Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 403656
Når jeg allerde har en historie med slike ting? Skal mye til for å få dem til å tro det.

Spørsmålet er igrunnen dette: Jeg har hørt at hårprøver ikke påviser passive verdier. Stemmer dette?
Kanskje har du misforstått innlegget mitt.

Hvis det er sånn som du sier skulle det ikke vært fare, for en håranalyse er faktisk regnet som ganske upålitelig med tanke på forurensende faktor, derfor blir den benyttet til å sjekke om du har et sporadisk forbruk av russtoffer.

Hva jeg er usikker på er hvor nøye de sjekker en slik håranalyse, og om de da er nødt til å sjekke andre typer stoffer enn den de leiter etter. Cannabis og valium er to forskjellige stoffer, og om de sjekker alle stoffgrupper eller om de sjekker kun valium har jeg ingen anelse om. Det jeg veit derimot er at de vil sjekke om du sporadisk har brukt rusmidler i analysen. Nøyaktigheten på analysen kan jeg ikke svare deg på.

Jeg forklarte kanskje litt uklart, men forsøkte bare å illustrere hvilket forhold de legger til grunn for å benytte seg av en slik håranalyse og hittil har vi ikke gjort annet enn å bekrefte hverandres utsagn, men tar de deg på håranalyse tviler jeg på at du kan skylde på passivt - allikevel er det lov å prøve.

Isåfall er det urettferdig med tanke på hvor mange valium jeg puttet i meg kontra den ene blå du tok - mens jeg gikk rein, og du risikerer el finito forsvaret azap zulu.

Om du skjønner..

Og bra var det at du opplyste om at de mente at en valium ikke var særlig alvorlig, for det var det jeg mente at et forholdsvis normal medikament på resept, uansett om det heter valium eller vival skal det godt gjøres å bli busta på så lite som en - noe jeg mener er høl i huet av han politimannen å henge seg opp i.

Jeg tipper, og det var ikke det du ba om, men jeg trekker inn litt av de bakgrunnskunnskapene jeg har fra min tid i forsvaret, at det som er av interesse for politiet er om du har hatt et sporadisk forbruk av rusmidler, såkalt tvilstilfelle.

Det vil si om du har fått et positivt utslag på en urintest, og verdiene var så høye at mistanken om nylig inntak av rusmiddel er så høy, vil de benytte seg av en test som kan vise til sporadisk bruk av rusmidler over en periode - altså håranalyse.

Håper du forstod meg bedre nå - så kan du avgjøre selv om du er utsatt eller om du slipper igjennom nåløyet.

Forstår deg meget godt

Politimannen var bare en vanlig mann som gjorde jobben sin. Jeg ble busta - jeg tar straffen og står for det jeg har gjort. Fikk en bot (sivilt) på ca. 3000 og får det på rullebladet i 5 år (siden jeg ikke lagde en sak utav det). Grei fyr som virket forståelsesfull, men likevel konsekvent.

Men han som bestemmer om jeg blir dimmitert er troppsjefen min. Det var han som mente at valium ikke er verdens undergang, og så lenge håranalysen viser at jeg ikke er en "pillejunkie" som han sa, så får jeg bli. Men nå har jo altså andre faktorer kommet inn, så det gjenstår bare å se
Hei,

På lørdag røyka jeg litt joint, under 0,5g.

Av grunner skal jeg nå bli testet. Enten ved at man kjøper sånn test-pakke på apoteket eller ved å teste meg hos politiet. Jeg tror det blir sånn pakke på apoteket.


Det jeg tenker er;

Apotek-pakke;
Jeg for piss fra en clean kompis og tar det oppi en liten beholder som jeg legger oppi bokseren ved pungen. Da blir pisset varmt og ingen finner det. Så går jeg inn på dass og bruker det pisset istedenfor.

Politiet;
Kan jeg gjøre det samme her? Har de noen slaks form for kameraer eller noe som sjekker om jeg pisser mitt eget piss? Hvis de har det, hva skal jeg da gjøre?



Jeg er villig til å betale endel penger og bruke endel tid og energi på å få fiksa dette.

Hjelp trengs så raskt som mulig, takk!
Med mindre det kun er en fillesak i regi av amatører vil du ha en som står å ser på at du pisser.

