Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2598
Kjøpte Roche *2* med delestrek rivotril i Oslo, om dem funket husker jeg nesten ikke noe av på grunn av at jeg hadde allerede knaska 11 x5 Tranxene (clonazepate), så var vel og si i godform allerede, men knaska 2 rivotril'er i tillegg og husker ikke resten, husker ikke at jeg kjente clonezepam rusen heller.


Så det jeg lurer på, de rivotrilene jeg fikk så helt fine ut bare at dem hadde litt slitte kanter som for eks når jeg har mine allergi piller ligende i lomma og tar jeg dem ut og da er dem litt slitte og bittesmå deler av pillen er borte på kantene.

Har det noe og si på kvaliteten på Rivotrilen?

Beklager for evt skrivefeil, har vært en hard natt...

Og jo, har prøvd Benzo'r før flere ganger, så har erfaring.
Sist endret av Dr.Feelgood; 31. juli 2011 kl. 21:28.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av psykoaktiv Vis innlegg
piller å penger sammen henger :-)
Vis hele sitatet...
Regner med det er fordi jeg er totalt fucked i hodet nå, men skjønte ikke setningen din.
Om du lurte på hvor mye jeg ga for rivo'ene så var det 25 kr pr stk.
Sist endret av Dr.Feelgood; 31. juli 2011 kl. 21:42.
Det meste av det som er i utkanten av pillene som eventuelt har falt av er nok uansett fyllstoff, du har nok ikke mistet mye aktivt virkestoff.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av elz Vis innlegg
Det meste av det som er i utkanten av pillene som eventuelt har falt av er nok uansett fyllstoff, du har nok ikke mistet mye aktivt virkestoff.
Vis hele sitatet...
Skjønner det selvsagt, pluss at de er så og si 99 prosent hele, men mener å ha hørt eller lest at hvis man får rivotril fra plata så må man se etter at det ikke er ''slitekanter'' eller at dem er ''slitte''. Derfor tar jeg opp spørsmålet.
Sist endret av Dr.Feelgood; 31. juli 2011 kl. 22:24.
kjøpte rivotril 2mg roche i oslo på fredag, de var også slitt, men ga funk..kjøpte først blåe som ikke ga funk, deretter hvite fra glass litt senere
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Supra Vis innlegg
kjøpte rivotril 2mg roche i oslo på fredag, de var også slitt, men ga funk..kjøpte først blåe som ikke ga funk, deretter hvite fra glass litt senere
Vis hele sitatet...
Regner med det var fra samme type siden det var ikke så mange som solgte rivo akkurat den kvelden og han jeg kjøpte av hadde også glass, selv om det hjelper lite.
De funket for meg, men jeg hadde en hel del annet innabords også så kan jo være placebo, you never know.. når det kommer til å kjøpe på plata så tar man en sjangs, og jeg blir aldri overrasket hver gang jeg blir lurt..

Mitt tips er å kjøpe av nordmenn, de tenker ikke like mye business som våre nye landsmenn..

Kjøpte en kvarting med speed fra en norsk narkoman i går, beste speeden jeg har smakt noensinne.. aldri fått i nærheten når jeg har kjøpt av innvandrere
Sitat av Supra Vis innlegg
De funket for meg, men jeg hadde en hel del annet innabords også så kan jo være placebo, you never know.. når det kommer til å kjøpe på plata så tar man en sjangs, og jeg blir aldri overrasket hver gang jeg blir lurt..

Mitt tips er å kjøpe av nordmenn, de tenker ikke like mye business som våre nye landsmenn..

Kjøpte en kvarting med speed fra en norsk narkoman i går, beste speeden jeg har smakt noensinne.. aldri fått i nærheten når jeg har kjøpt av innvandrere
Vis hele sitatet...
Du burde ikke bli så utrolig overraska om både amfetaminen og pillene du har fått i deg er tatt inn til landet av utlendinger ;-)
Sitat av Supra Vis innlegg
kjøpte rivotril 2mg roche i oslo på fredag, de var også slitt, men ga funk..kjøpte først blåe som ikke ga funk, deretter hvite fra glass litt senere
Vis hele sitatet...

At dem ligger i glass har ingen betydning. Dem kjøper de glassa, kan få en 3-400 for original rivoglass..
Ekte rivotril er ganske harde..... De går ikke i pulver så lett om du knuser dem og de lar seg ikke oppløse i vann. At de kommer fra glass trenger ikke bety at de er ekte.... Men om dere synes de funket.... Spiller det da noen rolle om de var ekte eller ikke :P