Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2113
Hei,

Orker ikke forklare hele historien akkurat nå, men nå ser det ut som jeg må ta en delvis cold turkey fra imorgen.

Har i flere år brukt 20 mg Stilnoct hver kveld (i perioder 10 mg). Den siste tiden har dette vært økt til opp til 50 mg hver dag. Jeg har også de sistene ukene brukt 4 mg Xanor hver dag.

Fra imorgen må jeg kutte all Xanor og trappe ned til 10 mg Stilnoct.

Hvordan vil dette gå? Noen tips?
Sist endret av to9536; 16. august 2013 kl. 21:30.
Du vil oppleve ekstreme og sterke abstinens, som vil være helt uutholdbare.
Vil anbefale deg å dra til legevakten, og dermed bli innlagt, så snart du kjenner at abstinensen begynner å komme..

Gikk personlig en periode på 6 måneder på 2-3 mg Rivotril hver dag.
Da jeg sluttet cold turkey begynte det med ekstreme hjertebank (trodde helt seriøst at jeg ikke kom til å overleve).
På kvelden ble det akutt verre ved å gå over til en helt forferdelig akutt dystoni som varte i 1-2 dager.

Lang historie kort; sykehusinnleggelse i 3-4 dager.

Ellers så er jo alkohol veldig bra for å dempe benzoabstinens
Har personlig brukt det flere ganger for å avruse meg fra benzo, og har da aldri opplevd noe abstinens.
Sist endret av GangM; 16. august 2013 kl. 21:39.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gikk selv "Cold Turkey" etter å tatt 7 stk Rivotril hver dag og opptil 8 pinex forte.
Ble ekstremt dårlig med hallusinasjoner, men det var først når jeg glemte språk og fikk kramper (delirium) at jeg ble lagt inn. I begynnelsen mente de jeg fikk sitte å slite alene (legevakten).

Tegretol kan imidlertid dempe abstinensen litt og hindre kramper.
Sitat av GangM Vis innlegg
Du vil oppleve ekstreme og sterke abstinens, som vil være helt uutholdbare.
Vil anbefale deg å dra til legevakten, og dermed bli innlagt, så snart du kjenner at abstinensen begynner å komme..

Gikk personlig en periode på 6 måneder på 2-3 mg Rivotril hver dag.
Da jeg sluttet cold turkey begynte det med ekstreme hjertebank (trodde helt seriøst at jeg ikke kom til å overleve).
På kvelden ble det akutt verre ved å gå over til en helt forferdelig akutt dystoni som varte i 1-2 dager.

Lang historie kort; sykehusinnleggelse i 3-4 dager.

Ellers så er jo alkohol veldig bra for å dempe benzoabstinens
Har personlig brukt det flere ganger for å avruse meg fra benzo, og har da aldri opplevd noe abstinens.
Vis hele sitatet...
Hutte Tu, høres ikke bra ut !
Nå har eg gått på Benzo i over 2år hver dag minst/ca 2 per dag(d får eg lov til).
Flunipam-Rohypnol etter Flunipamen gekk ut.+MOgadon og Valium som jeg kan ta på dagen hvis jeg blr hyper.

Har finni ut att det ikke er så bra det, lengste jeg har gått uten er 3 dager på rad. og hvis jeg ikke har tatt på kvelden blir eg helt rar i skallen hele dagen etterpå.
Hvis man foreks går uten i 3-4 dager uten og så tar en etter det og la dette bare gå slik i en periode også utvide og utvide det etterhvert.. Tror du det funker slik att man slipper å få kraftige abstinenser.

Har hatt abstinener på Alkohol/Stilnoct/Hasj kombinert før men aldri de jeg går på nå.
Hender jeg tar meg en tjall KUN fordi jeg ikke klarer å la vere...
Hasj hjelper meg heller ingenting siden eg MÅ ta et par piller hvs jeg røker kun det som gjør meg rolig. tjall blir jeg urolig av.

+ Når jeg har sluttet.....Engang.
Kan jeg ta et par 3 stk uten å bli hekta(er så trivelig når man ser film under dyna). ?
Men nå blir jeg jo bare normal for å si det sånn.
Har sterk syke.