Tror også at om det er seriøst nok skal det være speil over, under og på siden (for å se at du ikke har slange langs tissen), dog dette kun er noe jeg har hørt og ikke noe jeg er 100% sikker på.
Med mindre du befinner deg i et fengsel så tror jeg disse speilgreiene er en smule overdrevet..
Dersom du skal til politiet er det mest sansynlig at de kommer til å stå vedsiden/bak deg for å forsikre seg at du ikke gjør slik som du nettop tenker å gjøre.
Men som elefanten sier, om muttern din vil at du skal pisse på badet på en apotek sak så kan du bare fikse urin fra kompisen din. Men om muttern din vil eller ikke vil stå på siden av deg kan jeg ikke svare på, det er nok du som kjenner henne best.
Edit: Speilgreiene elefant nevner, har jeg aldri hørt eller sett. Mest sansynlig står dem på siden eller bak deg å passer på.
Sist endret av møkk; 27. januar 2008 kl. 16:44.
Okey.

2 av folka som må gjennom det samme som meg har kjøpt sånn test-sak på apoteket, så tror nok det blir det på meg og.

Ellers burde det funke med en mini-flaske i bokseren med en annen sitt urin oppi. Hvis politiet står bak deg, og ikke ved siden av.
forhistorie:

fredag:
er på fest eks-veninne overdoserer stort på xanax 1mg og havner på legevakta...

lørdag:
besøker eks-veninne på sykehuset, etter litt overtalelse får jenta lov å reise hjem sammen med mammaen og broren sin.

søndag:
eks-veninne beskylder meg for å ha gitt henne pillene. som kjent har jeg brukt mye av disse pillene og det ligger ikke mye vekt i ordene om at jeg -IKKE- ga henne pillene.

selve saken:

jeg har selv tatt disse pillene (da vi kom på sykehuset og var på venterommet fredagen kom en lege med en klipspose med 3 av disse dropsene som jeg gjenkjente). jeg er villig til å ta en urinprøve for å bevise min uskyld og berolige min familie slik at de ikke tror jeg har havnet "utpå" igjen.

problemet er jo det at jeg faktisk har tatt disse pillene og en positiv urinprøve er ikke bra for min sak... i tilegg til det faktum at om jeg evt ikke blir trodd i denne saken kan jeg bli siktet for drapsforsøk.

løsningen:
siden jeg mest sannsynlig ikke pisser reint på benzo, har jeg bestemt meg for å prøve en ny vri utenom det vanlige... istedenfor å kjøre en komplett rensing med 2000liter vann m.m.
vil jeg prøve å få positive utslag på mest mulig... altså uten å ta de aktuelle stoffene, men substituter som gir falske utslag.

jeg vet at solsikkefrø kan slå ut som opiater, men jeg trenger flere "tips". har letet rundt og www.erowid.org og begynt å lage meg en liste over hva jeg kan ta for å få disse falske utslagene.

som sagt er jeg uskyldig i denne sammenhengen, men siden jeg misbrukte stoffer veldig mye ifjor veier ikke ordet mitt så mye i denne saken. og dette er en ord-mot-ord sak

avslutning:

grunnen til at jeg vil ha så mange positive utslag som mulig er da for å kunne kreve en ny prøve og dermed få litt ekstra tid så kroppen skiller ut alprazolamen...

takker for all hjelp og innspill

edit: takker Sinister, skulle brukt søkefunksjonen før jeg lagde ny tråd
Sist endret av naiSt; 28. januar 2008 kl. 17:55.
Virker igrunnen ikke som en god ide, ettersom du allerede har en historie med stoffer og sånt. Hvorfor skulle de tro på at du ikke har tatt alle de aktuelle stoffene, hvis de ikke tro på deg in the first place?
Mye jeg ikke helt skjønner. Fikk denne jenta i seg pillene uten å vite det selv? Eller har hun selv hivd innpå? Isåfall, så er det vel det samme hvem hun fikk pillene av?! Og visst du selv vet at det ikke var du som ga de til henne, så har du jo ikke noe å frykte.

