Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2914
Anonym bruker
"Stum Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd og lage brus med thc-innhold? så på nette at i USA har de noe som hetter Canna Cola osv, kan vell ikke være så vanskelig å lage?
Vannskelig og vannskelig. Du kan fint kjøre dekarboksylering på cannabis og så soake dette i alkohol et par uker, for så og sile av og blande denne alkoholen ut i hvilken som helst brus(eventuelt la noe av alkoholen fordampe først).
Sist endret av moret; 17. september 2018 kl. 15:03.
Hvordan er det å lage tinktur av hasj? Noen som kan dele en metode de har prøvd?
Sitat av moret Vis innlegg
Vannskelig og vannskelig. Du kan fint kjøre dekarboksylering på cannabis og så soake dette i alkohol et par uker, for så og sile av og blande denne alkoholen ut i hvilken som helst brus(eventuelt la noe av alkoholen fordampe først).
Vis hele sitatet...
Litt usikker på hva du mener nå? Jeg ønsker ikke alkohol i brusen, kun THC
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde vært interessant å finne en god oppskrift på canna cola ja. eventuelt hvordan man også kan lage juice og andre drikker med thc.
THC er oljete/ ikke vannløselig. Alkoholtrikset er for å løse THC'en i etanol ("alkohol"), som du igjen kan blande i vann og lage brus. Kan bruke Zalo også, men det smaker sikkert litt rart.
Anonym bruker
"Stum Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lyspære Vis innlegg
THC er oljete/ ikke vannløselig. Alkoholtrikset er for å løse THC'en i etanol ("alkohol"), som du igjen kan blande i vann og lage brus. Kan bruke Zalo også, men det smaker sikkert litt rart.
Vis hele sitatet...
Men vill de ikke fortsatt være litt alkohol igjen i brusen?
Lag kombucha/kannabucha! Kombucha er fermentert te og en kullsyreholdig drikk. Du trenger te, sukker og en scoby (symbiotic culture of bacteria and yeast) for å lage dette. Pm ved interesse. Usikker på i hvilket stadie og på hvilken måte man burde putte i cannabisen.
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Litt usikker på hva du mener nå? Jeg ønsker ikke alkohol i brusen, kun THC
Vis hele sitatet...
Jaja, du får se på denne oppskriften da.
Coka Cola kommer deg i forkjøpet, de planlegger CBD brus i Canada as we speak ������
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Coka Cola kommer deg i forkjøpet, de planlegger CBD brus i Canada as we speak ������
Vis hele sitatet...
Nå spør strengt tatt TS om en brus med thc innhold.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har prøvd og lage brus med thc-innhold?
Vis hele sitatet...
Sist endret av Relevant; 18. september 2018 kl. 16:59.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror jeg skal lage dette ved å decarbe hasj, finrafinere den, tilsette i en «liquidizer» og tilsette dette i drikke. Burde funke knirkefritt, brukt den fremgangsmåten for damp i årevis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men vill de ikke fortsatt være litt alkohol igjen i brusen?
Vis hele sitatet...
Hva spiller det for rolle? Poenget med THC brus må jo være rus? Og er du ruset skal du jo ikke kjøre bil uansett så om det er spor at noe alkohol så spiller jo ikke det noen rolle slik jeg ser det. Alkoholen brukes jo for å "få løs" thc og over i flytende form. Så blander du det i brusen. Blir jo ikke akkurat "long island icetea" eller "heimert" sterkt uansett.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nå spør strengt tatt TS om en brus med thc innhold.
Vis hele sitatet...

Lever opp til Nicket sitt

Jada, men jeg tenkte mer på at der må da finnes måter å få det til på. Andre merker i USA som vist nok har THC brus også så fremgangsmåten er nok tilgjengelig med litt graving
Anonym bruker
"Stum Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av random67489 Vis innlegg
Hva spiller det for rolle? Poenget med THC brus må jo være rus? Og er du ruset skal du jo ikke kjøre bil uansett så om det er spor at noe alkohol så spiller jo ikke det noen rolle slik jeg ser det. Alkoholen brukes jo for å "få løs" thc og over i flytende form. Så blander du det i brusen. Blir jo ikke akkurat "long island icetea" eller "heimert" sterkt uansett.
Vis hele sitatet...
Ja det spiller noen rolle, jeg gjentar jeg ønsker ikke alkohol i brusen min men kun THC.
Bruk emulgator eller lag thc fosfat som er løselig i vann
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det spiller noen rolle, jeg gjentar jeg ønsker ikke alkohol i brusen min men kun THC.
Vis hele sitatet...
Vel se på linken jeg postet lenger opp da, der har du thc-sirup du kan lage brus på; uten alkohol.
Ved hjelp av syrup oppskriften til moret, samt en soda stream, så burde det vell være null stress å lage seg cannabrus.
Anonym bruker
"Stum Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Vel se på linken jeg postet lenger opp da, der har du thc-sirup du kan lage brus på; uten alkohol.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker! skal sjekke den ut :-)