Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2940


Ait så var begynt å bli tørke i byen så sku handle litt ekstra, min usual guy sa han hadde nokk inne.

Han hadde vist kalkulert feil men var meget ruset. Han manglet ca 500 kr verdt. Det funker slik at vi avtaler mendge å kr på forhånd. ANYWAYS, hand substituerte dette med noe hvit pulver. Luktet ganske sterkt? å han sa at jeg skulle holde det kjølig.

Han ga meg 0.5g og sa at jeg burde dele det i to; forså å spørre om jeg skyter det. Jeg sa da nei og han bare "ah ok " å jeg dro.


hva er det? Har ikke kjempemye erfaring med annet en weed, MDMA og sopp
Sist endret av Hakudare; 13. januar 2022 kl. 05:21.
Sitat av Hakudare Vis innlegg


Ait så var begynt å bli tørke i byen så sku handle litt ekstra, min usual guy sa han hadde nokk inne.

Han hadde vist kalkulert feil men var meget ruset. Han manglet ca 500 kr verdt. Det funker slik at vi avtaler mendge å kr på forhånd. ANYWAYS, hand substituerte dette med noe hvit pulver. Luktet ganske sterkt? å han sa at jeg skulle holde det kjølig.

Han ga meg 0.5g og sa at jeg burde dele det i to; forså å spørre om jeg skyter det. Jeg sa da nei og han bare "ah ok " å jeg dro.


hva er det? Har ikke kjempemye erfaring med annet en weed, MDMA og sopp
Vis hele sitatet...
Hva har du kjøpt? Nevner ikke hva du kjøpte / skulle kjøpe?

Hva avtalte du å kjøpe?


Amfetamin? MDMA? Dop? Hva?
Trådstarter
8 1
beklager er litt stoned.

sku kjøpe brunt (hasj). For sånn... 2500

han manglet nokk hasj så han bare ga meg noe hvite greier i en liten inpakket plast knott. Å sa det var 0.5 og at jeg burde dele det i to.

Jeg spurte han hva det var. da sa han bare " det er 0.5g". Jeg tenkte at jeg orket ikke diskutere da

1.
han var ruset på sterkere saker

2.
han hadde en del shady folk i leiligheten og jeg kjenner de ikke

3.
det var i ghettoen å jaboi har et renome så ville ut fort.
Sitat av Hakudare Vis innlegg
beklager er litt stoned.

sku kjøpe brunt (hasj). For sånn... 2500

han manglet nokk hasj så han bare ga meg noe hvite greier i en liten inpakket plast knott. Å sa det var 0.5 og at jeg burde dele det i to.

Jeg spurte han hva det var. da sa han bare " det er 0.5g". Jeg tenkte at jeg orket ikke diskutere da

1.
han var ruset på sterkere saker

2.
han hadde en del shady folk i leiligheten og jeg kjenner de ikke

3.
det var i ghettoen å jaboi har et renome så ville ut fort.
Vis hele sitatet...
Post bilde då, sikk amf, men kan kan være alt fra amfetamin til heroin. Kan være alt!


Men gjetter det er amfetamin. Heroinenen i Norge er ofte brun/svart, hvit er svært sjeldent.

Tror nok det er kokain/amfetamin, men kan jo være ALT.
Trådstarter
8 1

Anonym bruker
"Skeptisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ser ut som amfetamin, ja

hvis han spurte om du skyter, så er det garantert amfetamin, litt mer uvanlig å skyte coke

er det amf, så er det satans dyr amf lol, 500 kr for 0,5 er røverpris
Mulig at dealern er keen på å få deg over på sterkere saker(?). Ser ut som amfetamin men anbefaler testkit uansett.
BRAND ∞ STRONG
Ingen vet hva dette er. lukt og smak kan gi deg noen indikasjoner.
Anonym bruker
"Begeistret Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som rock-amf ja. Alle kommuner i Norge skulle hatt et punkt hvor alle anonymt og med amnesti kunne analysere hva forskjellige stoffer inneholder. Greit å vite om det som er kjøpt kan ta livet av noen. I tillegg ville det ha en forbyggende effekt. Tror enkelte ville kastet dopet i dass om de fikk vite hva inneholder av gift. Enten i form av ting det er blandet ut med, eller kjemikalie/syrerester etter amatørmessig produksjon av f.eks amfetamin.
Trådstarter
8 1
Prøvde ca 15/20mg (productive). (startet med 5mg)

Kan ikke akkurat si jeg... kjenner noe? Jo ja jeg er ikke trøtt som faen som er overaskende siden jeg har vert våken lenge men ingenting annet. Er det fordi jeg har smoket eller?
Sitat av Hakudare Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Det ser ut som amfetamin, men mer en 0.5g, vanskelig å si fra bildet.

Men vil si 90% amfetamin, ser ut som god amfetamin også.
Det ser ut som ganske så god Amfetamin.
Sist endret av krystallkongen; 13. januar 2022 kl. 19:42.
Ganske så sikkert amfetamin ja, men få i deg et testkit hos Test Kit Norge så er du sikker.

For å få den klumpen opp i best mulig pulver så anbefaler jeg deg å ta en tallerken i mikrobølgeovnen i ca 3 minutter, legg klumpen på tallerkenen, deretter så tar du et førerkort eller noe i den duren og presser med flatsiden ned. Så er det bare å la det ligge litt og hakke opp med kantsiden helt til du får et fint pulver.
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ganske så sikkert amfetamin ja, men få i deg et testkit hos Test Kit Norge så er du sikker.