PS. og hva er greia med xanax på fest Artigere med "tut-å-kjør" dop vel, istedenfor sløve dop?
update:

bestemt meg for å ikke satse på å få alt for mange falske utslag da det som minigolf sier ikke er den beste ideen med tanke på min fortid...

i denne settingen (om det hadde vært tilfelle) kan jeg bli tiltalt for drapsforsøk om det er jeg som har gitt henne pillene siden hun er relativt ung. hadde hun dødd kunne jeg blitt tiltalt for uaktsomt drap.

etter å ha prøvd å regne på det i tilegg til å sammenligne med forskjellige andre benzoer (flunitrazepam og diazepam) vil jeg tro at jeg er temmelig trygg med tanke på at det var engangsbruk...

http://www.mja.com.au/public/mentalh...n/norbox2.html

som dere ser på linken har xanax(alprazolam) 6-20 timers halveringstid mens rohypnol/flunipam(flunitrazepam) har en halveringstid på 20-30 timer. valium(diazepam) har en halveringstid på 20-90 timer

siden erowid ikke har noe informasjon angående alprazolam i sitt "Drug Testing Vault" sammenligner jeg da med:
Flunitrazepam: Detection Period in Urine 2 - 4 days
Diazepam: Detection Period in Urine Single Use : 7 - 10 days

http://erowid.org/psychoactives/testing/testing.shtml

om noen har noen innspill eller erfaringer rundt dette hadde det vært litt greit å vite om siden jeg skal ringe snuten om ikke alt for lang tid og avtale tid for urinprøve

til ompa86: benzo og alkohol kan være morsomt om man har litt peiling på hva man driver med, noe denne jenta ikke hadde noe av... et usikkert estimat fra min side vil være at hun har tatt mellom 15 og 20stk 1mg xanax i kombinasjon med alkohol.
TRENGER SVAR FORT:

Hvor lenge holder tiss seg? Uten at man ser det er gammelt på sånn narkotika-test man får kjøpt på apoteket.

Har rent piss hjemme, men det er fra søndag. Skal sannsynligvis testes i dag.
Du trenger værtfall 2-3 dager. Men THC kan jo spores i blodet opp til 2-3 uker.
Jeg formulerte meg dårlig, beklager. Testen skjer i dag uansett.

Testen jeg tar er en "narko-test" vi har kjøpt på apoteket.

jeg røyka sist på lørdag kveld, ca 02-0.5 g grønn.


Jeg har rent piss fra en kompis som ikke har tatt noen rusmidler det siste året. Men dette fikk jeg på en plastflaske på søndag midt på dagen.


Så er dette pisset fra kompisen min fortsatt brukbart i dag, hvis jeg varmer det opp til 37c ?


Og hvor lenge vil det være før jeg er clean på en urin-test fra apoteket? (pakken sa 2-14 dager, men jeg har ikke røyka veldig mye. kanskje 5 ganger de siste 3 månedene, that's it. og rundt 0.2 - 0.8 g hver gang)
Om urinen er gammel eller fersk bryr du jo deg ikke om? Hvorfor skulle det ikke være brukbart? Selfølgelig ville en fersk test vise bedre ressultater. Men du skal jo ikke ha det men negativt.
Bare varm pisset i en kopp under vasken med lunket vann?
Jupp, er det som er planen. Eller bare ha varmt vann rundt plastflasken pisset er i.



Håper bare ikke testen slår ut på at pisset er gammelt :S
Det gjør det ikke.
Hei, Jeg har fått ordre fra barnevernet om og ta pisseprøve 1dag i uka..
jeg veit aldri hvilken dag den kommer det er jo skikkelig kjipt for da kan jeg jo egentlig ikke røyke mellom prøvene. Men idag tok jeg sjangsen for jeg ble så sykt frista.. Klokka var omtrent 11:00 på morgen idag.. Når jeg kom hjem litt seinere på dagen fikk jeg vite at jeg skal ta pisseprøve imorra klokka 15:30 så jeg tenkte shit !, fram med zalo flaska
Jeg tok omtrent 1spiseskje zalo..Har drikki masse masse vann - 2liter juice - Tatt litt sprit for det skal såkalt " rense " kroppen.. :P Også har jeg tatt 3vanndrivende for at jeg pisser mye :P
Noen som veit om jeg har no sjangs i det hele tatt? xD Jeg håper på det beste og håper noen har noen flere tips og dele som funker :P
Det er ikke sikkert dette har noe å si, men hvor mye røyket du?

