Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 6421
Har noen piller som jeg har fått fortalt at er rohypnol. de er hvite med 1 delestrek, og på den ene siden står det ROCHE og ett 1 tall med ring rundt.
Noen som kan bekrefte at dette er er rohypnol 1 mg? Kjekt å vite hva det er, selv om jeg er ganske sikker på at det er dette.

Lurer også på hvor mange som er forsvarlig å ta? veit det ikke er lurt å blande med alkohol, så det gidder jeg ikke... men røyker jonas daglig, men det er vel ikke noe stress å blande det med hasj?

Takknemlig for svar
Sist endret av shallis; 31. mai 2008 kl. 15:42.
ikke no stress å ta det med hasj. er du som meg, er det nærmest sløseri, du blir lissom ikke samme type stein på hasj lenger, siden effekten av rohypnolen i mitt vedkommende overgår stein-effekten på cannabis/hasj.

Du kan derimot bli litt trøtt da.

Dosering er alt ettersom, bare ikke for mange

Jeg tror ikke det har vært særlig med overdoser på rohypnol med døden til følge, der selve stoffet har skylden eller er den direkte årsaken. Det som skjer ved en slik overdose jeg sikter til, er at du sovner rett og slett.

MEN...

.. faren her er at dødsfall med overdose rohypnol kan skje ved at du svelger tunga di og kveler deg selv!

Risikoen for at du blacker ut er også veldig stor ved høyere dosering rohypnol enn toleransen din tillater.

Mitt tips til deg:

1. Ta en om gangen
2. Vent ihvertfall en halvtime syns jeg før du tar en til

og sånn fortsetter du hvis du er litt lik meg, hvis ikke finner du fort ut av det selv. Etter de første rypperne er du så ovenpå sikkert at du neppe gidder å følge noe råd vi gir deg heller, annet enn dette: Kos deg

EDIT:
Ja, syns da det kan høres ut som du har fått tak i *sikle* noen av de gamle gode (som jeg kaller det, før hyppere ble grønne, også hvite igjen ) og kan vel enklest bare legge under tunga å se det - løser de seg opp i en behagelig tempo har du sannsynlig fått de ekte sakene, tror jeg
Sist endret av paranoy; 31. mai 2008 kl. 15:50.
Trådstarter
13 0
takk for det, tok en klokka 14.00 i dag, da kan jeg vel trygt ta en til...
Sist endret av shallis; 31. mai 2008 kl. 15:51.
Ryktes at det er skummelt å blade dette med alkohol i følge en rekke med medisinske sider siden dette kan ha en ukontrollert effekt.
Trådstarter
13 0
skal ikke blande det med alkohol, har hørt at det er litt risky
Sist endret av shallis; 31. mai 2008 kl. 16:06.
det er ikke noe rykte, men det hele og fulle sannheten. Men trådstarter spurte om cannabis da, og alkohol og cannabis er to vidt forskjellige stoffer meg bekjent.

Jeg blir faktisk temmelig overrasket hvis du kan vise til en person påvirket av rohypnol og alkohol som har en kontrollert effekt. Såpass "contra-indiction" eller hva det heter på engelsk (husker ikke det norske betegnelsen) er det på disse to (rohypnol/alkohol) at det må jo være et medisinsk unntak hvis du finner en slik person, spør du meg.

Det er dog mange erfarne som liker å kombinere alkohol og rohypnol p.g.a. den ukontrollerbare effekten, for å ha nevnt det. Kan hende jeg er en av dem, men som et eksempel på den ukontrollerbare effekten (en av veldig mange) som kan oppstå er blackout med aggressive holdninger (mest vanlig for meg). Så det anbefales ikke fra min side, men av en eller annen grunn ville jeg ikke blitt så særlig bekymret av en eller to 1mg hyppere oppå to glass med øl, for å si det sånn - bokstavelig talt.