For å få den klumpen opp i best mulig pulver så anbefaler jeg deg å ta en tallerken i mikrobølgeovnen i ca 3 minutter, legg klumpen på tallerkenen, deretter så tar du et førerkort eller noe i den duren og presser med flatsiden ned. Så er det bare å la det ligge litt og hakke opp med kantsiden helt til du får et fint pulver.
Vis hele sitatet...
Er det bare å ta klumpen umiddelbart på plata etter den har vært i microen?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er det bare å ta klumpen umiddelbart på plata etter den har vært i microen?
Vis hele sitatet...
Ja, det er bare å kjøre på. Det er aller best å hive klumpen rett på etter å ha varmet tallerkenet for da får man trekt ut mye av oljen i varene og man ender opp med et pulver som kan ligne litt på melkepulver om man tar seg et 5-minutt til å kakke litt.
Ganske dust move spør du meg. Skal kjøpe hasj, har ikke nok hasj prakker på deg amf istedet uten å si hva det er eller spørre om du er interessert.
Hadde ikke vært noe problem å ta i mot mindre spenn og gitt deg den hasjen han hadde igjen for den prisen.

Det kan være amf, crack, syntetisk dritt som gjør deg sinnsyk i huet. Uansett gå tilbake å si at du ikke vil ha det, du driver ikke med det og vil ha hasj eller spenna tilbake. På tide å finne seg en ny dealer istedet for en stuka lurendreier.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ganske dust move spør du meg. Skal kjøpe hasj, har ikke nok hasj prakker på deg amf istedet uten å si hva det er eller spørre om du er interessert.
Hadde ikke vært noe problem å ta i mot mindre spenn og gitt deg den hasjen han hadde igjen for den prisen.

Det kan være amf, crack, syntetisk dritt som gjør deg sinnsyk i huet. Uansett gå tilbake å si at du ikke vil ha det, du driver ikke med det og vil ha hasj eller spenna tilbake. På tide å finne seg en ny dealer istedet for en stuka lurendreier.
Vis hele sitatet...
Vel, dette er resultatet av totalforbud sett i praksis nok en gang. Det er ikke første gangen jeg har sett/hørt at noen skal bare handle seg en liten kveldsbønne også er dealeren tom for det, men klarer å overbevise vedkommende om å handle pulverstoffer istedet for. Kyniske folk dette her, styr unna om dere som leser har slike selgere.
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Vel, dette er resultatet av totalforbud sett i praksis nok en gang. Det er ikke første gangen jeg har sett/hørt at noen skal bare handle seg en liten kveldsbønne også er dealeren tom for det, men klarer å overbevise vedkommende om å handle pulverstoffer istedet for. Kyniske folk dette her, styr unna om dere som leser har slike selgere.
Vis hele sitatet...
Har opplevd noe lignende, men da skulle jeg kjøpe piller, ikke weed, han var helt ute!! han hadde mistet en pose med 20g cola, og 16 brett ksalol, satt i bilen og bare "NEI NEI!!!! Jeg kommer til å bli drept!!! JEG KOMMER TIL Å BLI DREPT!!!"

Kjørte rundt med dem i en times tid å letet alle plassene de stoppet, fant det ikke, så ble jeg kjørt hjem igjen, fikk 12g weed, til 1800kr (skulle ha 5 brett egt), også ga han meg 3g brunt som unnskyldning ekstra.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Har opplevd noe lignende, men da skulle jeg kjøpe piller, ikke weed, han var helt ute!! han hadde mistet en pose med 20g cola, og 16 brett ksalol, satt i bilen og bare "NEI NEI!!!! Jeg kommer til å bli drept!!! JEG KOMMER TIL Å BLI DREPT!!!"

Kjørte rundt med dem i en times tid å letet alle plassene de stoppet, fant det ikke, så ble jeg kjørt hjem igjen, fikk 12g weed, til 1800kr (skulle ha 5 brett egt), også ga han meg 3g brunt som unnskyldning ekstra.
Vis hele sitatet...
Haha Janei, de er egen mennesketype de godtfolka der Har vært utrolig morsomt å vært oppi hodet til den ene pluggen min som er mest stuka av de alle bare for en dag for å ha observert. Det er ikke mye mellom øra der altså, kanskje en ape som står å slår med to cymbaler mot hverandre
Anonym bruker
"Urolig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ser veldig ut som en type amfetamin jeg nylig hadde en femmer av,var god amf til overasskende fin pris også.Skulle hatt mer av den.
Anonym bruker
"Urolig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men trenger såklart ikke väre samme type jeg hadde,er mye rundt om som ligner på hverandre.Er det noe små gul skjär/små gule flekker?
Trådstarter
8 1
det kan se ut som det ja, noe små prikker nesten av gult.

janei har ikke noe planer om å starte på amf så. forholder meg til Weed <3 (sku bare ønske legaliseringen kunne få fart så prisen gikk ned og kvalitet opp!)
New generation
colakork's Avatar
Spar den til en morgen du ikke har fått sovet og sniff ei lisse, da får du en hel ekstra dag hvor du er oppegående uten søvn. Går du lengre våken enn en natt og dag blir det ikke nice.

Fin amf om du ikke kjente noe særlig men ble våken.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av colakork Vis innlegg
Går du lengre våken enn en natt og dag blir det ikke nice.
Vis hele sitatet...
Jeg sitter å tenker, klør meg i skjegget, blir ikke klokere.
Mangler jeg en dimensjon?