Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 14341
Hei.
Samboeren min er overbevist om at jeg ruser meg. I forrige uke brukte jeg Paralgin Forte på grunn av smerter. Ferdig med det nå.

Samboeren min er overbevist om at jeg har misbrukt andre rusmidler illegalt. Xanor, Valium, Stilnoct, Imovane osv osv.
Jeg har levert urinprøver, og de er rene (unntatt Paralgin Forte på noen av dem, men det hadde jeg lov til å ta).

Urinprøvene leverer jeg på farmakologisk avdeling på st. olavs, dvs. laboratorieprøver, hvor de tester hvert eneste stoff. diazepam, oksazepam ++++, alle mulige rare stoffer, en lang liste over de.

I dag har hun vært hos en venninne av henne, og de har visst snakket med en sykepleier. Denne sykepleieren og venninna hennes er idioter begge to, for de påstår:
Hvis urinprøven viser opiater, så vil ikke Stilnoct slå ut siden det går under benzodiazepiner. Paralgin Forte har samme virkestoff som Valium, så da kunne du tatt Valium uten at det nødvendigvis vises på urinprøven. Paralgin Forte og benzodiazepiner blir sammen omdannet til et morfinlignende stoff som "lurer" en urinprøve, og det er sikkert derfor du er så sikker på at du får rene prøver.

LOL! LOL. Jeg lo høyt da jeg leste dette.

Derfor skal jeg svare henne nå, og jeg håper at dere kan hjelpe meg med å bekrefte mine påstander:

Først og fremst: Politiet og lignende bruker hurtigtester. De tester benzo, opiater, amfetamin, kokain osv, men kan ikke påvise HVILKET benzo eller opiat jeg har tatt. Derfor kan jeg i dette tilfellet ta Xanor og hevde at det er Sobril jeg går på, som jeg har på resept (eksempel, jeg har ikke Sobril på resept)

Opiater og benzo er legemiddelgrupper, og ikke noe virkestoff i seg selv.

Laboratoriet jeg leverer urinprøver på analyserer urinen for hvert eneste stoff innenfor legemiddelgruppene. F.eks. tester de for diazepam, alprazolam, kodein, morfin, heroin, amfetamin, mdma, kokain, clonazepam... ja, jeg kommer ikke på flere eksempler, men dere skjønner hva jeg mener, de tester hvert eneste stoff og kan si nøyaktig hvilket stoff jeg har tatt. Disse prøvene kan umulig manipuleres, med mindre jeg leverer falsk urin eller noe sånt da, ettersom jeg blir observert når jeg tisser i koppen.

Benzo er en legemiddelgruppe som er beroligende, angstdempende osv. Xanor, Rivotril, Valium, Apodorm (og flere benzoer jeg ikke kommer på).

Opiater er en legemiddelgruppe som oftest brukes som smertestillende. Paralgin Forte, Dolcontin, Tramadol... (kommer ikke på flere eksempler i farta). Opiater er utvunnet av opiumsvalmuen, eller syntetisert fra det (er ikke helt sikker på det med syntetiseringen). Altså er de fleste opiater utvunnet av ting som vokser (opiumsvalmuen).

Benzodiazepiner er kjemiske, og fremstilles på laboratorium. Utvinnes ikke av noen planter så vidt jeg vet, og dersom det gjør det, så er det ihvertfall ikke opiumsvalmuen.

Stilnoct og Imovane er IKKE benzo. De er delvis benzo, men legemiddelgruppen kalles z-hypnotika. De vil ikke slå ut som benzo dersom jeg leverer en prøve på en hurtigtest (hos politiet).

Oppsummert:
Tar jeg paralgin forte, xanor, stilnoct, imovane, og røyker hasj i tillegg, så vil det stå på prøvesvarene at jeg har tatt disse spesifikke stoffene. Det er ikke mulig å lure urinprøver.

Kan dere hjelpe meg med å bekrefte dette, slik at hun kan lese det?
Ser riktig ut.
En ting; mange opiater kommer fra opiumsvalmuen som du sier(heroin, morfin, kodein, oksykodon og det som kan tas videre derfra).
I tillegg har du jo de helsyntetiske. Metadon, fentanyl og buprenorfin for å nevne noen.
Jeg kan ikke hjelpe deg i forhold til prøveresultatene. Men du får bare si til henne at hvis hun velger å ikke tro på deg, tross
i hva prøvene sier, får hun heller bare la være. Det blir da hennes problem. Underforstått at du faktisk er helt ren, selvfølgelig.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan etterspørre resultatene fra laboratorietestene. Der står alle stoffene listet opp enkeltvis med verdier og cutoff-grense. Bedre bevis får man vel ikke.
Jeg kan bekrefte at du ikke kan få falsk positiv for opiater ved inntak av valium. Opiater og benzodiazepiner er to forskjellige grupper og er derfor også to forskjellige punkter på Politets hurtigtester og vanlige urinprøver.

Det blir ikke dannet noe stoff som lurer urinprøver når man blander paralgin forte og valium eller noen andre benzo/opiat-kombinasjoner.
Rakk ikke redigere forrige innlegg.

