Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1125
Noen som vet hvilket legemiddel som har sort gelatinkapsel med en logo som ser ut som en "H" på? Grå logo, to av dem på hver kapsel.

Skal visst være noe spennende som får deg til å føle deg "mellow og bra hele kvelden" (iflg han som har dem). Men han visste ikke hva det var.

Lurer på hva han får i seg...

http://s21.postimg.org/f5t08gsc7/20130710_002705.jpg
Sist endret av hemulen; 10. juli 2013 kl. 00:35.
Hvordan vet du at det er ett legemiddel? Veldig sjeldent at man bruker gelatin kapsler for et legemiddel. Men siden kompisen din sier at det gjør deg "mellow" så er jeg usikker.

Tommelfinger-regel: ALDRI dytt i deg noe du ikke vet hva er.
Trådstarter
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hvordan vet du at det er ett legemiddel? Veldig sjeldent at man bruker gelatin kapsler for et legemiddel. Men siden kompisen din sier at det gjør deg "mellow" så er jeg usikker.

Tommelfinger-regel: ALDRI dytt i deg noe du ikke vet hva er.
Vis hele sitatet...
Han fikk dem av en som hadde legemiddelpakke med klistremerke fra norsk apotek. Han husket ikke hva de het.


Jeg synes også den ser litt spesiell ut.

Ingen? Da går denne i søpla ihvertfall.
Sist endret av hemulen; 10. juli 2013 kl. 01:24.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hvordan vet du at det er ett legemiddel? Veldig sjeldent at man bruker gelatin kapsler for et legemiddel. Men siden kompisen din sier at det gjør deg "mellow" så er jeg usikker.

Tommelfinger-regel: ALDRI dytt i deg noe du ikke vet hva er.
Vis hele sitatet...
En hua av legemidler blir brukt i gelatin kapsler. Bare for å nevne noen få: oxynorm,lyrica,tramadol.