Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1233
Er det farlig å drikke hvis du tar paralgin Forte mot smerte i ryggen?? Det jeg tenker å drikke er pils.

Takker for alle svar
Anvisning står på det gitte legemidlet. Dersom du lurer på slike ting er det smartest å rådføre seg med lege.
Nei.

Det gir ikke så veldig mye mer virkning å drikke etter slike piller som med f.eks. ibux.

Virker som om du snakker om kun ett par pils og da er det ingen fare.
Paralgin Forte inneheolder paracetamol som ikke bør bli tatt sammens med alkohol, det kan gi varige leverskader.

http://www.freakforum.nu/forum/showp...7&postcount=25
Sist endret av dword; 15. mai 2007 kl. 13:22.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om dette er et engangstilfelle og du tar vanlige anviste doseringer av paralgin forte, ser jeg ikke det store problemet.
Det er værre med ungdom som tar denne kombinasjonen for å bli helt kake, og da ofte med større doseringer.

Denne kombinasjonen finnes det forøvrig ganske mange poster om fra før her på forumet, så jeg velger å stenge denne tråden.
Sist endret av Dodecha; 15. mai 2007 kl. 14:10.