Det vil stå på prøveresultater alle stoffer du har inntatt.
Du kan ikke lure urinprøver.

Dog er det mulig å bruke falsk penis og syntetisk urin, men det går kanskje 1 gang før du blir tatt, og kun dersom observatør er svaksynt.

Har selv vært i besittelse av en 3000krs penis, og den ser ikke så ekte ut som den bør.
Jeg tør ikke bruke den, så den er nå ute av huset.

Dersom du går på medisiner som skal sees på urinprøver, kan du heller ikke bruke syntetisk urin, da det ikke er noen måte å tilsette de aktuelle metabolitene.
Sist endret av SkammeligNykter; 6. mars 2018 kl. 19:30.
Så vidt jeg kan se så stemmer alt dette.

Men det du nesten burde spørre deg er hvorfor du i det hele tatt legger energi i dette. Man skulle nesten tro at samboeren din er politi, med tanke på hvor oppslukt hun og hennes venninner virker å være i å "ta deg".
Dette virker ikke akkurat et sunt forhold for deg å være i.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Hvis urinprøven viser opiater, så vil ikke Stilnoct slå ut siden det går under benzodiazepiner. Paralgin Forte har samme virkestoff som Valium, så da kunne du tatt Valium uten at det nødvendigvis vises på urinprøven. Paralgin Forte og benzodiazepiner blir sammen omdannet til et morfinlignende stoff som "lurer" en urinprøve, og det er sikkert derfor du er så sikker på at du får rene prøver.
Vis hele sitatet...
Dette er en påstand som krever kilder og en bedre forklaring. Hvor har de dette fra? Hvordan blir benzodiazepiner og deres metabolitter omdannet til "et morfinlignende stoff"?

I urinprøver leter man etter spesifikke psykoaktive stoffer og deres metabolitter. Opiater og benzodiazepiner produserer vidt forskjellige metabolitter og testprofiler. Det er uproblematisk å påvise flere slike profiler i samme urinprøve. Det er ikke slik at én stoffgruppe vil kamuflere profilen til en helt annen stoffgruppe.

Paralgin forte har heller ikke samme virkestoff som valium. Paralgin forte inneholder kodein, som omdannes til morfin. Valium inneholder diazepam. Argumentene og resonnementet deres er så håpløst at det er til å bli helt matt av.
Sist endret av mentalmelt; 6. mars 2018 kl. 20:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En sykepleier som har såppas mangel på kunnskap? Høres nesten bare ut som om mellomeddet (venninna) kun vil få dama til å gjøre det slutt med deg :-)
Bruker du medisiner foreskrevet av lege?

Det er ikke mange mnd siden du pratet på høyt forbruk av Stilnoct og Imovane.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å svare på spørsmålet ditt kan jeg ikke.. Men ruser du deg eller ikke? Helt ærlig. Siden hun er så skråskikker på at du ruser deg så er det som ikke stemmer. Har akkurat vært igjennom det samme selv, men hun viste jeg hadde resept, men så på meg milevis unna at jeg har tatt mer en henvist av lege. Det var forøvrig 1 liter øl å 7stk 7,5mg tabs innabors. Jeg selv husker ingenting what so ever, men gjorde mye loka shit har hun fortalt. Å når jeg våknet hadde hun dratt hjem til foreldrene, å forsto ingenting av at hu var borte. Jeg mener selv jeg var normal, men langt ifra. Så, kan det være at du er overmedisinert men skjønner det ikke selv?
Trådstarter
Tusen takk for svar, alle sammen! Dette kan jeg jo veldig godt fra før, så det er veldig fint at dere har hjulpet meg med å få det bekreftet. Dama mi vil ikke lese denne tråden enda, hun er tydeligvis redd for å få bevis på at hun, venninna hennes og venninnas såkalte "sykepleier" tar feil! Jeg ler fortsatt av dette, for det er så utrolig morsomt!

Jeg lover å oppdatere tråden etterhvert som det skjer noe nytt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan etterspørre resultatene fra laboratorietestene. Der står alle stoffene listet opp enkeltvis med verdier og cutoff-grense. Bedre bevis får man vel ikke.
Vis hele sitatet...
I går stakk jeg til legekontoret og ba om å få utskrift fra urinprøvene jeg har tatt fra og med 1. februar. Jeg ba helsesekretæren om å bruke en konvolutt med legesenterets logo på, og forselge konvolutten før jeg fikk den. Bare samboeren min skulle åpne konvolutten og se på prøvene.

Prøvene var som antatt rene, bortsett fra Paralgin Forte.
Det fulgte også med blodprøver som ble tatt to ganger ved ulike anledninger.

Jeg måtte betale legekontoret 120 kroner for å ordne dette for meg.

Men vet du hva? Hun tror jeg har forfalsket dem! Så de 120 kronene jeg brukte på legekontoret var bortkastet.

Jeg rakk imidlertid å ta en kopi av det ene arket før vi kastet alt sammen, og fikk sensurert navnet mitt osv, så du kan se hvordan prøvene ser ut.


Sitat av Who? Vis innlegg
Så vidt jeg kan se så stemmer alt dette.

