Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3032
noen som har erfaringer med denne hostesaften som er reseptfri...

MIKSTUR: 1 ml inneh.: Folkodin 2 mg, etanol 57 mg, sorbitol 70% 504 mg, poloksamer, kaliumsorbat (E 202), glyserol, natriumalginat, ammoniumklorid, lakrisekstrakt, timianolje, anisolje, sitronsyre, antiskum, renset vann til 1 ml

folkodin er et opiat... har sett og snakket med heroinister som drikker ei flaske tuxi på en dårlig dag... de blir ganske segne kan du sei...

har aldri drukket ei hel flaske selv da jeg engster meg for bieffekter av andre ingredisenene.... noen som vet mer om dette....

Overdosering/Forgiftning: Behandling: Symptomatisk

betyr vel at det i utgangspunktet ikke er noen ingredisenser som er spesielt farlige...eller?
Litt mer info:
"Egenskaper:
Antitussiv effekt som opioidene, men svak analgetisk, sederende og euforiserende effekt. Kan være mer effektiv som hostestillende middel enn kodein. Kan gi obstipasjon. Kan påvirke respirasjonen i store doser. Finnes som enstoffpreparat"
hentet ifra norsk legemiddelhåndbok.
Sitat av charras
betyr vel at det i utgangspunktet ikke er noen ingredisenser som er spesielt farlige...eller?
Vis hele sitatet...
Det er sånn jeg tolket det også...
Hvilken rus får du da? Blir du full? Får du hallis? Eller noen annen effekt?
^Vel, skal vi tro legemiddelhåndboka: avslappende, euforisk og svakt smertestillende,
som sagt for to poster siden...
Jeg har en følelse av at effektene av en flaske tuxi, er hovedsaklig subtile,
men det smaker i det minste ikke så værst
Sist endret av okaminaru; 19. mai 2006 kl. 23:16.
Drikk heller en flaske Cosylan


edit: ble psykotisk
Sist endret av M&G; 20. mai 2006 kl. 00:52.
Er du teit eller... Heiv nedpå en hel flaske på styrten merka ikke noe og jeg hosta like ille som før. Bare noe drit.
charras's Avatar
Trådstarter
skal vel i utgangspunktet funke lignende som PF ol... i tillegg er det jo alkohol i det så du blir jo en smule brisen i tillegg...