Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2404
Har nå trappet ned fra 8 rivotril om dagen a 2 mg til 2stk og 8 PF til 4 stk og må si at nå har jeg stått på den dosen i flere mnd og føler at jeg har mistet all livslyst, kreativitet og er konstant deprimert. Vet det ikke er bra å stå på så høye dose over lengre tid, men man må jo ha en livskvalitet som er til å leve med også. Søvnen har også blitt mye dårligere og sover max 3 timer hver natt. Ingenting på dagen.

Så jeg føler meg så oppgitt og sliten og vil gjerne "ha en pause" Forstå meg riktig ikke å ende mitt liv, men rett å slett ha en dag eller to der jeg ikke føler noe.

Har stor toleranse pga ulike ting og har Rivotril, Oxy 5mg, PF og 10 stk Imovane. Hva kan jeg ta for å få en pause der jeg kan føle velbehag og kanskje få sove slik at jeg føler meg uthvilt?
Jeg vet ikke mye om de stoffene du tar, men litt grønt funker alltid som en bra pause i livet hvis hverdagen blir for har. Bare ikke sånne pauser blir for ofte. Da blir det fort bare flere problemer.
Mystery's Avatar
Trådstarter
Har vel ikke hatt en slik pause på over ett år nå og forstår at mange slike gjør ting værre på sikt.
Men weed er nok det du bør gå for hvis du vil føle velbehag og sove bra.
jeg blir alltid veldig deppa av weed...det er dårlig for psyken for mange vet jeg...det er liksom UTEN tvil også...at det skiller seg ut fra alle andre stoffer dårlig når det gjelder depresjon...jo man sovner vell riktignok...men det gjør man av mye

husker jeg begynte å gråte utkontrollert dagen etter en røykings når jeg var yngre også...psyk-trigger det der altså..møkkastoff

amfetamin/ritalin er beste mot depresjon vet jeg...i dette tilfellet må man vell kombinere det med noe annet om søvn er ett problem også

TOLVON 10mg er da uten tvil det mange sier er det BESTE søvnmiddelet meg inkl...bedre enn benzo,alkohol osv...spør etter tolvon cprepp av legen,sover du samma faen innen 1 time
Sist endret av alanapoli; 8. juni 2013 kl. 18:37.
ArbeidsledigProletar
Sitat av alanapoli Vis innlegg
jeg blir alltid veldig deppa av weed...det er dårlig for psyken for mange vet jeg...det er liksom UTEN tvil også...at det skiller seg ut fra alle andre stoffer dårlig når det gjelder depresjon...jo man sovner vell riktignok...men det gjør man av mye

husker jeg begynte å gråte utkontrollert dagen etter en røykings når jeg var yngre også...psyk-trigger det der altså..møkkastoff

amfetamin/ritalin er beste mot depresjon vet jeg...i dette tilfellet må man vell kombinere det med noe annet om søvn er ett problem også

TOLVON 10mg er da uten tvil det mange sier er det BESTE søvnmiddelet meg inkl...bedre enn benzo,alkohol osv...spør etter tolvon cprepp av legen,sover du samma faen innen 1 time
Vis hele sitatet...
Ærlig talt, det teiteste jeg har hørt. Du presterer å kalle cannabis møkkastoff og deretter snakker du om hvor flott disse avhengighetsdannendem nummende stoffene som ikke gir deg noe annet enn en virkelighetsflukt er. Grunnen til at du synes at cannabis er et møkkastoff er rett ogs slett fordi du fremdeles har følelser når du inntar det.

Så sier du at amfetamin er det beste mot depresjon, bare tull. Det er også bare for å dekke over symptomene. Du blir da vel ikke frisk avå dekke over problemene, du bare skyver det under teppet.

