Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4295
Hei. Jeg er veldig glad i rivotril men de ``funker`` ikke lenge. Er det noen andre piller som kan erstatte rusen?. Kan noen anbefale meg noen gode ``dropps`` som kan gi me lignende følelse?
Går selv på Rivotril og får ikke noe rus av de jeg heller, men dette er pga vi har fått økt tolleranse for stoffet. Hvis du er ute etter rus hvorfor ikke prøve noe annet enn benzo ? Selv bruker jeg disse pillene mot angst som de er ment å brukes til.
Hva med å prøve extacy hvis du er ute etter en fin rus opplevelse, beste opplevelsen/rusen jeg har hatt
Jeg har ikke tilgang på knipps. Det hender jeg tar litt ``cola`` men blir veldig dårlig i psyken av de. men har du noe erfaring med Xanor eller rohypnol kan disse gi meg en bedre rus en rivotrilen?
Jeg regner med å ta seg en liten pause for toleransen sin del er utelukket?
Jeg må ha i meg rivo eller benzo for og fungere, hvis ikke kan det gå skikkelig galt
Ja, tror du vil få bedre effekt på Xanor og evnt. blå valium også, men er jo noe vanskeligere å få utskrevet hos lege, men du kjøper kanskje på gata..da er det jo bare å kjøre på..
Legen skriver vel ikke ut blå valium?. Om jeg ikke tar helt feil, mener disse er (ulovlig)
Usikker på Blå Valium, men virkestoffet er jo det samme som i f.eks Stesolid .Xanor er i hvertfall fullt mulig å få hos lege. Ville forsøkt Xanor, da det nok er et av de mest potente benzoen du får utskrevet.
Blåvalium av Roche finnes ikke Norge da det er 10mg, og det meste du kan få her til lands er 5mg.
Xanor er potent, men ganske ulik rustype, om du vil få noe bedre rus uten å øke det i mg tror jeg ikke vil gi noe store resultater, hvis du ikke skal bruke det til formålet det er egnet for.

Flunipam 1mg finnes også til lands under A preparat loven akkurat som Xanor, det er mer likt rusmessig som Clonazepam hvis man skal svare direkte på spmet ditt, men om det vil funke uten å øke det i milligram som sagt, vet jeg ikke mye rusmessig om da Rivotril er veldig potent i seg selv.
Sist endret av Sluzzz; 13. juli 2012 kl. 01:01.
Flunipam jeg ikke prøvd men hørt mye bra om det. Skal kjekke det ut. Takk for for at du svarte på (spmet)?
jeg fikk flunnipam av legen..men gadd ikke bruke det lenger fordi jeg syntes rivotril funket bedre..

syntes man blir klarere i toppen av det der...men nervene tas da seff

bare oppskrytt...ryktene kommer at det var DET som var sovemedisinen tidligere og tilgjengelig for alle kriminelle miljøer,legen skrev de ut til alle..frem til alle kriminelle skyldte på det i retten

det er ikke noe bedre enn noe annet..syntes sobril 25 mg slår mye mer
Sist endret av alanapoli; 13. juli 2012 kl. 18:41.
Det Norske legemiddelmarkeds benzodiazepiner i rekkefølge etter potens:
(Virkestoff - Salgsnavn - Tilgjengelige styrker)
1. Flunitrazepam - Flunipam, Rohypnol(utgått) - 0.5mg 1mg
2. Alprazolam - Xanor - 0.25mg 0.5mg 1mg (depot) 2mg 3mg (depot)
3. Klonazepam - Rivotril - 0.5mg 2mg
4. Nitrazepam - Apodorm, Mogadon - 2,5mg 5mg
5. Diazepam - Valium, Vival, Stesolid - 2mg 5mg
6. Oxazepam - Sobril, Alopam - 10mg 15mg 25mg
(Utelukker her midazolam og temazepam, som bare finnes på sykehus)

Benzodiazepin-lignende hypnotika (innsovningsmedisin):
Zopiklon - Imovane, Zopiklon Mylan, Zopiklone - 3.75mg 5mg 7.5mg
Zolpidem - Stilnoct, Zolpidem - 5mg 10mg
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Blåvalium av Roche finnes ikke Norge da det er 10mg, og det meste du kan få her til lands er 5mg.
Xanor er potent, men ganske ulik rustype, om du vil få noe bedre rus uten å øke det i mg tror jeg ikke vil gi noe store resultater, hvis du ikke skal bruke det til formålet det er egnet for.

