Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 17332
Noen som vet noe om det å kombinere hostesaften Cosylan og alkohol?
Jeg har til tider drukket både cosylan og alkohol sammen, det har alltid gått greit for meg ihvertfall
ok, takk skal du ha
Burde sagt : Ikke gjør det, men av frykt for moralisering : Begrens deg da ethylmorfin senker respirasjon o.l. og alkohol og er cns depresivt. Om du overdriver risikerer du å sovne, og kanskje ikke våkne.. Det skal noe til, men det er ytterste konsekvens..

Lykke til
må drikke mye cosylan og alkohol for at det skal skje? har blandet det ganske mye før... =\
Sitat av MoFo Vis innlegg
må drikke mye cosylan og alkohol for at det skal skje? har blandet det ganske mye før... =\
Vis hele sitatet...
Greit det at DU har blandet det ganske mye, og ja, det skal litt til. Men vi vet ikke hvilken (om noen) toleranse trådstarter har, derav mitt svar..

Om han drikker seg dritings på sprit og topper det med en shot cosylan eller to, kan det være nok til at han ufrivillig sovner, om han er ute eller inne..

Personlig ville jeg begynt rolig om jeg skulle blndet de to stoffene, og hadde minimalt erfaring, noe jeg regner med han har siden han spør.-
kan jeg spøre hva som er vitsen med og blande cosylan og alkohol?
tror du blir ganske gææren i magen, enten diare eller kvalm/uvel
Sitat av Guljakke Vis innlegg
kan jeg spøre hva som er vitsen med og blande cosylan og alkohol?
Vis hele sitatet...
Kanskje han har vondt i halsen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sikter til legemiddeltråden:

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=72419

"Overdose: Lite/Ingen info om nøyaktig dose,
men i finsk rapport nevnes det å være så lavt som 500mg.
Vanlige doser varierer fra 5 tilogmed 50mg."

Kombinering med alkohol har en eksponensiell effekt: det skal mindre til for å bli overstadig ruset og alle har som pidget sier, forskjellig toleranse.
Tok en gang et par spiseskjeer cosylan før jeg skulle ta noen øl med noen kompiser. (pga. hoste!) og må si jeg ble utrolig fort full av ikke alt for store mengder øl! var litt skummelt.
Sist endret av katti; 28. november 2008 kl. 22:48.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Har drukket 100ml cosylan sammen med noen gode glass vodka uten noe problem. Man merker man blir susete i hodet av cosylanen, men det går enormt fort over. Er ikke verdt bryet imo.