Men det du nesten burde spørre deg er hvorfor du i det hele tatt legger energi i dette. Man skulle nesten tro at samboeren din er politi, med tanke på hvor oppslukt hun og hennes venninner virker å være i å "ta deg".
Dette virker ikke akkurat et sunt forhold for deg å være i.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig! Det virker som at venninna hennes ønsker at det skal bli slutt mellom oss, og prøver å overbevise henne om å gjennomføre det til slutt... Jeg tenker på dette enda, skal oppdatere tråden med hva som skjer videre

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Dette er en påstand som krever kilder og en bedre forklaring. Hvor har de dette fra? Hvordan blir benzodiazepiner og deres metabolitter omdannet til "et morfinlignende stoff"?

I urinprøver leter man etter spesifikke psykoaktive stoffer og deres metabolitter. Opiater og benzodiazepiner produserer vidt forskjellige metabolitter og testprofiler. Det er uproblematisk å påvise flere slike profiler i samme urinprøve. Det er ikke slik at én stoffgruppe vil kamuflere profilen til en helt annen stoffgruppe.

Paralgin forte har heller ikke samme virkestoff som valium. Paralgin forte inneholder kodein, som omdannes til morfin. Valium inneholder diazepam. Argumentene og resonnementet deres er så håpløst at det er til å bli helt matt av.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for denne bekreftelsen! Se urinprøveresultatene overfor for mer info om hva de ser etter i urinprøvene mine

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En sykepleier som har såppas mangel på kunnskap? Høres nesten bare ut som om mellomeddet (venninna) kun vil få dama til å gjøre det slutt med deg :-)
Vis hele sitatet...
Jepp, det er akkurat det jeg tenker! Tror ikke hun venninna noen gang har likt meg, men tør ikke si det rett ut... Nå sier også dama mi at jeg har forfalsket urinprøvene hun fikk fra meg igår (i en forselget konvolutt med legesenterets navn på) .. Bilde lenger oppe.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Bruker du medisiner foreskrevet av lege?
Det er ikke mange mnd siden du pratet på høyt forbruk av Stilnoct og Imovane.
Vis hele sitatet...
Det har vært et problem med høyt forbruk av slike preparater som Stilnoct og Imovane, ja. Nå er det imidlertid slutt på det, da jeg uansett sover godt uten hjelp av medikamenter Nå bruker jeg bare Lamictal mot epilepsi.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å svare på spørsmålet ditt kan jeg ikke.. Men ruser du deg eller ikke? Helt ærlig. Siden hun er så skråskikker på at du ruser deg så er det som ikke stemmer. Har akkurat vært igjennom det samme selv, men hun viste jeg hadde resept, men så på meg milevis unna at jeg har tatt mer en henvist av lege. Det var forøvrig 1 liter øl å 7stk 7,5mg tabs innabors. Jeg selv husker ingenting what so ever, men gjorde mye loka shit har hun fortalt. Å når jeg våknet hadde hun dratt hjem til foreldrene, å forsto ingenting av at hu var borte. Jeg mener selv jeg var normal, men langt ifra. Så, kan det være at du er overmedisinert men skjønner det ikke selv?
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg svare deg helt ærlig.
For en eller to uker siden fikk jeg et kraftig epilepsianfall, og da bet jeg meg selv i tunga. På grunn av dette var det umulig å snakke, drikke eller spise. Det gjorde for vondt.
Derfor dro jeg til legen og ba om hjelp for dette. Da fikk jeg utskrevet en pakke Paralgin Forte. På pakken sto det 1 tablett inntil 4 ganger daglig. Jeg valgte å spise 4 piller på en gang den første dagen, fordi jeg ville også oppleve rus i tillegg til smertelindring. Det blir jo på en måte "lovlig rus", dette var samboeren min inneforstått med, og sa ingenting på det. Resten av uka fulgte jeg doseringen, dvs. 1 tablett inntil 3 ganger daglig. Jeg ble jo selvsagt litt sløv og bittelitt rusa selv om det var en enkeldose. Nå er jeg ferdig med Paralgin Forte, og trenger det ikke lenger. Problemstillingen her er at hun mener at jeg i tillegg til Paralgin Forte har ruset meg på andre ting den uka jeg brukte PF. Hun ringte foreldrene mine og sa at jeg hadde sprukket igjen, og trengte innleggelse, behandling +++++++...

ehhh.. nei? Jeg ruset meg ikke, jeg brukte Paralgin Forte som normalt, fordi jeg hadde vondt. Nå er jeg tom for Paralgin Forte, og har heller ikke andre ting å ruse meg på. Ikke hatt det på en stund heller. Så hva faen snakker hun om liksom....
Hvordan tok du kopi av resultatet?
har du løyet om disse tingene overfor dama di før? Hvis ikke så høres ikke dette ut som en dame som er verdt å samle på imho. En kjæreste som tar utgangspunkt i at du jukser og lyver og forfalsker ting for å lure henne. Med mindre du har gitt henne gode grunner til å ha denne innstillingen, så høres det ikke ut som et særlig godt grunnlag for verken et vennskap eller et forhold.
Jeg bare lurer på hvorfor det arket ser om som det aldri har vært brettet og puttet in i en konvolutt. Det har ikke et eneste brettemerke og en uniform hvit og svart-tone som ikke ligner noe som har vært printet ut og så scannet igjen. Jeg lurer også på hvorfor i huleste du ville kaste orginalen. Jeg lurer også på hvorfor kjæresten din har slike mistanker til å begynne med.

