Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3902
Heisann freaks
Er det noen her som har noe informasjon om hvordan vaporizing av subutex fungerer? Har googlet i evigheter men finner bare informasjon om suboxone.

Jeg prøvde dette en gang og det funket veldig bra! Men jeg har lite lyst til å prøve igjen før jeg har mere kunnskap om hvor skadelig dette kan være. Dette er IKKE noe jeg har tenkt til å gjøre over lengre tid! Men har lyst til å røyke bort det siste jeg har igjen av en pille fordi jeg absolutt hater å snorte/sniffe det.

Takk for svar!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Det er neppe mer skadelig enn å røyke tobakk. Finner mange tråder om subutex røyking via ett googlesøk, så det er utbredt. Men fant ingenting om skadelighet.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det er neppe mer skadelig enn å røyke tobakk. Finner mange tråder om subutex røyking via ett googlesøk, så det er utbredt. Men fant ingenting om skadelighet.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke noen erfaring med Subutex, men jeg kan garantere deg at du finner svaret ditt her.
https://www.flashback.org/t449388 (500 siders tråd om Subutex)
nirvana92's Avatar
Trådstarter
Takk for tips Tothep

Kan nå bekrefte at dette fungere utmerket! Er utrolig mye bedre en å snorte og jeg har ikke følt noen som helst form for ubehag etter røykingen!
Sist endret av nirvana92; 19. juni 2011 kl. 20:58. Grunn: Ny post
▼ ... noen uker senere ... ▼
Flott! Takk for dette. Sorry for engelsk. Am fra Island. Var på Suboxone der. Få Subutex her, så jeg er spent på å prøve, fordi det gjør tar andre legemidler suger = / Plus på Island jeg får det gratis. Her har jeg betale for det .. . selv om jeg har fullt flyttet og jobber som senior konsulent i en stor datamaskin fast. Sorry for google translation!
Piller skal spises. ikke snortes og røykes. Hvis du vil røyke opiater kan du jo prøve og få tak i noe som er beregnet på og røykes?
▼ ... over et år senere ... ▼
Trenger man en vaporiser som f.eks lyspærevarianten, eller kan man bare røyke pulveret av folie?
Choose life...
Bardo's Avatar
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Trenger man en vaporiser som f.eks lyspærevarianten, eller kan man bare røyke pulveret av folie?
Vis hele sitatet...
Det kan røykes på sølvfolie. Men vær så snill, ikke gjøre det! Røyken smaker helt forjævlig, rusen er kortere og ikke like intens for ikke å snakke om at du røyker en pille med masse ekle bindestoffer og søppel.

Anbefaler oralt inntak for best effekt, men det funker som sagt å røyke det på sølvfolie. Stay safe!
Vet det ikke er bra å røyke piller, eller noe som helst annet :P Men smaken vil jeg tro jeg takler etter alt for mye a.pvp røyking

Men det jeg var ute etter var en kortere og mindre intens rus, så vil gi det et forsøk hvertfall Men det er ikke noe jeg kommer til og gjøre ofte, bruker generelt MEGET sjelden sub, oxy, og lignende sterke saker Nyter det en sjeldn gang i blandt. max 2-3ganger på 1mnd, men kan gå flere måneder mellom hver gang også. I dag tok jeg en syltynn stripe subutex, og det er 4.mnd siden forrige gang. Og kun prøvd det 2 ganger i mitt liv