Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1540
Hei!

Lurer på noe ang. Concerta 54mg depo, Jeg injiserte nettop en 54mg tablett og lurer på om dette kan ha vært farlig. Tok av ytterste laget og det lilla og brune, kokte opp det hvite og filtrerte med siggarett filter 2 ganger, Har lest på noen nettsier at concerta ikke går an og injisere men det funket jo, Men var litt seig løsning i pumpa. Kan jeg ha tatt skade av dette? Blir første og sistegang.
Jeg aner ikke, jeg har ikke skutt Concerta.
Uansett var det idiotisk, spesielt med tanke på at du så at det var en seig løsning, men valgte å skyte det likevel.
Det er ikke dopet som er ditt problem, det er du selv som er ditt problem.
Trådstarter
30 2
Fant ut at løsningen ble seig når jeg mekket opp pille nr 2 da.

EDIT: Kan jeg ha tatt noe skade av denne ene og siste gangen??
Tviler på de bindemidlene i pilla er så sunne for blodårene dine. Men tviler på du dør. I verste fall en infeksjon.
Trådstarter
30 2
Gikk greit med meg, fikk ingen finjekson heller.
▼ ... flere år senere ... ▼
Ser du skriver det funka. Prøvde en halv 54 nettop merka ingenting jeg. Hvor mye trengs for å få det rushet de sier skal ligne kokain iv?
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ser du skriver det funka. Prøvde en halv 54 nettop merka ingenting jeg. Hvor mye trengs for å få det rushet de sier skal ligne kokain iv?
Vis hele sitatet...
Dette vet du bedre enn.