En scannet kopi av et ark som har vært brettet ser gjerne slik ut.
Sist endret av Picard; 7. mars 2018 kl. 09:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Med unntak at der han har sensurert digitalt, så er det jo lett å se at dette er blekk på et ark. Mange sykehus bruker også store konvolutter, men dette kan jo rusmisbrukeren svare på selv.
Du har rett i at det ser ut som blekk på ark faktisk, men mangelen på noe brettemerker og det faktum at han kaster de bevisene han har på at han er ren hadde det vært interessant med en forklaring på - helst fra trådstarter. Jeg lurer på hvordan du tok kopi av arket. Kanskje jeg er kritisk, men nå har du iverksatt oss for å renvaske deg så da er det ikke helt utenfor å spørre mener jeg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hun har gått inn for å ikke stole på deg, spørsmålet er hvor mye energi skal du orke å bruke på en person som allerede har mistet tilliten sin til deg?
Er det virkelig verdt det? Fortjener hun virkelig deg? Det her kan ende i en situasjon der du alltid vil stå til gjeld hos henne.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Gjør deg selv en tjeneste og kast den dama.
Hun stoler jo ikke på deg for fem flate øre, hva er vitsen i å bruke tid på et forhold uten tillit?
Har selv fått papirer fra legekontoret i stor konvolutt de gangene jeg har oppsøkt de, flere ganger.

Er karen ærlig på at han er rusfri så er kanskje forholdet noe kjempe for. Kan se ut til ar det ikke er lenge siden han kutta rusen. Mye mullig det er dama som vil sørge for at han har motivasjon holde seg rusfri.

Men hvor lenge gidder man kjempe for at man er rusfri hvis ingen vil tro på det han sier. Valget med dama må han nesten ta selv Tilby deg la dama vente på venterommet neste gang du avleverer prøver. Ta med deg dama neste gang du henter papirene hos legen.

Da er det ganske åpenbart at du har ditt på det rene.

Hvor lenge har dere holdt sammen?
Ofte de går sammen med venniner og finner på rare ting, håper du skjønner at dette ikke kommer til å være et engangstilfelle før du har tatt rota av mistilliten hennes..
Dama så at TS ruste deg på PF (som TS innrømmer selv). Så tviler kjæresten på at TS virkelig har sluttet med annet pileknaskeri. Venninnen som er sykepleier (og garantert skepfisk til TS som kjærestematerial) mener det er mulig å lure urintesten(som ikke er mulig).

Ser flere mener TS bør droppe dama. For å snu på flisa; hvor stor er oddsen for at TS kommer til å holde seg unna pilleknasking i framtida? Han får en pakke PF og det første han gjør er å hive i seg fire i slengen for rus. Mennesker med rusproblem er notorisk vanskelig å få til å slutte med dette. Noe TS greit beviser selv når han får en resept på piller med misbruker potensial. Oddsen er minimal for at TS vil holde seg på matta i framtida. Lite tillitt fra dama er ganske greit berettiget.
Sist endret av Bearass; 7. mars 2018 kl. 12:35.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor er datoen for utskrift i morgen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er datoen for utskrift i morgen?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis bare en feil fra labens side. Står jo forøvrig også 23.02.2018 på den.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av Bearass Vis innlegg
Dama så at TS ruste deg på PF (som TS innrømmer selv). Så tviler kjæresten på at TS virkelig har sluttet med annet pileknaskeri. Venninnen som er sykepleier (og garantert skepfisk til TS som kjærestematerial) mener det er mulig å lure urintesten(som ikke er mulig).

Ser flere mener TS bør droppe dama. For å snu på flisa; hvor stor er oddsen for at TS kommer til å holde seg unna pilleknasking i framtida? Han får en pakke PF og det første han gjør er å hive i seg fire i slengen for rus. Mennesker med rusproblem er notorisk vanskelig å få til å slutte med dette. Noe TS greit beviser selv når han får en resept på piller med misbruker potensial. Oddsen er minimal for at TS vil holde seg på matta i framtida. Lite tillitt fra dama er ganske greit berettiget.
Vis hele sitatet...
Er forsåvidt enig med deg, men er litt mer snakk om selve forholdet her og ikke hva ts kommer til å foreta seg i fremtiden, et forhold uten tillit er doomed, man bygger tillit til hverandre lenge før man går inn i et seriøst forhold og om man da finner seg selv midt i et forhold og den ene parten ikke stoler på den andre så er det egentlig bare å pakke lekene sine, hun vil alltid ha en misstanke og er det noe man skal ha på ryggen? Nei.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er datoen for utskrift i morgen?
Vis hele sitatet...
Fordi trådstarter har blingset på datoen.

