Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 18530
Noen som har peiling hvilken farge og ossen bokstaver det står på rivotril pillinene. Håper noen har en fin norsk link der det står alt mulig informasjon om Rivo. på forhånd takk! =)
Sist endret av Nichotin; 6. mai 2008 kl. 19:29. Grunn: Fjernet color-tag
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
En rivotril er en rund hvit/hudfarget tablett som kan deles i 4 deler. På fremsiden er det et -dele-kryss og på baksiden står det: Roche *2* . Egentlig står Roche ovenfor *2*. De sjernene skal symbolisere to små prikker ved siden av et 2 tall. Nå sankker jeg om Rivotril 2 mg.

Man kan også få rivotril 0,5mg som er gul/hudfarget/ ehh?(sorry jeg er fargeblind - så det å beskrive farger for meg kan lett bli feil.)
Jeg husker ikke hva som står på 0,5mg men de er bitte litt mindre enn 2 mg og kanskje litt smalere.

Linker til Rivotril? Hva med å Google? Eller du kan gå inn på Felleskatalogen.

Virkestoffet i Rivotril er Clonazepam og hvis du bruker Google igjen, så vil du finne det meste av informasjon der. Bildet funksjonen er jo også genial, ettersom du var intr. i finne ut hvordan de ser ut..

Rivotril går ofte under navnet "dobble rohypnoler" fordi forskjellen mellom Rivotril og Rohypnol 2mg ikke er så stor. Enkelte ser seg mer penger i å selge Rivotril 2mg som "dobble rypper" fordi folk her til lands desverre er alt for glad i Flunitriazepam (Rohypnol og Flunipam)
Den synlige forskjellen på Rivotril og Rohypnol er at det er en rundig rundt 2 tallet på ryppene i stedet for *2* som på Rivotril. Og at ryppene er litt større i størrelse enn rivotril..
Sist endret av spQ; 27. mai 2006 kl. 19:07.
"dobble rypper" har runding rundt 2 tallet mens som du så på bildet, rivotril 2 mg har prikker på hver side av 2 tallet.
husk å ikke kombinere rivotril med alkohol!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Speedfreak:

Ehh? Kan du utdype det litt mer? Hvorfor skal han ikke kombinere det med alkohol? Fordi det står på pakke vedlegget? Eller fordi du har -dine- erfaringer med Rivotril + Alkohol?
Æsjda, funker fint å kombinere med alkohol. Men har jo standard-effekten "Ape" da... :P
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ja det fungerer veldig fint å kombinere med alkohol.. Men så har det jo litt med hvilken erfaring du har med benzo'er tidligere. Hvis du vet at du ikke skal spise mer en 3 stk, og klarer å lavær å spise med en 3 stk. Så er det jo ikke så veldig stort problem.
Problemet og ett kjent faktum er at har man først spist 3 stk og kombinerer det med alkohol -glemmer- man at man har spist pillene, og skal alltid ha i seg mer "for det funker ikke".
Mange og de fleste takler kombinasjonen greit, mens enkelte blir alltid som Forconin beskriver "ape".
Det finnes ikke noe mer irriternde å være med en kar på pille sus.
Men det i det hele og det store er det snakk om å kontrollere seg.

Uansett vil jeg anbefalle alle som ikke har prøvd dette tidligere å holde seg borte fra det. Det er noe man fort kan bli glad i, og da kan man ofte ende opp med store problemer desverre.
Sist endret av spQ; 28. mai 2006 kl. 23:12.
Rivotril brytes ned i leveren, så det kan gi kjipe bivirkninger å kombinere dette preparatet med større mengder alkohol. En øl eller to er jo ikke noe stress da.
Sist endret av Speedfreak; 27. mai 2006 kl. 19:18.
Sitat av Speedfreak
Rivotril brytes ned i leveren, så det kan gi kjipe bivirkninger å kombinere dette preparatet med større mengder alkohol. En øl eller to er jo ikke noe stress da.
Vis hele sitatet...
Gjelder jo de fleste piller. F.eks paracet...
Alt med måte
Jepp! Har fått ett inntrykk av at det trengs å mane til alt med måte her
Alt med måte, men jeg syns ikke det er irriterende å være drita og pillefjærn Men for å komme til poenget så er vell de rivotrilene på 0,5mg litt mere lyserød aktige viss jeg ikke husker feil, men er mest borti de på 2mg når noen har prøvd å lure meg å sagt det har vært dobble hyppere, men det avslører du som tidligere sagt i tråden her på de stjerne ved siden av 2 tallet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sikert litt sent å svare nå, men hvis du kjøpte dem på gata i Oslo for 50kr stk, så er det nesten helt sikkert 2mg ROHYPNOL, (noe som er MYE bedre enn 2mg rivotril) er det ring rundt 2 tallet er det 2mg Rohypnol...