Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  309 43527
Oooh! Yay!
Akkurat ferdig med RCT serien nå, så et nytt fritids fordriv er velkommen!
Trådstarter
Ny trailer av Grill Simulator er lagt ut:
http://www.youtube.com/watch?v=geKiY64Ffd8

Spillet vil ble sendt inn til extern test og play test i dag, og det kommer til å vare en liten stund. Håper på at det går bra og at de ikke finner alt for mye bugs
Bra med bedre trailer! Viser fort hva spillet går ut på! Men hvorfor har dere hvit skrift? Man ser jo ingen ting...
Trådstarter
Det var kanskje litt dumt ja :P

Anyhow, kommer til å lage enda en ny trailer så da skal det fikses


Update on grill simulator:
Spillet er levert inn til playtest, så vi får krysse fingrene om at det kommer igjennom i løpet av et par uker Deretter er det Peer test, så release!
Fett ^^.
Finnes det en demo for oss til å teste`?
Trådstarter
Ja, en link er blitt lagt ut i en litt tidligere post. Den ligger på ftp.gathering.org. Denne PC-versjonen krever en XBox kontroller, samt Visual studio 2008 og XNA game studio 3.0.

Så fort jeg er ferdig med XBox360 versjonen vil jeg gå i gang med å porte denne til en windows versjon med keyboard kontroll.
Takker
Beklager at jeg ikke giddet å lese igjennom 300poster på 16sider ;b
Trådstarter
Hehe, var ikke slik ment, var bare at jeg ikke huska hva linken var, men at den var lagt ut for noen poster siden
▼ ... mange måneder senere ... ▼
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Hvordan går det med dette? Ser extremt genialt ut XD
syntest det så fett ut jeg åg ;D vert grett med en feedback ^^