Eller så har de professionelle ansatte på labratoriet som gjør dette vær dag blingset på datoen og kjæresten til trådstarteren som har en historik med pillemisbruk er fullstendig illusjonel for ingen grunn til tross for at han er fullstendig edru og uheldigvis har kastet alle bevisene i søpla og tømt den samme dagen som han heldigvis likevel klarte å ta en fullstendig ren kopi av prøvesvarene sine i en scanner som kjæresten som side vi ikke hører er fullstendig vrang og tror den er forfalsket uten noen som helst grunn.

Du kan velge forklaringen som virker mest sannsynlig.
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Er forsåvidt enig med deg, men er litt mer snakk om selve forholdet her og ikke hva ts kommer til å foreta seg i fremtiden, et forhold uten tillit er doomed, man bygger tillit til hverandre lenge før man går inn i et seriøst forhold og om man da finner seg selv midt i et forhold og den ene parten ikke stoler på den andre så er det egentlig bare å pakke lekene sine, hun vil alltid ha en misstanke og er det noe man skal ha på ryggen? Nei.
Vis hele sitatet...
Joda. Er lite liv laga i et forhold uten tillitt. Mener bare at kjæresten sin mangel på tillitt er helt greit berettiget og rasjonell, at TS tenker misbruk av PF er helt okei og tilgivelig burde forsåvidt få alarmklokkene til kjæresten å blinke for fullt og få henne til å innse at TS sannsynligvis har er problem uten innsikt eller kontroll
Sist endret av Bearass; 7. mars 2018 kl. 15:18.
En person som stoler så lite på deg, burde du bare kutte ut. Snakk om "kjærlighet".
Tydelig at det er flere i tråden som ikke har erfaring til de som sliter - har slitt med rus.
Tilitt er vel noe en som en som er rusavhengig ødelegger ganske raskt når man styrer på som verst. Ærlighet ovenfor en selv går ofte ad undas til og med.

Det tar tid bygge opp tilitt. Det er ikke gjort første dagen man er nykter. Det er enkelt love gull og grønne skoger som rusfri, men ofte like lett ramle utpå igjen. Prater ikke konkret om, TS, men generelt.

Alle saker har to sider. Kun en er lagt fram i tråden her.
Sist endret av ImnotEmo.; 7. mars 2018 kl. 17:12.
Jeg vil bare si at dette var det veldig hyggelig å lese
Folkens..absolutt alle,,kjempebra voksne svar!

Godt å se en samtale hvor det ikke diskuteres så veldig imot hverandre, men mer info om sak, nydelig

Og mr..
Lukk øynene dine og tenk på hvordan jenta som er perfekt for deg er..
Jenta som tilfredsstiller dine ønsker og behov for å føle deg lykkelig..
Jenta du vet du aldri vil være utro mot hehe..

Er dette samme jenta som ho du er sammen med?

Hvis ikke, så skal du sikkert ha et par damer til før du fyller 70 år, så nå må du løfte blikket og se etter ho digge