EDIT:
Jeg ville derimot snøvla og prata usammenhengende og følt meg temmelig drita en stund da, for de som lurte på hva jeg mente med "å føle seg bekymret" av hyppere oppå øl. Er det noe du ikke blir med den blandingsrusen, er det vel bekymret. Tror rett og slett bekymringsfølelsen er likvidert i det øyeblikket hypperrus forsterker alkoholrus og omvendt inntreffer - noe som er ganske umiddelbart spør du meg..
Sist endret av paranoy; 31. mai 2008 kl. 16:15.
Bare en liten anektote; rohypnol gir meg en veldig "mellow" feeling i forhold til andre benzoer. Xanor f.eks. tror jeg man oftere blir agressiv av.
Sitat av ninjatriks
Bare en liten anektote; rohypnol gir meg en veldig "mellow" feeling i forhold til andre benzoer. Xanor f.eks. tror jeg man oftere blir agressiv av.
Vis hele sitatet...

så man blir mer mellow og mindre aggresiv av hyppere enn andre benzoer?
hørtes jævla merklig ut, jeg har hvertfall alltid blitt aggressiv på hyppere
og alle andre jeg kjenner og egentlig, og jeg er ikke en aggressiv type i det hele tatt.
Jeg tok 2 en gang, og husket ikke noe bortsett fra 2 små øyeblikk mellom 7 og 11. Lest på nett at det er et rapedrug/folk får en 5-6 stykker, og offeret husker ikke hvem som voldtok dem.
Jeg røyka bittelitt weed (det var første gangen) å tok 5 rohypnol. Merka ingenting, men har tatt piller før så jeg merker ikke pillerusen. Det bør du passe deg får så du ikke tar piller helt til du blacker. Det har jeg gjort og det er skummelt. Men det er vell ikke farlig å blande det med hasj nei
Sitat av pawsan
så man blir mer mellow og mindre aggresiv av hyppere enn andre benzoer?
hørtes jævla merklig ut, jeg har hvertfall alltid blitt aggressiv på hyppere
og alle andre jeg kjenner og egentlig, og jeg er ikke en aggressiv type i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Det er veldig sånn ettersom egentlig, jeg kjenner flere som ikke blir aggressive på hyppere. Selv må jeg blande inn alkohol før den aggressive tilstanden slår inn, men jeg tror egentlig at hypper-effekten kan sammenlignes med alkohol i dette tilfellet. Har en følelse av at jo roligere man er, jo mer "motsatt" person blir en når hypper-effekten slår til. Det føler jeg, og må bare innrømme at det er sykt deilig å kjenne seg så ovenpå.

Faktisk så er det ingenting heller jeg ønsker enn å gå med evig rohypnol-rus, av tidligere var jeg telefon-selger i perioder, og takket være hypperne var overtalelsesstemmen min såpass at jeg fikk bonus nok til å kjøpe enda flere hyppere. Ironisk nok var hypperne det som gjorde at jeg frivillig sluttet i deltidsjobben (samt at jeg hatet det jeg drev med) og de stadig blå leppene jeg hadde ble vanskelig å forklare etterhvert. I tillegg til snøvlinga, den evige pratekicken og den noe arrogante oppførselen da.

Men tror ninjatriks på dette punktet jeg, syns han beskriver hypper-effekten slik den faktisk oppleves i anstendige doser. Men det er sikkert forskjell fra person til person
Sitat av pawsan
så man blir mer mellow og mindre aggresiv av hyppere enn andre benzoer?
hørtes jævla merklig ut, jeg har hvertfall alltid blitt aggressiv på hyppere
og alle andre jeg kjenner og egentlig, og jeg er ikke en aggressiv type i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Det virker sånn på meg i alle fall, men alle er jo forskjellige.
Paranoy : lurer på om utrykket du tenker på blir noe sånt som "paradoksale effekter". Men mener det er det de fleste får av rohypnol, da det egentlig er en sovemedisin, men sjelden blir brukt til nettopp det. Ihverfall ikke av de jeg kjenner. Tar jeg meg en rohypnol, da få jeg rett og slett ikke sove..

edit : kjenner nå nesten smaken av en god gammel hvit under tungen, med en kaffekopp på siden, du skriver fristende bra Paranoy
Sist endret av pidget; 1. juni 2008 kl. 17:15.
pidget:

Lol, kan hende. Det høres utfra beskrivelsen ut som du har rett, ihvertfall.

Jeg og kan få store søvnproblemer av å ta en rohypnol, fordi at jeg har i inntakets øyemed ikke hatt særlig behov for å sove. Og med toleransen bygget opp fra tidligere inntak har dette mye å si tror jeg.

