Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3184
Jeg har Krypto både hos Binance og Coinbase, og nå vil jeg flytte alt over til min offline wallet (Ledger Nano) som jeg nettopp har fått. Må jeg betale skatt av det jeg tar ut fra Coinbase og Binance, siden de rapporterer til Norge hvis jeg har forstått det riktig? Jeg skal ikke ta ut noe, jeg ønsker å holde og kjøpe mer.
Flytte crypto fra børs til wallet evt wallet til wallet er ikke realisering, så lenge du ikke veksler til annen crypto da
Du trenger kun å skatte når du konverterer krypto i fortjeneste til NOK så vidt jeg vet. Noen fees må du forøvrig regne med.
Noen fete fees, skatten må du føre opp selv på skattemeldingen.
1.du bli ikke raporter mellom utelandske ,, det går ikke automatisk fra coinbase eller endre))), BARE hvis norsk domt, prokurator og politi sende over usa advokater til coinbase(og det er ikke billig koste 10k+ usd hvaer enkelt sak ,såå staten gjore de ikke,,nesten ikke,,, men de må ha noe beviser om du gjore ulovlig sterk aktivitet,,ikke vanglig som skatt utbetaling))
2.norge har ikke resources see på alle sine 5,5 milioner ..hvis noe folk gjore noe aktivitet om crypto valuta,
3.men,, aldri koble sine utelandske crypto valuta kontoer eller endre med noe norsk bank eller kjope noe i norge..
4.hvis du har noe utelandsk kompis ,,,han kun bli "hvite hest" ..an lage konto i utland og etter go til advokat there,, og skreve full makt til deg men i banken bli han eier,., bare han vil gi deg passord til kontoen og overfore app,,etc... og du kun reise til polen))) billig og ofte og ta ut cash , (kjore bil og set pengene i billen) gå med 5-10 k euro hvaer gang.,.ikke mer,, holde penger hjemme i euro, m,en du kun veksle direkte i norsk kroner i polen,, for exemple)9
eu landen ikke vakte crypto eller skate,,, også i noe eu lander er bitcoin ..Bitcoinmat see pa google