Lykke til alle!
Trådstarter
Sitat av Picard Vis innlegg
Hvordan tok du kopi av resultatet?
Vis hele sitatet...
Jeg kopierte alle arkene da jeg tok dem ut av konvolutten.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
har du løyet om disse tingene overfor dama di før? Hvis ikke så høres ikke dette ut som en dame som er verdt å samle på imho. En kjæreste som tar utgangspunkt i at du jukser og lyver og forfalsker ting for å lure henne. Med mindre du har gitt henne gode grunner til å ha denne innstillingen, så høres det ikke ut som et særlig godt grunnlag for verken et vennskap eller et forhold.
Vis hele sitatet...
Jeg har løyet om rusbruk før. Vi har en lang historie med at jeg sprekker gang på gang, og nekter for å ha ruset meg. Forskjellen er at denne gangen lyver jeg faktisk ikke om det. Det ordner seg imidlertid, siden vi imorgen skal til fastlegen min, og da skal hun personlig selv se at legen printer ut resultatene og gir dem til meg.
Sitat av Picard Vis innlegg
Jeg bare lurer på hvorfor det arket ser om som det aldri har vært brettet og puttet in i en konvolutt. Det har ikke et eneste brettemerke og en uniform hvit og svart-tone som ikke ligner noe som har vært printet ut og så scannet igjen. Jeg lurer også på hvorfor i huleste du ville kaste orginalen. Jeg lurer også på hvorfor kjæresten din har slike mistanker til å begynne med.
Stor konvolutt. Det er ikke så farlig at vi rev resultatene i stykker og kastet dem. Hun trengte bare å se på dem en gang, ingen andre trengte å se dem. Det ordner seg, hun blir med på legetime imorgen og får bevitne selv at legen printer ut de resultatene.
Vis hele sitatet...
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Med unntak at der han har sensurert digitalt, så er det jo lett å se at dette er blekk på et ark. Mange sykehus bruker også store konvolutter, men dette kan jo rusmisbrukeren svare på selv.
Vis hele sitatet...
Takk
Sitat av Picard Vis innlegg
Du har rett i at det ser ut som blekk på ark faktisk, men mangelen på noe brettemerker og det faktum at han kaster de bevisene han har på at han er ren hadde det vært interessant med en forklaring på - helst fra trådstarter. Jeg lurer på hvordan du tok kopi av arket. Kanskje jeg er kritisk, men nå har du iverksatt oss for å renvaske deg så da er det ikke helt utenfor å spørre mener jeg.
Vis hele sitatet...
Det er som sagt ikke brettemerker pga. stor konvolutt, og ikke farlig at jeg kaster papirene, fordi legen har dem i datasystemet sitt. Som tidligere nevnt, imorgen får hun selv se at jeg får dem i hånda.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hun har gått inn for å ikke stole på deg, spørsmålet er hvor mye energi skal du orke å bruke på en person som allerede har mistet tilliten sin til deg?
Er det virkelig verdt det? Fortjener hun virkelig deg? Det her kan ende i en situasjon der du alltid vil stå til gjeld hos henne.
Vis hele sitatet...
Jeg har løyet om rusbruk lenge. Vi har en lang historie med rusbruk, at jeg sprekker og skjuler det, og lyver når hun spør om jeg er ruset ++++. Dette har blitt bedre og bedre for hver gang, og vi har kommet nærmere hverandre mer enn noen gang før, bare at denne gangen har jeg faktisk ikke ruset meg. Hun blir med hos legen imorgen og ser at han printer dem ut, så da blir hun overbevist. Hun HAR grunn til å ikke stole på meg angående rusmidler.
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Gjør deg selv en tjeneste og kast den dama.
Hun stoler jo ikke på deg for fem flate øre, hva er vitsen i å bruke tid på et forhold uten tillit?
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener, men hun er virkelig en bra dame. Hun har veldig god grunn til å ikke stole på meg angående rusmidler. Tråden handler egentlig ikke om dette, men om å få bekreftet / avkreftet idiotiske opplysninger fra en såkalt "sykepleier". På alle andre områder stoler hun på meg.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Har selv fått papirer fra legekontoret i stor konvolutt de gangene jeg har oppsøkt de, flere ganger.

Er karen ærlig på at han er rusfri så er kanskje forholdet noe kjempe for. Kan se ut til ar det ikke er lenge siden han kutta rusen. Mye mullig det er dama som vil sørge for at han har motivasjon holde seg rusfri.

Men hvor lenge gidder man kjempe for at man er rusfri hvis ingen vil tro på det han sier. Valget med dama må han nesten ta selv Tilby deg la dama vente på venterommet neste gang du avleverer prøver. Ta med deg dama neste gang du henter papirene hos legen.

Da er det ganske åpenbart at du har ditt på det rene.

Hvor lenge har dere holdt sammen?
Vis hele sitatet...
Vi skal faktisk gjøre det du foreslår. I morgen henter jeg papirer mens hun bevitner det, og på fredag skal hun være med og bevitne at jeg går inn til urinprøvetaking. Vi har vært sammen i snart to år nå.
Sitat av Ridge Vis innlegg
Ofte de går sammen med venniner og finner på rare ting, håper du skjønner at dette ikke kommer til å være et engangstilfelle før du har tatt rota av mistilliten hennes..
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg kommer til å vise venninna hennes denne tråden, og da håper jeg hun føler seg latterlig.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Dama så at TS ruste deg på PF (som TS innrømmer selv). Så tviler kjæresten på at TS virkelig har sluttet med annet pileknaskeri. Venninnen som er sykepleier (og garantert skepfisk til TS som kjærestematerial) mener det er mulig å lure urintesten(som ikke er mulig).

Ser flere mener TS bør droppe dama. For å snu på flisa; hvor stor er oddsen for at TS kommer til å holde seg unna pilleknasking i framtida? Han får en pakke PF og det første han gjør er å hive i seg fire i slengen for rus. Mennesker med rusproblem er notorisk vanskelig å få til å slutte med dette. Noe TS greit beviser selv når han får en resept på piller med misbruker potensial. Oddsen er minimal for at TS vil holde seg på matta i framtida. Lite tillitt fra dama er ganske greit berettiget.
Vis hele sitatet...
Helt rett. Hun må lære å leve med at jeg KAN sprekke et par ganger i løpet av livet. JEG må lære å ikke skjule det og lyve om det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er datoen for utskrift i morgen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Who? Vis innlegg
Sannsynligvis bare en feil fra labens side. Står jo forøvrig også 23.02.2018 på den.
Vis hele sitatet...
Ja, mye datoer osv som står feil i papirene. Urinprøven 27.02 skjedde aldri, den var 30.02..... Likevel står det på resultatene at urinprøven fra den dagen var rene. Jeg vet ikke hvem det er som har blingset, men kommer til å spørre legen imorgen om dette.
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Er forsåvidt enig med deg, men er litt mer snakk om selve forholdet her og ikke hva ts kommer til å foreta seg i fremtiden, et forhold uten tillit er doomed, man bygger tillit til hverandre lenge før man går inn i et seriøst forhold og om man da finner seg selv midt i et forhold og den ene parten ikke stoler på den andre så er det egentlig bare å pakke lekene sine, hun vil alltid ha en misstanke og er det noe man skal ha på ryggen? Nei.
Vis hele sitatet...
Takk for ditt innspill
Sitat av Picard Vis innlegg
Fordi trådstarter har blingset på datoen.

