Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 435
Har en macbook pro 2013 modell. Den har fungert strålende siden jeg fikk den. Har en mac partisjon og en Windows partisjon gjennom bootcamp. For ca halvannen måned siden begynte skjermebildet plutselig å skurre (som på gamle tver når det var dårlig signal). Etter en liten stund ble skjermen svart og macen slo seg av. Når jeg startet den opp på nytt krasjet macen som oftest etter 1-3 minutter. Dette skjedde hele tiden og forsetter å skje idag. Når jeg byttet over på windows partisjonen kunne jeg bruke den uten at det var noe problem (det er det jeg gjør nå).

Macen har vært inne på verkstedet to ganger nå. Den første gangen brukte de over to uker og "klarte ikke å gjenskape feilen". Jeg fikk den tilbake og etter å ha brukt den i 5 minutter startet skjermen å skurre igjen og macen slo seg av. Jeg slo den på flere ganger men den krasjet etter 1-3 minutter. Jeg leverte den inn igjen igår og mannen på elkjøp sa at macen bare krasjet første gangen han slo den på, men fungerte uten problem etter dette. Han sa det var en software feil og oppgraderte Mac partisjonen til Sierra OS. Jeg fikk den tilbake idag tidlig og etter å ha brukt den noen minutter krasjet den på nytt.

Begynner å lure på om det spøker. Det jeg synes er rart er at macen krasjer konstant når jeg er i leiligheten eller på skolen, mens på verkstedet fungerer den. Hva kan være problemet?
Du har ikke noe ekstrautstyr koblet i Macen både hjemme og på skolen?