mulig å gjøre dette bare med Itslearning? Tenker da prøver som har svar alternativer der et svar er rett.
Sist endret av ArtOfHacking; 3. mai 2013 kl. 09:05.
Riktig svar sjekkes opp mot fasit ved hjelp av scripting om jeg ikke tar feil, du kan ikke lese hva som er rett ut ifra kildekoden.
Sitat av Marr Vis innlegg
På en hjemmeprøve kan du vel bare bruke internett?
Vis hele sitatet...
Tenkte på det samme. Er jo bare å google spørsmålene