Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1653
Noen som har merket at "Ting å se på" er forsvunnet? Før så kom det opp masse videoer som var relatert til ting man hadde sett på før. Hvis man f.eks. hadde sett en musikkvideo av Shakira, så ville man få opp flere videoer som var relatert til Shakira.


Hvorfor er dette forsvunnet og hvordan får jeg det tilbake? Jævlig irriterende..
Prøv å opprett en bruker? Har ikke forsvunnet hos meg og jeg har bruker.
Det er ikke forsvunnet. Jeg har det fortsatt også på min bruker.
Dette er relatert til "cookies", og denne effekten kommer når du sletter disse "kakene", eller har programmer som sletter/sperrer dem.
Trezpazr's Avatar
Trådstarter
Selve linjen i venstremargen som det står "Ting å se på" er der, men istedet for mange relaterte videoer til det jeg har sett tidligere, så får jeg kun opp videoer fra mine abbonenter, noe jeg ikke ønsker...


Så det er ikke selve fanen "Ting å se på" som er forsvunnet, men den randomizer-funksjonen.
Mest sannsynlig ford du har sett på abonnomentene dine. Hvis ikke så er det vel forandret. Men det må ha skjedd for lenge siden siden jeg har alltid de samme type videone der.
Trezpazr's Avatar
Trådstarter
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Dette er relatert til "cookies", og denne effekten kommer når du sletter disse "kakene", eller har programmer som sletter/sperrer dem.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke slettet cookies. Eneste programmet jeg har i nettleseren min er Adblocker, noe jeg har hatt i flere år uten at det har påvirket "Ting å se på"..
▼ ... over en uke senere ... ▼
De kommer stadig med nye "oppdateringer", altså at de fjerner ting som fungerte før. Husker du den gamle profil-layouten? Ikke den forrige, men den før det. Og når man ikke hadde reklame på mobil-appen?
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Dette er relatert til "cookies", og denne effekten kommer når du sletter disse "kakene", eller har programmer som sletter/sperrer dem.
Vis hele sitatet...
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Jeg har ikke slettet cookies. Eneste programmet jeg har i nettleseren min er Adblocker, noe jeg har hatt i flere år uten at det har påvirket "Ting å se på"..
Vis hele sitatet...
Det spiller ingen rolle om man sletter "kakene" eller historikk lokalt på pc-en.
Youtube lagrer info på server,man kan se på denne info i history.
Viss man tømmer loggen her,og trykker på "stopp logging midlertidig",
vil ikke videoer bli lagret til "Ting å se på".