Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 807
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
Anonym bruker
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Misunnelig Ekorn
Kom over noe reltebon 10 mg depot. Tatt to stk og grei nok form.

Har veldig lite erfaring og har respekt for slike medisiner.

Noen med erfaringer? Bør vell absolutt ikke knuses?
Alge faen!
Alge's Avatar
aug. 2015
650  275
10mg oxycodone er ikke så mye så gjør ingen ting å spise en til 2 knuste, men ikke oppå det du allerede har tatt da.

Uten at jeg har noen erfaring med akuratt reltebon så tipper jeg det er akuratt samme som oxycontin, de pleier jeg å knuse og spise ca 10 - 15 mg for å så spe på med linere som jeg snorter. Pass på og få av skallet før du knuser dem =)

Edit:
Jo når jeg ser bilde av dem så har jeg brukt dem også =)
Funker fint som bare det å knuse/snorte/spise. Bare pass på og vite hvor mye du har tatt =)

Oral
Dosage
Threshold 1 - 2.5 mg
Light 2.5 - 10 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 25 - 40 mg
Heavy 40 mg +

Insufflated (snorte)
Dosage
Threshold 1 - 2.5 mg
Light 2.5 - 7.5 mg
Common 7.5 - 15 mg
Strong 15 - 25 mg
Heavy 25 mg +
▼ over en uke senere ... ▼
MikkelRæv's Avatar
feb. 2017
50  45
Det hjelper ikke å knuse Reltebon. Pulveret blir bare til en geleklump når der kommer i kontakt med vann/magesyre og den beholder dessverre timerelease på "12" timer.
Jeg pleier alltid å betale ekstra på apoteket for å få original OxyContin fra Mundipharma AS. Da har jeg mulighet til å knuse dem når jeg måtte ønske for å kvitte meg med timereleasen.
Det er ikke akkurat sunt å sniffe knust Oxycontin da du får en del bindemiddel og dritt ned i lungene. Skal du sniffe Oxy er det best å gå for Oxynorm eller Oxycodone Actavis (billigst versjon på apoteket).
Alge faen!
Alge's Avatar
aug. 2015
650  275
Uti fra bildene jeg så på felles katalogen så har jeg snorta dem, å det har funka omtrent helt likt som å snorte en oxycontin. Er ikke det litt rart da med tanke på det du skriver?

Og btw, angående bindemiddel: de sterke oxycontinene har da mye mindre bindemiddel enn de sterkeste oxycodonene.
MikkelRæv's Avatar
feb. 2017
50  45
I alle dager, jeg hadde aldri i livet villet sniffet Reltebon. Det blir jo til gelé når det kommer i kontakt med fuktighet, så jeg tror kanskje du forveksler Reltebon med Oxycontin? Dem er jo ganske like.

Oxycontin 60mg står det: "60", på en side og "OC", på den andre siden
Reltebon 60mg står det: "OX 60" på den ene siden, og ingen ting på andre siden.
Begge tablettene har samme fasong og lik farge. Reltebonen er dog litt større en Oxycontinen.

Helt sant som du sier at jo sterkere tabletter, jo mindre bindemiddel og litt sunnere å sniffe. Men jeg anbefaler allikevel å sniffe Oxynorm om man har mulighet.
Alge faen!
Alge's Avatar
aug. 2015
650  275
Sto 80 OX på de jeg hadde en gang, å de ble sniffet uten problemer ihvertfall.

Å av nyskjerighet, hvorfor anbefaler du å sniffe oxynorm når du selv sier at jo mindre bindemiddel jo sunnere?

Kan legge til at "noe" av det klumpet seg litt sammen, men det ble på langt nær noe gele å var ikke ett problem, bare min erfaring
MikkelRæv's Avatar
feb. 2017
50  45
Sitat av Alge Vis innlegg
Sto 80 OX på de jeg hadde en gang, å de ble sniffet uten problemer ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Okei, jeg skal ikke si at du ikke får effekt ved sniffing av Reltebon. Men jeg tror allikevel at du skal teste dem med å pulverisere en og ha litt i et glass vann. Da får du se at pulveret omdannes til gelé.

Har gått på denne dritten i lange tider, og til tider ekstremt høye doser på flere hundre mg daglig. Og jeg må si jeg har flere ganger blitt frustrert da jeg kun har hatt Reltebon tilgjengelig, og har endt opp med gelé sittende fast i tennene og ingen ekstra effekt.

Sitat av Alge Vis innlegg
Å av nyskjerighet, hvorfor anbefaler du å sniffe oxynorm når du selv sier at jo mindre bindemiddel jo sunnere?
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler egentlig ingen til å sniffe denne driten. Men om man virkelig må sniffe, så er Oxynorm det sunneste alternativet. Det har minst tilleggstoffer og ingen bindemiddel da dem kommer i kapsler og pulverform.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer