Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3544
Hei. Bare lurer på om noen her vet om de har kuttet 100 stk. glass med Xanor?
Vært på 6 forskjellige apotek i dag, Oslo/Akershus, men ingen av de hadde 100 glass, kun 20 glass, og i tillegg så hadde ingen av de nok til å hente ut resepten min...
http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-565512

I følge felleskatalogen skal den komme på glassbeholder med 100 stk. Faktisk bare 2mg som kommer i glass på 20stk ser det ut som. Jeg har ingen erfaring på området selv, men vil tro falleskatalogen ville vært oppdatert om det plutselig var slutt på salg av disse glassene.

Neste gang vil jeg råde deg til å ta en titt innom http://www.felleskatalogen.no/ om du er ute etter informasjon om legemidler uten å trenge vente på svar fra brukerne på forumet.
Takker.
Sjekket på felleskatalogen og leste akkurat det samme som deg, derfor jeg syntes at av 6 apotek så var det ingen som hadde, eller hadde til sammen 5 glass med 20 stk.
Kan du ikke få utskrevet dobbelt opp med 1mg? De kommer kun i 100 brett. Eller er du veldig glad i hundebein?
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Kan du ikke få utskrevet dobbelt opp med 1mg? De kommer kun i 100 brett. Eller er du veldig glad i hundebein?
Vis hele sitatet...
Har fått det før, men får veldig varierende doser, men alltid nytt påfyll når jeg er tom, noe jeg syntes er litt uansvarlig med tanke på rusmisbruket mitt, men det bryr jeg meg merkverdig lite om om dagen...
Men fikk uansett skrevet ut 2 x 100pk med 2mg til nå plutselig.
Så nå har jeg jo en del....Men elsker beina ja, men klager ikke om jeg får mindre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
De fins, har de har på alle apotek i Bergen. 100 2mg glass phizer xanor. Aldri vært ett problem. Kanskje de bestiller få inn om gangen pga nesten ingen før xanor 100 glass.
Sist endret av greatness; 10. november 2014 kl. 21:43.