Og de som anbefaler cannabis for å fikse/dekke over problemene til TS, det vil ikke funke veldig lenge for å si det sånn.. Om det i det hele tatt vil funke.
Mystery's Avatar
Trådstarter
Tolvon, remeron som skal virke antidepressivt og søvnfremkallende har jeg prøvd uten virkning. Måtte opp i 3 dobbel dose...men la bare på meg mens jeg stod på de.
Har en fysisk sykdom som gjør meg deprimert og det blir ikke bedre av lite søvn og masse smerter

Har prøvd Flurazepam (Dalmane) for lenge siden som fungerte som bare det mot søvn.
Har også prøvd Flunipam ved ett par anledninger, virket når jeg tok 2 tabletter og hadde høye forventinger til dette da mange blir slått helt ut.
Jeg var helt fin dagen etterpå og kunne gå på jobb.
Sitat av Mystery Vis innlegg
Har nå trappet ned fra 8 rivotril om dagen a 2 mg til 2stk og 8 PF til 4 stk og må si at nå har jeg stått på den dosen i flere mnd og føler at jeg har mistet all livslyst, kreativitet og er konstant deprimert. Vet det ikke er bra å stå på så høye dose over lengre tid, men man må jo ha en livskvalitet som er til å leve med også. Søvnen har også blitt mye dårligere og sover max 3 timer hver natt. Ingenting på dagen.

Så jeg føler meg så oppgitt og sliten og vil gjerne "ha en pause" Forstå meg riktig ikke å ende mitt liv, men rett å slett ha en dag eller to der jeg ikke føler noe.

Har stor toleranse pga ulike ting og har Rivotril, Oxy 5mg, PF og 10 stk Imovane. Hva kan jeg ta for å få en pause der jeg kan føle velbehag og kanskje få sove slik at jeg føler meg uthvilt?
Vis hele sitatet...
Den farligste medisinen av de du nevner er Paralgin forte og det er pga innholdet av paracetamol,værste som finnes for levra
Mystery's Avatar
Trådstarter
Kunne egentlig tenkt meg bare kodeinet og tilegge paracetamol av og til.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Mystery Vis innlegg
Kunne egentlig tenkt meg bare kodeinet og tilegge paracetamol av og til.
Vis hele sitatet...
Du finner framgangsmåten å skille ut paracetamolen fra PF`en på div.plasser på internet.
Rivotrilo er vel ikke beste sovemedisin,be legen om stillnoct eller få han/hun til å søke for deg om å få Rohypnol
Sitat av alanapoli Vis innlegg
jeg blir alltid veldig deppa av weed...det er dårlig for psyken for mange vet jeg...det er liksom UTEN tvil også...at det skiller seg ut fra alle andre stoffer dårlig når det gjelder depresjon...jo man sovner vell riktignok...men det gjør man av mye

husker jeg begynte å gråte utkontrollert dagen etter en røykings når jeg var yngre også...psyk-trigger det der altså..møkkastoff

amfetamin/ritalin er beste mot depresjon vet jeg...i dette tilfellet må man vell kombinere det med noe annet om søvn er ett problem også

TOLVON 10mg er da uten tvil det mange sier er det BESTE søvnmiddelet meg inkl...bedre enn benzo,alkohol osv...spør etter tolvon cprepp av legen,sover du samma faen innen 1 time
Vis hele sitatet...
Liker hvordan du presenterer dine opplevelser som fakta som gjelder alle. Du tåler vel ikke weed fordi det får deg til å tenke mer, mens disse harde narkostoffene du mener er så bra får deg til å bare bli nummen
Det sier mye om kunnskaps nivået til mange her, som mener man skal bytte det ene stoffet med et annet osv. Det er sjelden en god løsning og bytte et stoff med et annet.

Nedtrapping av et stoff vil alltid vært tøft og ubehagelig, det er ikke til og komme unna. Slik jeg ser det er det bare og minske dosene relativt fort til det er på 0.
Dersom dette ikke er mulig er det bare og kontakte legen din eller andre steder som kan hjelpe deg med dette.
Mystery's Avatar
Trådstarter
Har prøvd den raske veien og hos meg nytter det ikke da jeg har vært innlagt 3 ganger pga delirium (forvirringstilstand) Så jeg har måtte opp i dose igjen. Så har jeg vært ganske hardt ute å kjøre i det siste med 3 operasjoner, 2 av de med store komplikasjoner. Ett smerte helvete. Så pga smerter, søvnløsheten osv er det umulig å gå ned til null