Eller så har de professionelle ansatte på labratoriet som gjør dette vær dag blingset på datoen og kjæresten til trådstarteren som har en historik med pillemisbruk er fullstendig illusjonel for ingen grunn til tross for at han er fullstendig edru og uheldigvis har kastet alle bevisene i søpla og tømt den samme dagen som han heldigvis likevel klarte å ta en fullstendig ren kopi av prøvesvarene sine i en scanner som kjæresten som side vi ikke hører er fullstendig vrang og tror den er forfalsket uten noen som helst grunn.

Du kan velge forklaringen som virker mest sannsynlig.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill Jeg spør legen imorgen om hva som har skjedd med resultatene. Flere andre datoer står feil i andre papirer også.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Joda. Er lite liv laga i et forhold uten tillitt. Mener bare at kjæresten sin mangel på tillitt er helt greit berettiget og rasjonell, at TS tenker misbruk av PF er helt okei og tilgivelig burde forsåvidt få alarmklokkene til kjæresten å blinke for fullt og få henne til å innse at TS sannsynligvis har er problem uten innsikt eller kontroll
Vis hele sitatet...
Vi får se hvordan det blir
Sitat av Redhot Vis innlegg
En person som stoler så lite på deg, burde du bare kutte ut. Snakk om "kjærlighet".
Vis hele sitatet...
Hun stoler på meg på alle andre områder, unntatt rus.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Tydelig at det er flere i tråden som ikke har erfaring til de som sliter - har slitt med rus.
Tilitt er vel noe en som en som er rusavhengig ødelegger ganske raskt når man styrer på som verst. Ærlighet ovenfor en selv går ofte ad undas til og med.

Det tar tid bygge opp tilitt. Det er ikke gjort første dagen man er nykter. Det er enkelt love gull og grønne skoger som rusfri, men ofte like lett ramle utpå igjen. Prater ikke konkret om, TS, men generelt.

Alle saker har to sider. Kun en er lagt fram i tråden her.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill
Sitat av Bigbroh Vis innlegg
Jeg vil bare si at dette var det veldig hyggelig å lese
Folkens..absolutt alle,,kjempebra voksne svar!

Godt å se en samtale hvor det ikke diskuteres så veldig imot hverandre, men mer info om sak, nydelig

Og mr..
Lukk øynene dine og tenk på hvordan jenta som er perfekt for deg er..
Jenta som tilfredsstiller dine ønsker og behov for å føle deg lykkelig..
Jenta du vet du aldri vil være utro mot hehe..

Er dette samme jenta som ho du er sammen med?

Hvis ikke, så skal du sikkert ha et par damer til før du fyller 70 år, så nå må du løfte blikket og se etter ho digge

Lykke til alle!
Vis hele sitatet...
Ja.. Takk!
Vært der, gjort det.
Har troa på deg denne gangen!
Trådstarter
Oppdatering: Vi var hos fastlegen idag, hun ransaket meg før jeg gikk inn hos legen, så hun vet at jeg ikke tok med eventuelle falske prøver inn hos legen. Da jeg kom ut av legekontoret, hadde jeg en ny konvolutt med akkurat samme prøveresultater som hun fikk tidligere, så nå vet hun at det ikke var falske prøver hun fikk se sist.
Hun stresser deg jo mere enn nødvendig tenker jeg, i en sårbar fase så kan mye rart skje, spesielt med negativ input hele tiden.
Nå har du iafall resultater å vise til som er 100%.
Så det er ikke du som er fucka, du har all bekreftelse på papriet.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Hun stresser deg jo mere enn nødvendig tenker jeg, i en sårbar fase så kan mye rart skje, spesielt med negativ input hele tiden.
Nå har du iafall resultater å vise til som er 100%.
Så det er ikke du som er fucka, du har all bekreftelse på papriet.
Vis hele sitatet...
Problemet er vel at TS har løyet om slikt før.
Da er det ikke rart at hun ikke stoler blindt på han denne gang.

Håper tilliten bedrer seg på dette punktet, nå som du faktisk holder deg.
Det er viktig at folk har trua på deg for å komme deg igjennom sluttperioden.

Lykke til videre!
Hilsen en 11 ukers nykter kar.
Sist endret av SkammeligNykter; 8. mars 2018 kl. 20:02.
Trådstarter
Fremdeles nykter! Ler fortsatt av påstandene til den sykepleieren, ler i dette sekundet også hahahahahaha!!! Fy faen, det var så morsomt.

