Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2489
Noen som har erfaring med selincro? Sliter med alkoholisme å kan drikke daglig stort i lange perioder.

Får rivotril av legen min, kan disse kombineres? Ja jeg vet jeg kan spørre legen, men det passer veldig dårlig for en grunn så jeg velger å ikke forklare

Vurderer antabus etter en fin melding jeg fikk av en freaker, men trur selincro vil være en bedre løsning da jeg ønsker helgedrikking som er en vane for meg å vennene mine
Sist endret av Üknow; 15. august 2015 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Üknow Vis innlegg
Vurderer antabus etter en fin melding jeg fikk av en freaker, men trur selincro vil være en bedre løsning da jeg ønsker helgedrikking som er en vane for meg å vennene mine
Vis hele sitatet...
Stort sett når du er hekta på en ting, så må du ta et bastant valg. Dette blir som røyking, og du slutter. Så får du den tåpelige ideen, "det skader ikke å ta en sigarett på fest", og så er sirkuset igang igjen snart.
Så hvis du har lyst til å ha størst mulighet for å bli tørr, så må du kutte ut! Liker ikke vennene dine dette, så ville jeg ha funnet meg nye, som ikke er "svirrebrødre".
Trådstarter
Litt feil formulert. Jeg drikker som regel kun alene, men i helgene drikker vennene mine så da kan jeg heller ha det bra å sosialisere meg enn å ikke sitte hjemme å drikke alene, jeg ønsker ikke å slutte, men må redusere kraftig på ukedager. Har vært ut å inn i rusbehandlig i lang tid, men det fungerer ikke. Men nå har jeg fått tilbud av selincro, så ønsker erfaringer. Ja, å slutte helt er nok det lureste, enn å ha faste drikke dager som i helgene, men jeg takler virkelig ikke meg selv så tyr til alkohol. Såvidt jeg har forstått om selincro, så fjener det suget, å suget er det verste. Har en del ting å jobbe med.
Det at du ikke "takler" deg selv er et overgangsproblem, det er noe du rett å slett blir kvitt og du blir tvunget til å se livet fra en annen vinkel. Og det er rett å slett sunt for alle, alle burde oppleve en radikal endring av livstil minst én gang i livet for å få nye impulser og lære mer om seg selv.


Ta det lureste valget og begynn på Antabus, livet trenger ikke å fortsette lenger i denne destruktive retningen. Bare lov meg at du faktisk får en tilsynsperson som vi snakket om, så er du straks på bedringens vei! Det med alkohol i sosialt lag er egentlig 100% bullshit og absolutt ikke et behov, om noe så vil kompisene dine heie på deg der du kjemper kampen din. Og for å si det sånn så var jeg faktisk akkurat i dine sko da jeg begynte å forske på Selincro og Antabus, der jeg valgte det siste fordi jeg ikke gadd mer styr. Nå var jo jeg en versting, som både havnet på pumping med 2,7 promille og såppass ofte på glattcelle att jeg syntes det var "helt greit" og nermest normalt.


Du gjør deg bare en bjørnetjeneste om du enda vurderer Selincro. Det tar ikke rota på probleme, så da kan du nesten like godt ta å fortsette helt umedisinert.