Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1242
Hei!

Jeg hadde på min forrige laptop et program som hentet ut alle innloggingsdetaljer som er blitt lagret i browseren gjennom tiden. Finner ikke ut hva det heter, skulle gjerne hatt det på denne også. Noen som vet om et lignende program?

Jeg har søkt litt rundt og funnet flere programmer, men bare programmer som greier å hente ut brukernavn og passord fra de kontoene jeg har huket av for "nettleser skal huske passord". Men jeg skulle hatt ut alt....

Anyone?
Cain & Abel funker fint til dette, nå er det en stunn siden jeg brukte de programmene så er ikke sikker på hvem som gjorde hva oxid.net trur jeg er nettsia dems, du finner dem lett via google
Hvilken browser? Chrome synkroniserer mellom nettleserene.
Trådstarter
6 1
I utgangspunktet chrome ja, men helst IE også.
Prøver meg med Cain & Able, ikke fått det til enda...
Logg inn med Google-kontoen i Chrome på den nye maskinen, og vips så har du brukernavn, passord, bokmerker og addons på den nye maskinen.
Trådstarter
6 1
Bare de passordene som er huket av for at nettleser skal huske. De trenger jeg ikke. Jeg prøver å hente ut passordene som nettleser ikke husker automatisk...
Sitat av volvofan Vis innlegg
Bare de passordene som er huket av for at nettleser skal huske. De trenger jeg ikke. Jeg prøver å hente ut passordene som nettleser ikke husker automatisk...
Vis hele sitatet...
Og hva får deg til å tro at de blir lagret noe sted da?
Trådstarter
6 1
Fordi jeg har hentet det ut tidligere.
Hvis jeg har logget inn med brukernavn og passord, men ikke huket av for nettleser husker infoen. Går det an å hente ut informasjonen ink. passordet gjennom enkelte programmer. Husker ikke hva det jeg har brukt tidligere heter, og fikk det i grunn til med Cain og Able nå, men kun fra IE. Så hvis noen vet om andre programmer, eller vet hvordan jeg kan bruke C&A til dette, takker jeg for svar!!
hvis du søker på youtube så er det mange video guider der som viser hvordan du får til dette
det du ønsker er vel å hente ut passord (eller logon sesjonen) fra cookies, så nettleseren automatisk "logger deg in"?
SIW har vel en slik funkjson tror jeg. Litt usikker på om den finner alle passord eller om den finner slike som er satt på husk.

http://www.gtopala.com/siw-software/passwords.php

eller du kan prøve

http://www.gtopala.com/siw-tools/eureka.php
Sist endret av redkite; 2. mai 2013 kl. 11:47.
Sitat av volvofan Vis innlegg
Fordi jeg har hentet det ut tidligere.
Vis hele sitatet...
Så du har tidligere hatt et program som eksporterte brukernavn og passord som ikke var lagret i browseren? Dette er nemlig ekstremt usannsynlig. Når du taster inn innloggingsinformasjon så sendes denne rett til serveren og så er den enten borte fra minnet eller lagret i browseren. Det du får i retur er cookies med session-variabler, og det er disse du bruker som bevis for at du er innlogget i fremtiden.

Enten så har du hatt en keylogger eller noe innebygd i nettleseren, eller så er det cookies du er ute etter. Disse inneholder derimot ikke passord (med mindre utviklerne til nettstedet er tette).