Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4794
Jeg har sniffet en sobril og svelget 10 atarax. farlig?
Ring Giftinformasjonen på 22 59 13 00 (døgnåpent)
Hadde du 10mg eller 25mg tabletter?
Tror max døgndose er rundt 100mg.
Så lenge du ikke er overfølsom for noen av innholdsstoffene i de preparatene er det helt ufarlig. Du vil likevel kunne oppleve en del ubehag ved en så stor dose av Atarax da, rastløshet og prikking i nedre del av kroppen.
Sitat av Furbergeren Vis innlegg
Jeg har sniffet en sobril og svelget 10 atarax. farlig?
Vis hele sitatet...
Jeg har vanskelig å forstå hvordan det er mulig å bli så utrolig dum.
Uansett hvor mye jeg prøver å sette meg inn i din situasjon så klarer jeg det ikke.

"Er det mulig å ruse seg på dette? *Svelg, sniff*
Mon tro om dette kan være farlig?"

Og i tillegg så poster du slike tråder midt på nettene når det er minimalt med aktivitet på nFF, og den aktiviteten som er å finne, deler vanligvis samme nivå av intelligens som vi finner i post nummer 1 i denne tråden.


Kan du forklare meg hvordan du tenkte?
Sist endret av Knask; 4. februar 2011 kl. 14:42.
Det er ikke farlig, kjenner folk som har spist 25 atarax uten å merke noe. Så lenge du ikke er allergisk så klart. det var vel jævlig å sniffe hele 11 piller? Neseblod i dag sikkert?
Les nå hva han skriver:


Sitat av Furbergeren Vis innlegg
Jeg har sniffet en sobril og svelget 10 atarax. farlig?
Vis hele sitatet...
Ja, må innrømme at dette var ganske barnslig av meg. Skal fike meg selv for den...
Bare fikk utrolig noia her jeg satt! Beklager så meget, men takker med det samme for svar!

Veit ikke hva jeg tenkte med. Jeg tenkte vel ikke helt selv..