Du skal altså ta urinprøve 28,5 timer etter du har røyket.. hmm

Personlig er jeg ganske sikker på at du vil teste positivt, desverre. Føler med deg!



Edit: Moderatorer: Hvorfor ble egentlig denne tråden flyttet fra Utvalgte emner-forumet?

[color=red]
Edit:
Tråden har ikke blitt fysisk flyttet fra Utvalgte emner. Enkelte av forum funksjonene er litt bakvendt og tungvindte. Hvis man utfører en handling og ikke følger helt med i etterkant er dette f.eks noe som kan oppstå.[/color]
Sist endret av spQ; 31. januar 2008 kl. 03:23.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, en kammerat av meg var så dum at han presterte å snorte 4mg sub ca.
Jeg lurer på hvor lenge dette sitter i urin og blodet(hvor lenge det kan spores).?
Jeg lurer også på om det vil slå ut på en pisseprøve fra www.scantest.no, en av de multiprøvene..
De skal påvise:

Xtc
Opioder/opiater
Kola
Amf
THC
Benzo

På forhånd, takk for svar.
Buprenorfin som er virkestoffet i Subutex er et syntetisk opioid, så det slår vel antageligvis ut på denne testen du snakker om. Hvor lenge det kan spores må noen andre eventuelt svare på..

Fant imidlertid dette etter et lite søk, hvor pålitelig det er aner jeg ikke..
Sitat av Juno
GHB går fint selv om det visstnok skal være en teoretisk mulighet for å bli busta, samme gjelder Buprenorfin (Subutex, temgesic).
Skal man bli tatt for noe av dette så må det ihvertfall skje dagen etter, ellers null sjangs.
Vis hele sitatet...
Sist endret av mentalmelt; 10. februar 2008 kl. 13:49.
Hmm, har nå lest rundt på internet, har sett på en del forskjellige sider, noen hevder halverings tiden er 2-5timer(felleskatalogen, samt noen andre), men andre plasser står det at halveringstiden er 36 timer.
Noen plasser står det at stoffet er ute av systemet etter 1-3dagar, mens andre plasser står det oppimot 14dager..
Dette her begynner å forvirre meg noe alvorlig..
Tilbake til det med urinprøver, er det noen som med sikkerhet vet om subutex slår ut på en multitest prøve som jeg har beskrevet til ovenfor?
Til Zalo og vaskepulver-trikset, og forsåvidt overdrevne mengder av konsentrert C-vitamin også; det er som mentalmelt sier, det forandrer pH-verdien i urinen og gjør det på den måten vanskeligere og lese resultatene. Blir prøven din sent til analyse, blir du mest sannsynlig tatt for fusk. Har vært på ungdomsinstitusjoner der vi av den grunn ikke fikk apelsin juice eller kiwi, fordi overdreven konsumering kunne forandre pH-verdien i oss insattes urin, og derfor gi oss "fordeler" fangevokterene ikke ville vi skulle ha (forståelig nok).

Men dette fungerer på "vanlige" enkle tester. Disse kan avsløre fusk, men de er relativt dårlige, og du kan alltids kverrulere deg til at du ikke har jukset og at den hurtig-prøven må ha vist feil osv. Dette kjøper deg da litt ekstra tid, som kan være verdifull. Jeg har røyket daglig i uker før slike billige tester, og klart å lure de med dette. En gang var situasjonen så desperat at jeg til og med måtte ta en bitteliten dråpe Axe-Shampoo fra dusjen oppi koppen jeg pisset oppi, ingen fusk ble oppdaget og jeg var "ren" ifølge testen. Dog er ikke dette et 100% sikkert alternativ, og om du dytter i deg ukritiske mengder med syrer (som c-vitamin osv.) så er dette ganske skadelig for kroppen i lengre tid, ikke til å anbefale i det hele tatt, men det er nok den beste nødløsningen som finnes mener jeg.