Flunipam 1mg finnes også til lands under A preparat loven akkurat som Xanor, det er mer likt rusmessig som Clonazepam hvis man skal svare direkte på spmet ditt, men om det vil funke uten å øke det i milligram som sagt, vet jeg ikke mye rusmessig om da Rivotril er veldig potent i seg selv.
Vis hele sitatet...
Xanor er IKKE et A-preparat, det er et B.
Skjer mer at det er så mange rivotril spm nå ? trodde det var tørke.. ihcvertfall når jeg var i oslo for 5 dager siden.
Nå har det på sørlandet ihvertfall kommet med noen fakeinger som ikke finnes i forseglet glass og som ikke har den søte smaken.. Helt klart ikke clonazepam i disse ihvertfall.. noen andre som har vært borti disse?
Har aldri vært borti noe sånt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Rivotril og Xanor er mye sterkere enn flunipam,flunipam er utgått men rohypnol kommer tilbake på markedet.
2mg Xanor kommer til å virke
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Du KAN få 10mg diazepam av norske leger, eneste jeg har sett det i derimot er rektalveske. Fikk dette til dattern min da hun hadde tendenser til feberkramper som liten. Men ja de finnes! Derimot pilleformen har jeg ikke sett overstige 5mg. Har heldigvis vokst fra seg disse krampene så den er kastet for lenge siden, men jeg leste flere ganger for å se at jeg så riktig 10mg.
Sist endret av Coffern; 30. juni 2013 kl. 11:40.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Coffern Vis innlegg
Du KAN få 10mg diazepam av norske leger, eneste jeg har sett det i derimot er rektalveske. Fikk dette til dattern min da hun hadde tendenser til feberkramper som liten. Men ja de finnes! Derimot pilleformen har jeg ikke sett overstige 5mg. Har heldigvis vokst fra seg disse krampene så den er kastet for lenge siden, men jeg leste flere ganger for å se at jeg så riktig 10mg.
Vis hele sitatet...
Det finnes også stesolid 10mg stikkpiller.

Sitat av Handy andy Vis innlegg
Hei. Jeg er veldig glad i rivotril men de ``funker`` ikke lenge. Er det noen andre piller som kan erstatte rusen?. Kan noen anbefale meg noen gode ``dropps`` som kan gi me lignende følelse?
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at de ikke funker så lenge? At du blir fort innspist? Synes rivotril er den benzoen som funker lengst.
Noen som vet om Rivotril selges som sugetabletter her i norge? I usa går de som Klonopin Wafers og ta de under tunga gir bedre effekt synes jeg.
Litt off-topic men får man Rivotril 2mg skrivd ut av lege mot angst? Trudde dette var Antiepileptikum
Det går helt fint Imortaltech, fikk de opprinnelig mot angst...men nå mot smerter/kramper/søvnløshet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rivotril brukes både mot epilepsi og spasmer,utskrives også mot nerver, søvnproblemer osv.
Synes selv at 1. tablett er noe og resten ikke noe til mange uker med opphold. Prøvde de kun en tre ganger, synes de ikke er noe .
Sitat av Huttetutta Vis innlegg
Rivotril brukes både mot epilepsi og spasmer,utskrives også mot nerver, søvnproblemer osv.
Synes selv at 1. tablett er noe og resten ikke noe til mange uker med opphold. Prøvde de kun en tre ganger, synes de ikke er noe .
Vis hele sitatet...
jeg syntes rivotril 2mg slår mest av alle benzoer...mer enn flunnipam,thaivalium,sobril25 osv

mest potente jeg har fått av legen hvertfall,flunnipam var forresten elendig,fikk faen IKKE sove på det..ba legen drite i det