Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1134
Har nettop sett filmen TROY og ble inspirert.
Hadde lyst på et spill som minner, men liker ikke helt age of mythology...

Leter etter et spill:
-Hvor folkene ikke tåler for mye
-Det ikke er skytevåpen
-Ikke for mye magi
-Mennesklig

Store tropper er kult, tenker litt på pratorians eller hva det heter...

Noen tips?

REQ.
Sist endret av bobbo; 17. mai 2004 kl. 00:50.
Battle_for_Troy-Razor1911
Tenkte på AOE II nå jeg så filmen.
bobbo's Avatar
Trådstarter
er Battle_for_Troy-Razor1911 bra da? har du prøvd?
Master debater
Dekilaz's Avatar
Shogun burde vel falle i smak i såfall.

edit: Battle for Troy er utgitt av Valusoft, så det er vel heller tvilsomt at det er et kvalitetsspill.

edit 2: Det er et strategispill der handlingen utspiller seg i Japan. Genialt spill, spør du meg. Les review på gamespot (se hotlink først i posten) for mer info.
Sist endret av Dekilaz; 17. mai 2004 kl. 01:22.
bobbo's Avatar
Trådstarter
er ikke shogun samurai spill? men allikevel.. skal laste ned... tåler de lite der?
Jeg har battle for troy og testa det. Syns det er fin balanse i det spillet. Det er god grafikk og bra AI.
Du har ikke den typiske ressurs samlinga men du må explore karte for å lete etter gull krukker som inneholder penger. Eneste ressursen du trenger er penger. Du har 3 byggninger å bygge bare å det er barracks, stable og builders.
Menneskene i spillet tåler egentlig litt, men den fungerer syns nå jeg da. Det som også er deilig er at de skriker i det de angriper i steden for å gå rolig bort å bare slå. Dessuten her i spillet bruker de faktisk skjoldet sitt, så om en sverd infantry angriper enn annen vet man ikke hvem som vinner får bruker man skjoldet mister ikke vedkommende noe liv eller. Skjoldet er automatisk forstås. Men jeg syns iallefall det er verdt å prøve. Du får iallefall et bra RTS spill
jeg lastet ned Shogun her om dagen, det er ganske underholdene stort sett, men vanskelig å kontrollere troppene dine når du har flere hundre.

kan muligens uploade en plass visst det er noen som vil ha det.
kan ta stigmata sin ftp, visst det passer ham.
bobbo's Avatar
Trådstarter
ja... min er nede, men kan fixe en ny... OFFTOPIC.. hva er beste FTP server prog? /offtopic
Raiden er vel mest sikkert. Selv bruker jeg guildftpd pga jeg er for lat til å lære meg Raiden.

Har ikke testet Battle_for_Troy-Razor1911, men det er jo basert på filmen. Så du får kanskje noe av handlingen med.
bobbo's Avatar
Trådstarter
så på screens så ut som feite små folk i et sånn BAD advanture spill,,, får shogun nuh... hva med praetorians?
til de som likte 'The Last Samurai' og har mye fritud kan jeg gjerne anbefale Shogun . uploader til bobbo nå så kan han spre det videre.
bobbo's Avatar
Trådstarter
Ja bare spørr! Jeg lager gjerne kontoer
Rise of Nations, der er det alt fra spyd til moderne rifler
Sykt fett på lan også.
Shogun - Total War
Medieval - Total War
Age of Empires II: Age of Kings
Rise of Nations
Stronghold
bobbo's Avatar
Trådstarter
Er det _NOEN_ av dem der folka tåler ikke alt for mye?
bobbo... hvorfor er det så viktig at folka skal tåle så innmari lite? Hvis det er så viktig er det bare å fyre opp AoE2 og kun bygge workers?
Medieval Total War er ganske realistisk, ingen magi etc.

Egentlig stort sett det du ser etter, bortsett fra at det er fra middelalderen