Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3896
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått tak i noen hvite stolper, men forskjellen fra U94 er at disse er merket "XANAX" på ene siden og "2" på andre siden.

En kompis av meg spiste 4 av disse, og tok en spyttprøve. Det slo ut negativt på benzodiazepiner, og positivt på opiater. Han lever enda, det samme gjør andre kompisen min som har spist 2 og en halv. Hva tror dere, verdt det?
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er nok fentanylpillene. Har vært borti dem selv.

Edit: Ja, dette er dem som det er funnet fentanyl i.
Kast dem.

Har selv fint overlevd 6-8stk av dem, men i slike underground-lab piller er gjerne ikke doseringene like.
Det vil si at man dø av 1, eller mindre
Sist endret av SkammeligNykter; 28. april 2018 kl. 12:42.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor farlig er det med 1 enkelt pille? Tatt 1/4 del, vurderer 1/4 til
Ikke ta mer.

https://www.adressa.no/nyheter/trond...n-15887645.ece
Sist endret av SkammeligNykter; 28. april 2018 kl. 12:43.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så svaret ditt etter jeg tok 1/4 til, dvs en halv nå. Får håpe dette går bra, da..
Vært der, gjort det.
Lever enda, bare litt eufori. Smått tyngere og puste. Prøver en halv til.

Faen, der gikk anonymiteta
Sist endret av SaerDnAX; 28. april 2018 kl. 13:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke gidd å pushe grensene sånn da. Heller kaste dem, kjøpe noe annet benzo (helst på brett.) Ikke vanskelig å få tak i Ksalol Galenika som er alprazolam på brett.

Eller så kan du fortsette å ete dem og ende opp død med utrøstelig familie som vil få vite at du døde av opiatoverdose og tro du var narkis mot slutten.

Ikke at jeg bryr meg. Kjenner deg ikke.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er tungt å puste??
Vært der, gjort det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke gidd å pushe grensene sånn da. Heller kaste dem, kjøpe noe annet benzo (helst på brett.) Ikke vanskelig å få tak i Ksalol Galenika som er alprazolam på brett.

Eller så kan du fortsette å ete dem og ende opp død med utrøstelig familie som vil få vite at du døde av opiatoverdose og tro du var narkis mot slutten.

Ikke at jeg bryr meg. Kjenner deg ikke.
Vis hele sitatet...
Vel, det blir etterhvert. Har spist halvparten av en, og om den hadde en viss styrke, så er vel andre halvdel av samme styrke? Ikke mer eller mindre?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er tungt å puste??
Vis hele sitatet...
Ikke direkte tungt, bare litt støvete liksom..
Sist endret av SaerDnAX; 28. april 2018 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er amatører som har pressa pillene er det slett ikke sikkert to halvdeler inneholder det samme. Kan være mye mer virkestoff (fentanyl aka dødelig) i andre halvdel.
Vært der, gjort det.
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Ikke direkte tungt, bare litt støvete liksom..
Vis hele sitatet...
Skulle stå sløvete..
Ville personlig ikke ha spist mer. Er flere som har dødd av disse. Du vet aldri hvor mye virkestoff du får i deg og det skal såppas lite til av fent før man bukker under. Fikk tak i disse selv, de endte i toalettet. Orker i gamble med livet mitt for litt form.
Vært der, gjort det.
Har spist totalt en nå, og forblir nok med det. Tørr ikke mer, i tilfelle. Hvor lenge varer denne rusen?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre hvorfor du egentlig lagde denne tråden? Gir jo lite mening å lure på om det er farlig å poppe mer, noe det er, også tar du mer.
Vært der, gjort det.
Fordi jeg er spent på konsekvensene av dumheta, nysgjerrighet og russuget

Etter inntak av 1 og en kvart, hvor lenge etterpå bør jeg vente med og drikke alkohol?
Sist endret av SaerDnAX; 28. april 2018 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3-4 timer.
Hilsen kompisen din som tok 4 igår
Ingen her, inkluder du, vet hvor mye fentanyl du har fått i deg.
Vet ikke hvorfor jeg sier det, for du bøtter sikkert nedpå as we speak, men vent til i morgen om du lever så lenge.
Vært der, gjort det.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ingen her, inkluder du, vet hvor mye fentanyl du har fått i deg.
Vet ikke hvorfor jeg sier det, for du bøtter sikkert nedpå as we speak, men vent til i morgen om du lever så lenge.
Vis hele sitatet...
Sant.. Nei, venter enda. Funnet ut at det uansett er lurest og vente til ikveld. Tar dog ingen flere av de pillene. Toppet det med ett trekk, dæven..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
3-4 timer.
Hilsen kompisen din som tok 4 igår
Vis hele sitatet...
Takk. Venter minst til 18.00. Sikkert 19.00
Sist endret av SaerDnAX; 28. april 2018 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til neste gang, kjøp deg testkit. Ingen kan vite med sillerhet om de pillene her er 100% xan eller om noen har tukla med de.
Det er de som florerte rundt her også. Bare noe dritt!
Vært der, gjort det.
Resten går i dass, ja..
For å gi et klart svar på hvor farlig disse pillene faktisk er:

Fentanyl er en agonist for opiatreseptorer. Det har altså samme effekt som morfin. Dødelig dose morfin er ca 200mg for personer uten toleranse. Ren fentanyl er ca 75 ganger så kraftig som morfin, dvs at dødelig dose er rett over 2.5mg. For å sette dette i perspektiv er "XANAX 2"-pillen sikkert rundt 1000mg totalt. I og med at pillene er hjemmesnekret er det umulig å vite hvordan distribusjonen av fentanyl er innad i pillen, og dermed kan du overdosere ved å spise 2.5 promille (= 0.25 % = 0.0025g) av hele pillen.

I tillegg finnes det fentanylvarianter som er opp mot 1000 ganger sterkere enn morfin, og igjen, du vet ikke hva som er i disse pillene.

NB! LES DETTE HVIS DU VURDERER Å PRØVE XANAX 2 PILLER.