Men dette renser ikke kroppen på noen måte. Du kan ikke gjøre det dagen etter du har inntatt droger, og forvente at du er ren som snø igjen. Men de kan ha den innvirkningen på kroppen, siden de bli avfallstoffer for kroppen i så høyt konsentrat, at de øker stoffskifte og at kroppen på den måte jobber hardere og raskere med å kvitte seg med alle avfallstoffer.
[quote=Sinister]Gjennom tidene har det vært svært mange spørsmål angående dette. Om de skal teste blod eller urin i en sammenheng som ikke er rusmiddelrelatert trenger man ikke bekymre seg. Det er ikke akkurat som de har en stor magisk maskin som tester blod og urin for alle stoffer. Da hadde de vært nødt til å kjøre prøvene gjennom dyre massespektografiske tester, noe som hadde vært totalt unødvendig.

Dette er feil. Jeg ble nettopp busta på pisseprøve. Det som skjedde var at jeg måtte pisse oppi en kopp også tok det 2min før resultatene poppet opp på en liten "skjerm" på utsiden av koppen. :P
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
[quote=Tøffingen]
Sitat av Sinister
Gjennom tidene har det vært svært mange spørsmål angående dette. Om de skal teste blod eller urin i en sammenheng som ikke er rusmiddelrelatert trenger man ikke bekymre seg. Det er ikke akkurat som de har en stor magisk maskin som tester blod og urin for alle stoffer. Da hadde de vært nødt til å kjøre prøvene gjennom dyre massespektografiske tester, noe som hadde vært totalt unødvendig.

Dette er feil. Jeg ble nettopp busta på pisseprøve. Det som skjedde var at jeg måtte pisse oppi en kopp også tok det 2min før resultatene poppet opp på en liten "skjerm" på utsiden av koppen. :P
Vis hele sitatet...
Høres merkelig ut. Du var og fikk testet pisset ditt i en ikke-rusrelatert sammenheng, og likevel lette de etter cannabis? Og det med at svaret på prøven kom opp på en skjerm på siden av koppen høres også rart ut. Er ikke slik det foregår slik jeg har forstått det.
Kan vel være en hurtigtest noe ala graviditetstester hvor man bruker urin. Så reagere urinen med et annet stoff og tar en viss farge ettersom du er gravid eller ikke.
-bare en teori-
Sitat av Tøffingen
Sitat av Sinister
Gjennom tidene har det vært svært mange spørsmål angående dette. Om de skal teste blod eller urin i en sammenheng som ikke er rusmiddelrelatert trenger man ikke bekymre seg. Det er ikke akkurat som de har en stor magisk maskin som tester blod og urin for alle stoffer. Da hadde de vært nødt til å kjøre prøvene gjennom dyre massespektografiske tester, noe som hadde vært totalt unødvendig.
Vis hele sitatet...
Dette er feil. Jeg ble nettopp busta på pisseprøve. Det som skjedde var at jeg måtte pisse oppi en kopp også tok det 2min før resultatene poppet opp på en liten "skjerm" på utsiden av koppen. :P
Vis hele sitatet...
Dette er feil. Du ble busta på en rusrelatert mumbo-jumbo test jeg ikke ville gitt ei krone for. Uansett hva slags test det var, var den rusrelatert for at du skulle bli busta for rusmidler. Ikke rusrelatert blir du ikke busta på det - da skulle jeg vært busta på stort sett alle nyre- og lever-kontrollene og påfølgende blod og urintest som jeg har vært igjennom, mens jeg hadde prøvetid!!!

Og den koppen din hørtes ut som noe mikke mus-vås, sier ikke at du lyver, men trur neppe det hadde vært så vanskelig å blånekta for noe som helst med en slik prosedyre. Som tatt rett ut fra andeby.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Orker ikke søke opp svaret på dette, så jeg spør bare:
Hva heter butikken i Oslo hvor man kan få kjøpt denne herlige drikken som visstnok skal fjerne THC i blodet i noen timer, og hva ligger prisen på? Ble busta 1. Desember, men først nå begynner jeg på pisseprøve. Men ettersom jeg har sprukket gang etter gang så trenger jeg å skjule dette for å ikke utløse et nytt helvette i heimen.
skal pisse imorgen, og jeg har gjort det en gang før og da brukte jeg pisset til en annen. det har seg slik nå at han som pissa for meg sist er ute å reiser. men har det noe å si om jeg bruker pisset til en annen?