Det som kan være lurt å merke seg, om en får ordnet slike 1 eller 2 mg rohypnol fra Roche, som trådstarter her har, er at i mine tidligste erfaringer med denne bemerkelsesverdige like tabletten som rivotril, var forskjellen på inntaksmetode. Av tidligere, hørte vi i ruskretser at inntak av hyppere gjøres ved å legge den under tunga og lar den løse seg opp der. På den måten kommer virkningen fortere. Kildekritikken på dette området får andre ta seg av - dette er hva vi lærte i rusmiljøet.

Det som igjen er sikkert er at rusmiljøet hadde rett på funksjonsdelen. Og i tillegg gav de oss en klar indikasjon på hvordan en så forskjell på rohypnol og rivotril, siden rivotrilen ikke er merkbart enkel å løse under tungen. Dette var før en eller annen smarting fant ut at en tar tablettene under lupen og finner noen prikker til forskjell, og dermed bestemme hvilket tablett en har ut ifra det.

Rohypnol er den som løser seg opp i tungen på et kort og behagelig tempo - da kommer en mild, kjemisk smak som faktisk er ganske godt, nesten lik den du kjenner når du tar en brustablett med paracet 500 mg i et glass vann, og drikker. Ikke fullt så salt, men merkbare likhet med smak, hvorav rohypnolen er enda mer behagelig enn brus-paraceten. Ikke brusern heller.

Rivotrilen er stort sett smakløst har jeg inntrykk av, og sådan er det når du legger'n under tunga. Den løser seg sikkert opp etterhvert den og, men du merker den trenger litt hjelp - det gjør ikke Roche rohypnol, hvit som jeg kan huske.

Så jeg tror på miljøet at det er den egentlige inntaksmetode for hvite hyppere, siden jeg i slike tilfeller faktisk har blitt mer søvnig enn ved oralt inntak (svelge). Men jeg har ingen kilder å referere til, eller bevis annet enn påstandene fra miljøet og min egen erfaring da. Det holder for min del, uansett inntak så har jeg neppe stoppet på en hypper, og det er medvirkende til at jeg får effekt som ønsket

Men dog så benytter jeg meg av samme metode som innlært før, legge under tunga og sjekk smak og oppløsningseffekt.

- Gjør den begge i tilfredstillende kort tempo og behagelig smak, så er det hypper.
- Smakløst til (for noen har jeg skjønt) beskt smak, og vanskelig oppløst så er det rivotril.

Pleier som regel å stemme bra, den metoden der

Men paradoksal effekt hørtes passende ut - takker =)
Jeg vil tro det han har fått er ekte Roche rohypnol. Tviler sterkt på at folk lager falske 1mg's rohypnol når de tjener mer på å lage falske 2mg's.

Selv liker jeg best Flunipam. Når jeg får dem på brettet og noen ganger til og med i esken så vet jeg at det jeg får i meg er gode gamle flunitrazepam.

Edit: Leste litt lengre opp at en spurte om man blir roligere av rohypnol enn av andre benzoer. På meg virker flunitrazepam mye mer beroligende enn større mengder diazepam.

For min del er det lettere å havne i et slagsmål eller havne på glattcella når jeg er påvirket av diazepam eller feks klonazepam (rivotril) Flunitrazepam får meg faktisk til å bare ta det helt med ro, uansett om det er hjemme foran pc'n eller på fest/byen.
Sist endret av Deci; 1. juni 2008 kl. 18:17.
Busker er fint, ihvertfall mange av de. Digger ikke misbruk av piller jeg heller, var faktisk glad da ryppene mer og mindre forsvant fra markedet, for folk hadde ingen hemninger what so ever !
Det tok ca. 4 nanosekunder fra en god idè meldte seg til aksjon iverksatt, det være seg stjele en bil, kikke "bare litt" innenfor en dør o.l.
Vil tro vinningsforbrytelsene her i byen sank grovt da de knakk de heftigst rutene inn i landet for rypper.

Men de var god ja, vet jeg er selvmotsigende nå, men det er også derfor jeg er glad man ikke får svære poser kastet etter seg for en slikk og ingenting lenger.