Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6785
Selges noen tab. i danmark som inneholder 10 mg codeine og 500 mg Acetylsalicylsyre.

Vet det er mulig å ekstrahere ut codeinen av parlagin ved å skille ut paracetamolen, men kan man skille ut Acetylsalicylsyre på samme måte? Er vel ikke bra å spise 10 - 20 sånne piller for å få kodein rus?

Hørt man kan få magesår av Acetylsalicylsyre og mange andre ting om man spiser for mange.

Link til produktet.

http://www.apoteket.dk/servlet/apote...edicine&id=682
Sist endret av axelaxel; 22. september 2007 kl. 19:43.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det virkelig ingen som vet dette?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg tok et kjapt søk, og ja, man skiller ut acetylsalicylsyre på samme måte:

Det er kodeinet som er vannløselig, resten i tabletten er ikke.
Så når du lar dette stå i kaldt vann, vil alt annet falle til bunnen som sediment, mens kodeinet er oppløst i vannet.

Og jeg trenger vel ikke å nevne at dette er en helt teoretisk og dårlig forklart metode.
Jeg har aldri prøvd det i praksis, og tar ikke noe ansvar for noen som evt. skulle prøvd dette.
sjekka mer det går bra. acetylsalisylsyre løses bare litt i vann ca 1 g/100g vann. Trenger ikke sette det i kjøleskapet engang. salisylsyre er lett løselig , men ikke når den er acetylisert. Dersom det begynner å lukte edikk av blandinga bør du være obs da skjer det reaksjoner jeg ikke har oversikt over
søk google aspirin + solubility og les sjøl
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvor mye vann må jeg ha på feks 10 tab? Og sånn i detalj, hva gjör jeg? Knuser 10 tab til fint pulver, legger det i en kopp med iskaldt vann, putter det i kjöleskapet, og dagen etter, så heller jeg vannet i koppen igjennom et kaffe filter og over i et annet glass.. Det som kommer i det nye glasset er bare kodein og vann? Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar för man kjenner det når man tar en sånn shot?
▼ ... over et år senere ... ▼
Det holder med et litt høyt glass, JA det som kommer i det nye glasset skal da teoretisk være kodein, du kan selv se det tykke laget av paracet ligge igjen på bunnen!

Kaffefilter tar evigheter. rusen kommer mellom 30-90 min.

Knuste 70 stykker og sov i 3 dager, wooh.
muligens jeg gjorde noe feil, men merket ikke noe som helst.. Ikke verdt å prøve etter min mening selv om det skal gå an å få en rus av dette.

Brukte kaffefilter metoden.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvordan piller der det snakk om her? hvor får man tak i slike?
Dette er en gammel tråd fra 2007. Og TS sier at han kjøpte dem i Danmark. Og de heter kodimagnyl. Men jeg trur du må ha resept på dem?
Sist endret av Chang; 16. februar 2011 kl. 22:31.
Jeg vet man får kjøpt det i Danmark uten resept. Du kan ha med deg 2 mnd dose hjem til Norge når du er over 18. 2mnd dose vil si altså (tror) 2 piller daglig er max anbefalte 2*60(som er ca dager i 2 mnd) = 120 piller TROR jeg er max du får ha med hjem til Norge fra Danmark.

Men lurte egentlig på om noen viste om det er mulig å få tak i det her i Norge?
Søk i google der finner du det meste.
Sist endret av Chang; 16. februar 2011 kl. 22:37.
Ahh, jaok. Da trekker jeg tilbake det jeg skrev over. Det var i hvertfall slik når jeg ble stoppet i tollen etter roskilde(juni2010):/

Offtopic: Trenger noe beroligende for å klare å sovne ordentlig inn som er normalt å ha hjemme. Har slitt veldig hele denne uken med å sove og har tatt meg tiden til å dra til legen enda. Må helst være lett tilgjengelig og lite farlig. noen som har forlag?
▼ ... over en uke senere ... ▼
for å skille ut codeinet fra slike piller (paralgin forte, pinex forte og den du nevnte) så er det en metode jeg har hørt om som visstnok skal fungere glimrende.

du trenger ett kaffefilter, varmt vann og noe til å ha under slik at det ikke blir så mye søl.

1. knus tablettene og ha disse oppi kaffefilteret
2. hell oppi varmt vann til du ser at pulveret blir flytende
3. la alt vann og annet gå igjennom filteret, og gjenta prosessen til du sitter igjen med en blank væske i kaffefilteret. dette er ren codein.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har lang erfaring med å ekstrahere kodein fra diverse piller med innhold av paracetamol, ibuprofen og acetylsalisylsyre og vil bare advare mot det som står ovenfor. Spesielt når det gjelder kodimagnyl eller andre piller med acetylsalisylsyre. Prinsippet gjelder for alle 3, men jeg har funnet at det er viktig å være ekstra nøye med acetylsalisylsyre. Disse pillene inneholder 9,6 mg kodein og for å ekstrahere si 250 mg kodein så må det 26 piller til. Det er 13 gram acetylsalisylsyre. Det er nok til å sende deg på sykehuset og spesielt hvis du redoserer seinere og fikk i deg en god del av ulumskhetene kan det være på grensen til dødelig.
Spesielt med med piller av typen kodimagnyl er det veldig viktig at pillene blir renset så godt som overhodet mulig. Viktig med alle men lettere med paracet og ibux typen etter min erfaring.
1. Knus pillene til et fint pulver.
2. Hell pulveret i et glass med iskaldt vann, helst med isbiter. Jo kaldere jo bedre.
3. La det løse seg opp og sige til bunnen av glasset så det blir en helt klar veske på topp og groms/acetylsalisylsyre/paracet/ibux + fillers i bunn. Kan røre litt og la det sette seg igjen.
4. klargjør noen glass med kaffefilter som du heller kaldt vann i først så det er gjennomtrukket.
5. Hell den klare vesken ned i kaffefilteret, stopp når det kommer til grumset.
6. La det passere gjennom filteret og mens du venter hell mer iskaldt vann over grumset.
7. Når det er passert hell grumset i filteret og la det tømme seg for all veske.
8. Drikk den krystallklare vesken når det er ferdig.

"Vannet" skal være helt krystallklart for å være fri for dritt. Men til varmere vann du bruker til mere dritt vil det være og det vil se klart ut fordi varme løser opp paracet etc. Pass også på at du ikke bruker for mye vann også, da mer vann løser opp mer. Så ikke bruk varmt vann som han over sier