svar ut ifra fakta ønskes
Du skal bruke pisset til en ny person altså? De sjekker jo ikke akkurat DNA så det burde vel gå greit.
Kompis av meg hadde bestandig en brødpose med piss fra naboen i fryseren. Brukte det titt å ofte. men du må gjemme det i sokken din etc for det kan hende at du må ta av deg jakken eller at du blir lettere ransaket. Er det til snuten du skal pisse så er det mulig at en person skal se på deg mens du gjør det.
Men kompisen min pisset til lege i et halvår, å brukte pisset til den nyktre naboen sin. funket fint.
Jeg urinerer hos legen min, og da sjekker laboratoriet også "kreatinin nivået", noe jeg ikke forstår hvorfor. Men om dette kan være en form for "kontroll" på at det er ditt piss? Ergo, om du plutselig har et helt forskjellig kreatinin nivå en tiligere at de stiller seg skeptiske?
Er bare en tanke, men vet ikke desverre.

Edit:
Sitat av toreid
var en veninne av meg som måtte ta prøve og, hun spiste en hel løk eller kvitløk og drakk mye apelsin juice og fikk i seg mye vitaminer dagen før hun pisset, og hun pisset faktisk rent
Vis hele sitatet...
Her kan også ren å skjær flaks ha mye å si.. Testene er ikke 100% å stole på. Xn min røykte hele helgen, å returnerte til psykriatisk på mandagen, hun så groggy ut å dem tok en prøve. Denne var negativ.
Forøvrig ligger vel THC i fettet, så en løk og appelsin tror jeg ikke er et kjerringråd med mye funksjon. Ja, det står skrevet rundt på mange sider, men å satse på dette er heller vagt gjort. Flere av disse kan også ha vært "feilprøver", og på en mer "seriøs" side som var full av info ang urinprøver, hvor lenge stoff satt i etc stod det ikke at det var noe hjelp i dette. Husker ikke linken nå desverre.
Sist endret av møkk; 20. februar 2008 kl. 22:57.
Godt med smør
Sitat av møkk
Jeg urinerer hos legen min, og da sjekker laboratoriet også "kreatinin nivået", noe jeg ikke forstår hvorfor. Men om dette kan være en form for "kontroll" på at det er ditt piss? Ergo, om du plutselig har et helt forskjellig kreatinin nivå en tiligere at de stiller seg skeptiske?
Er bare en tanke, men vet ikke desverre.
Vis hele sitatet...
Jommen det fikser du lett.

Først hører du om legen sier att det er mer eller mindre kreatin enn før.

Etter du har hørt hvilket svarer du bare att

"Ja men jeg har begynt å ta kreatin når jeg trener nå :P"

Eller omvendt

"Næh har ikke vært så hypp på å bruke kreatin når jeg trener for tiden"
Har hørt at blåvalium gjør at hasj sitter i kroppen lengre. Er dette sant? I såfall, hvor lang tid ca. tar det for det går ut av kroppen om man har røyket i ca. 4 dager i strekk.
Hvor lenge er marihuana sporbart i kroppen til en førstegangsbruker? Altså en som prøver for første gang.
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Sitat av FearAndLoathing
Hvor lenge er marihuana sporbart i kroppen til en førstegangsbruker? Altså en som prøver for første gang.
Vis hele sitatet...
Her står det hvor lenge det er i urinen om man røyker en gang, hver uke eller hver helg. Veldig lett å finne ut om du hadde tatt deg tid til å lese gjennom førsteposten. Det får gå for denne gang iogmed at du er ny her.

Velkommen skal du være. Følg reglene neste gang.
noen som hveit om man kan slå ut på kratom på urinprøve eller blodprøve ?
Dette er litt vagt relatert til tema men fyrer løs. Hvor lenge kan urin (som skal til testing for canabis) oppbevares før det merkes på prøven at det er gammelt? Er det noen "holdbarhets dato", i form av at det kan sees på en urinprøve hvor gammel den er?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av kratom
noen som hveit om man kan slå ut på kratom på urinprøve eller blodprøve ?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg aldri tenke meg.
Jeg vet jeg kommer til å bli testet om 3 måneder. 100% sikker. Urintest.
Men nå er det slik at om ca. 1 måned har jeg planlagt å røyke ganske mye med noen kamerater.

