Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2822
Hei!
Har inntatt 100mg diazepam, 4 mg alprazolam og 3 halvlitere.
Hvor mye kan man ha i seg før det blir skummelt?

Annet spørsmål, hvor mye av kun diazepam?

Takk.
R.i.p 23.04.2021
Det er skummelt allerede
Noen med erfaringer som kan uttale seg?
Hvor mye toleranse har du?
Har hatt 12 mg alpraeog 3 liter øl uten å føle noe. Men det er en stund siden. Jeg er godt kjent med alprazolam men har ikke spist så mye diazer. Mener bare at de er mye mindre potente enn alprazolam..?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diaz er ikke «bare»mindre potent, de har et annet område for bruk. Diaz har lenger halveringstid, og virker i tillegg langt mer muskelavslappende enn alprazolam (xanor, ksalol). Xans funker fortere og har mer «intens» funk (passer angstanfall), mens diaz bruker litt lenger tid på å nå full effekt, og har effekt lenger. (Passer kramper pga. effekten på muskler, xans brukes ikke mot dette såvidt jeg vet)
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man øker sjansene for overdose når man blander piller også btw. Alkohol er spesielt farlig nå. Vær forsiktig
ikke drikk mer alkohol. Benzoene i seg selv er ikke farlige i store doser, men jeg tror du er på tynn is med alkohol i tillegg. Avhengig av din alkoholtoleranse. Men synergieffekten er ikke til å fnyse av. Og alt det dumme du kan finne på, men det er individuelt. Flaut blir det ofte
Sist endret av Bothrops; 21. november 2020 kl. 23:22.
Har sjekket opp og å blande diazer og alprazolam er ikke farlig.
To timer etter inntak. Tror dette går fint
Takk for svar gutta

Etter en liten sneip
. Så koser jeg meg 100%.
Ha en fin kveld gutta
Fred ut!

Oppdatering.
Hadde en veldig behagelig kveld. Hadde beste feelingen. Ingen grunn til å være redd eller tenke at det er skummelt
Sist endret av kevinlr; 22. november 2020 kl. 16:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor lenge har du brukt disse pillene? Jeg opplevde at angsten ble mye verre etter en tids bruk.
Uten alkohol burde det gå greit men du beveger deg i grenseland med alkoholen
Nesten alt handler om toleranse og hva du evt. Blander med. Men tar du kun diazepam uten å blande det med noe så ser jeg for meg at du kan ta 1g med Diazepam, så sant du har såpass høy toleranse. Til og med 10g, kanskje. Tror heller det er tilleggsingrediensene i Diazepam som vil ta livet ditt, og ikke diazepam i seg selv dersom du har toleranse på flere gram og en dag tar 100g.

Tar du både diazepam og Oxynorm eller knuste Oxycontin tbl derimot, så trenger du sikkert ikke ta mer enn 20 mg diazepam og kanskje 20 mg Oxynorm eller knuste Oxycontin for å oppnå en dødelig overdose. Så sant du er naiv/uten toleranse for begge disse stoffene, så klart.
Du burde heretter være klar over når du kombinerer alkohol og benzo risikerer du at lungene dine svikter når du sover. Vær forsiktig.

https://lvh.no/skader/forgiftninger_...delpaavirkning
Pillene begynte å funke vel. Da var’n ikke engstelig mer...
Sitat av Defending Vis innlegg
Nesten alt handler om toleranse og hva du evt. Blander med. Men tar du kun diazepam uten å blande det med noe så ser jeg for meg at du kan ta 1g med Diazepam, så sant du har såpass høy toleranse. Til og med 10g, kanskje. Tror heller det er tilleggsingrediensene i Diazepam som vil ta livet ditt, og ikke diazepam i seg selv dersom du har toleranse på flere gram og en dag tar 100g.

Tar du både diazepam og Oxynorm eller knuste Oxycontin tbl derimot, så trenger du sikkert ikke ta mer enn 20 mg diazepam og kanskje 20 mg Oxynorm eller knuste Oxycontin for å oppnå en dødelig overdose. Så sant du er naiv/uten toleranse for begge disse stoffene, så klart.
Vis hele sitatet...
Hva er det med å knuse oxy er det sterkere da?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Har sjekket opp og å blande diazer og alprazolam er ikke farlig.
To timer etter inntak. Tror dette går fint
Takk for svar gutta

Etter en liten sneip
. Så koser jeg meg 100%.
Ha en fin kveld gutta
Fred ut!

Oppdatering.
Hadde en veldig behagelig kveld. Hadde beste feelingen. Ingen grunn til å være redd eller tenke at det er skummelt
Vis hele sitatet...

Ingen grunn til å tenke det er skummelt? Er du helt tett i hodet? Ikke sitt å spre bullshit på ting du ikke har peiling på. Det er livsfarlig å mixe alkohol og benzo. Uansett hvordan du mætre oppleve det.