Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5026
Top Stalker :3
82 3
Hei freaks!

Det har seg sånn at jeg glemte ejuicen min en plass, og er veldig usikker på om den enda er der, men det jeg har i vapen min nå er nesten tom, og jeg lurte på om jeg kan bruke vann som ejuice? Har en kangertech subox mini
"Øko-Terrorist"
Nei, det kan du ikke.
Top Stalker :3
Trådstarter
82 3
Sitat av tr80r Vis innlegg
Nei, det kan du ikke.
Vis hele sitatet...
ok og takk for svar får håpe jeg finner den igjen da
btw vet du hvor jeg kan kjøpe ejuice? bryr meg ikke så mye om kvalitet eller smak, vil egentlig bare ha selve dampen
"Øko-Terrorist"
Om smak og nikotin ikke er viktig kan du gå på apoteket, kjøp propylen glykol og vegetabilsk glukose, bland 50/50. Det er hovedingrediensene i ejuice. Ikke kjøp aromaer/smaker fra vanlige butikker de inneholder ting som ikke er bra å dampe på.
Sist endret av tr80r; 29. november 2016 kl. 21:15.
Hva er poenget med å vape vann?
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Hva er poenget med å vape vann?
Vis hele sitatet...
TS forklarte nettopp at han hverken bryr seg om Nikotin eller smak, kun damp, når han da er tom for E-juice ligger alle forventninger på plass for å inhalere vanndamp.

Til TS: Jeg vil anta at de små vannpartiklene som måtte tåke til luften i lungene dine dersom det vil fungere kommer til å feste seg der, og ikke resultere i noe særlig røyksky.
Sitat av Relevant Vis innlegg
TS forklarte nettopp at han hverken bryr seg om Nikotin eller smak, kun damp, når han da er tom for E-juice ligger alle forventninger på plass for å inhalere vanndamp.
Vis hele sitatet...
Jeg forsto at det var det han ville, jeg spurte om hva poenget med det var
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Jeg forsto at det var det han ville, jeg spurte om hva poenget med det var
Vis hele sitatet...
Å forhåpentligvis få damp, naturligvis.
Top Stalker :3
Trådstarter
82 3
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Jeg forsto at det var det han ville, jeg spurte om hva poenget med det var
Vis hele sitatet...
det ser kult ut vel?

Sitat av tr80r Vis innlegg
Om smak og nikotin ikke er viktig kan du gå på apoteket, kjøp propylen glykol og vegetabilsk glukose, bland 50/50. Det er hovedingrediensene i ejuice. Ikke kjøp aromaer/smaker fra vanlige butikker de inneholder ting som ikke er bra å dampe på.
Vis hele sitatet...
er dette sånn som jeg kan kjøpe når jeg vil? du må ikke vere en viss alder for det eller noe?
Sist endret av TommyParty; 29. november 2016 kl. 22:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I teorien så kan du bruke hva som helst av flytende væske, hvor lurt det er og om utstyret ditt tåler det er noe helt annet.
Ejuice kan du bestille flere steder på nett ganske så billig.
Sist endret av Slæsken; 29. november 2016 kl. 22:30.
"Øko-Terrorist"
Nei, brukes til mye annet også. Trenger ikke være 18.
Top Stalker :3
Trådstarter
82 3
Sitat av tr80r Vis innlegg
Nei, brukes til mye annet også. Trenger ikke være 18.
Vis hele sitatet...
vet du sånn ca hva prisen er?
Sitat av tr80r Vis innlegg
Om smak og nikotin ikke er viktig kan du gå på apoteket, kjøp propylen glykol og vegetabilsk glukose, bland 50/50. Det er hovedingrediensene i ejuice. Ikke kjøp aromaer/smaker fra vanlige butikker de inneholder ting som ikke er bra å dampe på.
Vis hele sitatet...
Kan jo også følge denne guiden https://www.youtube.com/v/ILhtit9wM5...ffHouseStudios