Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1401
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt en ener med Coke, veldig bra greier og grunnen til at jeg kjøpte det er fordi jeg vil avruse meg på opiater. Vil kokain hjelpe og ta over effekten av abstinensene og viktigst av alt, er det trygt?

Har ingen hjerteproblemer, tatt cola fire ganger før, aldri hatt noe problem men setter veldig pris på inspill her.

Er det ok å gjøre det selvom jeg er abstinent, vil det hjelpe, hva er sikkerhetsreglene og hvor mye bør jeg ta om gangen og generelt andre råd?

Takk for alle innspill
Tror ikke det hovedsakelig hjelper så mye, men kanskje addrenalinet og dopaminet øker soppas at du ikke merket abstinensene.

Merker*
Sist endret av BenzoKnekk; 18. november 2021 kl. 00:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har hørt stimulanter gjør det verre
Som nevnt over, stimulanter gjør alt verre.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Som nevnt over, stimulanter gjør alt verre.
Vis hele sitatet...
Mener å huske og ha lest at kokain var ofte brukt som en "kur" mot morfinavhengighet. Blandt annet oppfinneren av Coca Cola prøvde dette da han var avhengig av morfin
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Har hørt stimulanter gjør det verre
Vis hele sitatet...
Det er BS.Amfetamin gir god bedring om man har opiat abs
Anonym bruker
"Fortvilet Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må jo justere hele tiden så blir dyrt om du ikke kun skal bruke det ene da
Det funker til en viss grad med amfetamin
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har delte erfaringer med stimulanter mot opiat abstinenser. Jeg ble anbefalt dette av en speed freak jeg var sammen med. Dette er sikker ca 15 år siden. Men da anbefalte han meg og skyte speed for å komme meg av minusen. Første gang jeg gjorde dette funket det faktisk jævlig bra, jeg følte meg frisk foruten om litt verking I ledd. Så da kom jeg meg av, men seff var jeg rimelig kjapt hektet på minusen igjen. Jeg prøvde da samme greien, men den gangen funket det dårlig, det tok lite av abstinenser, føltes egentlig bare ut som det forsterket de. Jeg endte opp med å kjøre på med både speed og minus i lang tid...

Rent fysiologisk sett så forsterker det abstinensene. En del av det som skjer i kroppen under abstinenser er det samme som skjer ved inntak av stimulanter( store pupiller, angst, ikke få sove osv)