Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 965
Jeg hadde en stasjonær gamingpc som kollapset for noen måneder siden og jeg fikk vite at den ikke kan fikses... Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny pc,men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. En venn av meg sa jeg kunne spørre på forumet her

Jeg leter etter en gaming laptop til helst under 10.000 kr... Jeg hadde satt veldig pris på om noen kunne hjulpet meg!
Du kan se litt på de her to, ene fra Multicom andre fra Asus.
Den fra Multicom har litt større harddisk og et bedre skjermkort (yter bedre i spill), men den leveres uten operativsystem. Som betyr at det må du installere selv.
Trådstarter
14 0
Takk skal du ha for hjelpen!
Det skal ganske mye til for at en stajsonær pc ikke kan fikses. Har den brent ned eller hva?

Støtter forsåvidt forslaget oger
Trådstarter
14 0
Hver gang jeg starter den står det "Boot.mgr is missing"... Har prøvd å ringe kundeservice men har fått lite info... Vet ikke hva jeg skal gjøre fordi det ser ut til at den har mistet sin evne til å boote fra ting. Derfor er det umulig å prøve å reformatere den. Tror det er noe skikkelig galt med hardwaren!
1: Sjekke om du har rett boot device i BIOS.
2: Teste en annen harddisk å installer windows på den.

Den kan fint fikses. Skal mye til for at en stasjonær ikke kan fikses.