EDIT: Hver gang jeg er innom tråden ler jeg høyt, klarer ikke slutte

EDIT2: «Paralgin Forte har samme virkestoff som Valium, så da kunne du tatt Valium uten at det nødvendigvis vises på urinprøven. Paralgin Forte og benzodiazepiner blir sammen omdannet til et morfinlignende stoff som "lurer" en urinprøve»

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

Som sagt, hun fikk se prøveresultatene direkte fra legekontoret, og har nå fått bekreftet at jeg var ren hele tiden. Fortsatt tror hun meg ikke angående det at det ikke er mulig å lure urinprøver, så det spørs jo på om hun tror på meg til slutt. Hun vil fremdeles ikke lese tråden, noe jeg synes er latterlig, men det får vi ta siden

Går for øvrig fint med oss!
Sist endret av Rusmisbrukeren; 12. mars 2018 kl. 22:34.
Anonym bruker
"Lettet Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis det du sier stemmer, att en utdannet sykepleier sier "Paralgin Forte har samme virkestoff som Valium" da burde du fortelle dette til fylkesmannen, Alle sykepleiere har gått gjennom medisin kurs. og dette burde være så si allmen vite. Kona er selv sykepleier og himla bare med øynene og trodde ho enten tulla eller ikke var sykepleier.
Trådstarter
Takk for tipset, hadde ikke tenkt på det! Tror faktisk jeg skal gjøre det
Ærlig talt, blir ikke dette litt tåpelig? Fylkesmannen kommer til å ta det like seriøst som en lærer gjør når en unge sier at en annen unge har kalt en tredje unge for en dumming. Hadde hun opptrådt uforsvarlig i jobben sin så hadde det vært noe annet. Dette er snakk om preik mellom venninner på fritiden.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker på meg som det er ett tillits problem som er kjørt langt nede i grøfta som mest trolig er ''umulig'' å redde. Dette må være uendelig stressende for henne og deg selv? Jeg har ikke lest dine tidligere tråder og innlegg, men bare ut ifra jeg leser her, er dere giftig for hverandre.
Sånn som jeg skrev tidligere har jeg vært igjennom dette selv, å har fått titalls sjanser selv. Men hun her har brukt selv, å vært med på hele festen. Hun skjønner ''litt'' hvis jeg sprekker, men ''skjønner litt'' begrepet betyr ikke en dritt hvis det skjer engang til her. Men har aldri måtte gå igjennom det du beskriver for å bevise at du er rusfri. Uansett, så vil jeg tro du må bevise i mange år fremover at du er fri fra knark. Er dama di verdt bryet vet du selv, men du bør tenke deg litt om syns jeg. Er ganske drastiske saker hun forlanger, om du nykter eller ikke. (Bare personlige meninger her) Men kjenner meg absolutt igjen i situasjonen.
Trådstarter
Takk for svar, anonym bruker. Dama mi er også tidligere rusmisbruker, og burde forstå mer enn det jeg oppfatter at hun gjør...
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Takk for svar, anonym bruker. Dama mi er også tidligere rusmisbruker, og burde forstå mer enn det jeg oppfatter at hun gjør...
Vis hele sitatet...
Kjærlighet gjør blind sier dem. Har dere vært sammen lenge?
Trådstarter
Snart to år
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Snart to år
Vis hele sitatet...
Okey, har dama vært rusfri lenge da? Hun til meg bli rusfri lenge før jeg ble det, samtidig som hun ikke satt like dypt i det.
Trådstarter
Hun har vært rusfri i mer enn ett år ihvertfall. Det er mye lenger enn meg også
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Hun har vært rusfri i mer enn ett år ihvertfall. Det er mye lenger enn meg også
Vis hele sitatet...
Okey Tror du bare må ta en seriøs prat med dama di å spørre om hun i det heletatt klarer å stole på deg igjen.. Samtidig gi henne tid til og tenke, samtidig du tenker om du gidder dette styret. Du må sette premisser isåfall om du virkelig er nykter. For hvis prøvene dine er negative på alle vis, så har hun ikke en dritt hun skulle sagt!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt dette stresset når du bare kunne ha tatt henne med til legen din å fått han/henne til å lese opp svaret.
Hvem står utenfor legesenteret å blir ransaket for så å gå inn i skranken å hente ett brev for å vise dette på utsiden?

Det er ikke rart dama er skeptisk.
Å gjenoppbygge tillitt til en rusavhengig er så utrolig mye mer enn å bare være rusfri. Det er et gigantisk lerret å bleke. Denne tråden er derfor på elleville veier uten særlig mye forståelse for den virkelige situasjonen samboeren sitter i.
Sist endret av Yalla; 13. mars 2018 kl. 09:22.
Trådstarter
Etter å ha vist henne hvor mye innsats jeg legger i å henge meg opp i at en SYKEPLEIER sa dette, tilsto hun å ha løyet om at det var en sykepleier som sa det, men en venninne helt uten kunnskap om slike ting
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Etter å ha vist henne hvor mye innsats jeg legger i å henge meg opp i at en SYKEPLEIER sa dette, tilsto hun å ha løyet om at det var en sykepleier som sa det, men en venninne helt uten kunnskap om slike ting
Vis hele sitatet...
Men hva i helvete da? Denne dama syns jeg du skal droppe, sorry ass. Aldri godtatt sånn oppførsel for å få deg til å innrømme rusbruk, kjenner jeg blir små irritert her jeg sitter