Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2220
Lurte på om noen har peiling på hva "effekt" du oppnår med paralagin forte mixxed up with alcohol ? ekke ute etter noe rus effekt på det, lurer bare på hva jeg kan forvente meg?
Leverproblemer ?
Hvis du skal drikke alkohol og spise paraglin forte så ikke drikk for mye, en liten slurk kan få deg fullere enn hvis du bare drikker alkohol i store mengder.
Godt med smør
Du vil bare vite hva du kan vente deg? å du er ikke ute etter rus?

Hvorfor kombinerer du dem egentlig?

Hold deg til alkohol, og drit i paralginen. Og vist du uansett skulle kombinere IOM att du ikke er ute etter rus med paralgin er jo det null fare?

1 tablett ikke misbruk + litt sprit kan jo ikke være så jævla farlig.


Siden du ikke ruser deg på de her, og har antageligvis fått de lovlig, hvorfor ikke bare spørre legen din?
Sist endret av Apeloff; 8. mars 2008 kl. 16:31.
Det er en grunn til at man ikke skal drikke mens man er på smertestillende, og jeg anbefaler at du lar være. Jeg tok to paralgn forte og drakk to glass vin uten at jeg merket stort til det, men jeg ville fortsatt ha vært forsiktig.
Ny operert og har fått forte på recept, så nei jeg har ingen intensjoner om å ruse meg på dette her, da velger jeg heller et helt annet alternativ. Da har jeg igrunn fått svar på spørsmålet mitt, thx.
http://www.google.com/search?client=...utf-8&oe=utf-8

Det er lov å søke selv om søkefunksjonen er nede. Vi har allerede et tonn tråder om paralgin forte, og mange av dem handler også om alkohol.