Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 895
Hallo Freaks!!!

Har fast tilgang på Lyrica, knasket 3 stykk i dag, -og det svinger som faen..!!!

Jeg regner med det er nedtur på dette stoffet?

Har ett brett, og lurer på om jeg slipper nedturen fra i dag, om jeg sparer brettet til noen dager (slippe nedtur, få igjen toleranse osv)?

Vet man får svært raskt toleranse og på dette stoffet.

Det er forresten litt likt (light) Extasy, hærlig..
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er som neurontin så er det en veldig rar nesten psykadelisk nedtur der alt virker falskt. Det går ganske fort over. Det gjør rusen og, er ikke mange dagene man føler seg så bra.
Nedtur etter engangsturer pleier å vaere veldigt easy imo. Hvis du spiser det konsekvent under en lenger tid kan jeg love att du ønsker att du aldri rørt di!

Holder med om att det minner om MDMA-light!
Du får ikke noe nedtur av Lyrica så lenge du ikke bruker det over en lengre periode, og selv om du skulle ta Lyrica hver dag i en måned er ikke abstinensene sånn krise-ille. De er merkbare, men ikke så mye mer en det.

Jeg ville dog holdt litt avstand mellom turene dine. Du får veldig fort toleranse på Lyrica, så det er sløsing å bruke det flere dager på rad.