Har hørt tidligere at slike tester kan slå ut på så mye som 3 måneder etter.
Hvis jeg nå la si røyker 4-5 dager konstant, 2 måneder før testinga, er det noen mulighet at de vil finne spor? Noen andre som har blitt busta så lenge etter?
Sist endret av Sukkertøy; 14. mars 2008 kl. 00:34.
Hvis man tar THC bort så vil sløvheten bli borte og man er vanlig?
Jeg lurer også på om Ampf renser thc ut av kroppen? I så fall trenger man mye av det?
Sitat av Sukkertøy
Jeg vet jeg kommer til å bli testet om 3 måneder. 100% sikker. Urintest.
Men nå er det slik at om ca. 1 måned har jeg planlagt å røyke ganske mye med noen kamerater.

Har hørt tidligere at slike tester kan slå ut på så mye som 3 måneder etter.
Hvis jeg nå la si røyker 4-5 dager konstant, 2 måneder før testinga, er det noen mulighet at de vil finne spor? Noen andre som har blitt busta så lenge etter?
Vis hele sitatet...
for at det skal slå ut etter 3måneder må du ha røyka ofte over lengre tid...
Sitat av Erowid.org
Detection Period in Urine:
Single Use : 1-6 days
Weekly Use : 3-9 days
Daily Use : 7-30 days
Vis hele sitatet...
Sitat av Bolibompa
Hvis man tar THC bort så vil sløvheten bli borte og man er vanlig?
Jeg lurer også på om Ampf renser thc ut av kroppen? I så fall trenger man mye av det?
Vis hele sitatet...
amf renser ikke ut THC men øker forbrenningen slik at kroppen bruker mer av fettvevet i kroppen hvor THC lagres. siden man ikke spiser/spiser lite når man bruker amf bruker kroppen mer av de oppsparte fettreservene og tiden THC kan spores kuttes derfor ned.

det er imidlertid ingen 100% garanti for at du pisser reint selv om du har tatt amf, og det er garantert mye verre om du får positive utslag på amfetamin enn THC.
Sitat av Erowid.org
Tested for in Standard Drug Tests? YES
Detection Period in Urine 1-4 days
Vis hele sitatet...
Jeg må få ut THC på 2 uker. Jeg røyket to ganger(Overigår og igår) og begge gangen var det 2 gr weed rent. Jeg har koffeinpiller hjemme og derfor tenkte jeg å ta en pill og jogge pr andre dag i 2 uker. Vil THC da gå bort raskere hvis jeg bruker koffeinpiller?
Sist endret av Bolibompa; 15. mars 2008 kl. 20:36.
ikke så lenge pisset har "normal" temperatur når du leverer det... angående kjønn vet jeg ikke, men tviler igrunn...
Hei.
jeg har en kommpis som må avlegge urin prøve en gang i uken.
I går fikk han urin av meg, fordi jeg ikke bruker noe form for narkotika. Men urinen min slo positivt ut på canabis?
så jeg lurer på om chili kan gi utslag på prøven?
Jeg spiser noe som heter jersey death som er 780,000 Scoville mot
tabasco som bare er 2.200 Scoville.
kan det ha gjort at prøven slo positivt ut?
Sist endret av mentalmelt; 17. mars 2008 kl. 20:22. Grunn: fjernet duplikat av tekst.
Trådstarter: Du nevner at å sove mindre vil øke forbrenning. Dette er feil, med mindre du trener konstant den tiden du ellers ville sovet. Man forbrenner mer mens man sover enn når man er våken. (Lite aktiv)
Opprinnelig skrevet av Erowid.org
Detection Period in Urine:
Single Use : 1-6 days
Weekly Use : 3-9 days
Daily Use : 7-30 days
Vis hele sitatet...
Gjelder dette også hvis jeg har drukket 0,5g i te? har gått ca 10 dager og jeg er å regne som en førstegangsbruker.
Sist endret av shivers; 27. mars 2008 kl. 01:26.
Du kunne kanskje startet med å si hvilket stoff du snakker om?
Antar du snakker om cannabis..? (tenkte først sopp før jeg så dataene fra Erowid nemlig)

Tror det har lite å si om du har røyket eller inntatt det oralt, uten at jeg er helt bombesikker på dette.

Du trenger nok ikke være bekymret for å teste positivt etter 10 dager, da er nok THCen allerede ute av kroppen.
etter en joint er nok cannabis ute etter 3 dager