Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1697
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Elsker å mixe subutex/metadon/oxy/dolc med litt benzo for en fin kveld.


Men hvor lenge kan man gå på subutex / metadon før man har problemer med å slutte? Dager? Uker?


Vet det kan være forskjellig fra person til person, men hvor lang tid tok det for deg? Og hva opplevde du?
Jeg vil påstå en uke så er du godt i faresonen. Er sånn med meg og heroin. Jeg klarer å gjøre det 2 dager i uka og pause. En uke så er jeg hekta. Til og med 2 dager er riskyy. Men har gått fint i 6måneder
Snakk om dager. Gikk i 10 dager selv på Dolc og da fikk jeg abstinenser i tre dager etterpå. Holder meg til regelen om maks 3 dager på
Sist endret av Bluesky_; 6. januar 2022 kl. 17:30.
Går på fentanyl plaster, 75 mikrogram, fast på 6 året nå pga kronisk sykdom. Abstinens for meg er ikke bare som å duppe tåa i helvette, men som å stupe med trynet først uti! Men fy faen, husker de tidene der heg bare kunne knipse litt piller en gang i skuddåret for å kose meg..*drømme seg bort* når jeg begynte på a preparater mot gjennombrudds smerter i starten, begynte jeg på oxy, 60 mg.. da kunne jeg i ikke perioder ta 2 ganger daglig helt frem til der hvor jeg måtte 2 ganger dagli i 4 dager på rad, når smertene var over å jeg kunne parkere oxy’n til neste gang, så var suppa kokt for å si d sånn… abstinensene sli ut i full blomst! But anyway, de abstinensene man får i starten av opiater, de er jo som sukkertøy imot fentanyl abstinenser azz!
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mixe subutex oppi all den suppa der. Vikke det bare ødelegge rusen? Sub blokkerer jo i stor grad de andre stoffene
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mixe subutex oppi all den suppa der. Vikke det bare ødelegge rusen? Sub blokkerer jo i stor grad de andre stoffene
Vis hele sitatet...
Han snakker nok om å bruke en av opiatene han nevner å blande det med et benzo.

Vil tippe 2-3 uker daglig om du aldri har vært hekta før.
Uansett om du klarer å unngå abstinenser mange ganger kan du bli sterkt psykisk avhengig til slutt da gir du faen og bare fortsetter.

Sier ikke 100% at du blir hekta, men sånn du beskriver det høres det litt sånn ut.

Er noen pekepinner som noenlunde kan avgjøre om noen blir hekta. Første er om du bruker det for morro eller selvmedisinering og ellers om du har livet på stell eller ei samt psyken din.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mixe subutex oppi all den suppa der. Vikke det bare ødelegge rusen? Sub blokkerer jo i stor grad de andre stoffene
Vis hele sitatet...
Nei, jeg mixer benzo, med en av dem opiatene i helgene, med noe hasj for en good time, mens jeg ser på en tv-serie / film, osv.

Og har nettop hentet et litt større parti med subutex (14x8mg). Lurer på hvor mange dager jeg kan gå på det før det går gæle.

Men nå etter det jeg har lest, kommer jeg Max til å bruke i 3 dager.