Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4232
Fått utskrevet 25stk Mogadon [COLOR="Red"]5MG[/COLOR] av lege mot søvnvansker og også Xanor [COLOR="Red"]2MG[/COLOR] for sterk angst.

Lurer på om det går greit og blande disse 2 tablettene og kan man få rus av Mogadon? Fikk dem utskrevet pga. Imovane og Stilnoct ikke fungerte på meg.

EDIT: Noen andre som har erfaring med disse tablettene?
Sist endret av imortaltech; 9. juli 2013 kl. 11:29.
De kan fint blandes, men mogadonen vil nok drukne litt i xanorene. 10 mg mogadon er farmakologisk ekvivalent til 0,5 mg xanor*, samtidig som at mogadon gir en ganske kjip rus (personlig mening).

Tror du vil få mer ut av å bruke mogadonen slik den er utskrevet, så kan du heller kose deg med xanorene om du på død og liv skal bli pillefjern.

*http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines
Sist endret av Tøffetom; 9. juli 2013 kl. 11:36.
Trådstarter
30 2
Takk for svar!

Men er Mogadon (Nitrazepam) vann løselig? En bekjent av meg koker vist disse og skyter dem rett i åra`?
Er dette mulig med disse tablettene?
ville heller gjort det med xanorene om du/eller en kkompis for all del skal gjør det.
Sitat av imortaltech Vis innlegg
Takk for svar!

Men er Mogadon (Nitrazepam) vann løselig? En bekjent av meg koker vist disse og skyter dem rett i åra`?
Er dette mulig med disse tablettene?
Vis hele sitatet...
Ikke skyt tabletter! Bindemiddel, sprengemiddel, glattemiddel og smøremiddel er som regel ikke vannløselige (selv om det kan se ut som alt er løst) og disse uoppløste partiklene vil kunne blokkere kapillærer i kritiske deler av kroppen; ikke lurt...
Sitat av imortaltech Vis innlegg
Fått utskrevet 25stk Mogadon [COLOR="Red"]5MG[/COLOR] av lege mot søvnvansker og også Xanor [COLOR="Red"]2MG[/COLOR] for sterk angst.

Lurer på om det går greit og blande disse 2 tablettene og kan man få rus av Mogadon? Fikk dem utskrevet pga. Imovane og Stilnoct ikke fungerte på meg.

EDIT: Noen andre som har erfaring med disse tablettene?
Vis hele sitatet...
Mog, el apodorm som er samma skit, er ok sovemed, samt for meg virker de slik at ryggen slapper av oxo, men de er derivat av benzodiazepamer og beslektet så ikke så rart egentlig
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg vil tro at alprazolam og nitrazepam er en fin miks. Nitrazepam har en veldig muskelavslappende effekt, mens alprazolam har en sterk angstdempende og sedativ effekt.