Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2390
Hei jeg lurer da altså på om hvilket benzo/andre stoffer dere foretrekker for å lindre smerten litt. Er ei svær tattoverring på innsiden av låret. Har tattovert låret men det merket jeg ikke noe spesielt til, men når det skulle tattoveres på innsiden av låret da gjorde det ubehagelig vondt. Så kunne trengt litt tips om hva jeg burde vurdere å ta før neste time
No pain, no game?

God påske og lykke til uansett!!

Eller gain da..
Sist endret av Taxidriver; 30. mars 2018 kl. 21:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes ikke det er så ille egentlig, men når skal ligge der i 6 timer for første session så vil jeg jo gjerne holde ut. Er ikkeså veldig godt med skyggelegging osv når det allerede er sårt å vondt.
Sist endret av vannflaska; 30. mars 2018 kl. 22:25.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo vil ikke hjelpe på smertene, men derimot nervene.
For smertelindring kan du ta opiater. Eventuelt alkohol hvis du ikke har noe.
Er ikke så veldig godt, men er ikke så krise heller. Har selv gjort det mange ganger og aldri tenkt på å spise piller for å holde ut. Kanskje ta mindre tattoveringer da?
Som nevnt over må du ta smertestillende da, rett og slett. Lykke til.
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Jeg vil advare mot å bruke blodfortynnende midler, som alkohol. Men det finnes kremer som er lindrende, som lidokainsalve, eks Xylocain.

Det er allerede en gammel tråd om dette forresten, tror ikke det kommer mye nye svar her som ikke er nevnt der.
Sist endret av Markonan; 30. mars 2018 kl. 22:55. Grunn: grammatikk
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg tatoverte meg kjøpte jeg emla krem på apoteket, har lest at det er mange delte meninger om den men personlig syntes jeg det funka sinnsykt bra.

Hvis den skal funke optimalt er det viktig å gjøre det riktig. Det du burde gjøre er å smøre på ett tykt lag med krem og legge plastfolie over ca 1-2 timer før du skal tatovere deg. Ikke ta av hele plastfolien, be tatovøren ta av plastfolien litt og litt gradvis som han tatoverer deg mtp at bedøvelsen kun varer en viss tid.
Snakk med tattovøren, de har ofte gode råd, og noen av dem har også diverse spray som demper smertene litt underveis.

Ja, du kan bruke emla e.l. som du smører på fra før, men som nevnt tidligere varer dette bare en kort stund, deretter risikerer du at smertene blir mer brutale når bedøvelsen går ut.

Vurdér å dele opp tattoveringen enn å ta all in one go
Skulle tydeligvis hatt noe smertestillende ja!! Oxy eller bare gi F vist du ille tåler nåla! Hilsen tatovert rygg og full overkropp uten en halv Paracet
Hadde en 12 timers økt i Thailand og var svært fornøyd med weed xanax og øl.
på kanalen til PsychedSubstance på youtube har han en videoen der han har tatt xanor og spiser pepper på 3.5 mill Scovillegrader. Det som er morsomt er at på xanor føler han ingenting når han spiser verdens sterkeste pepper. Du kan kanskje ikke sammenligne det å spise pepper med å tatovere seg men interessant video når vi snakker om smerte

https://www.youtube.com/watch?v=SQpZcpE_Cps&t=445s
Sist endret av Pils; 1. april 2018 kl. 11:25. Grunn: Glemte linken