Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2344
I det siste har jeg hatt behov for å luske meg rundt i huset som et snikende ullteppe for å ikke vekke folk mens de sover. Må si jeg har begynt å få litt teken på det, men er det noen som har noen gode rettningslinjer på hvordan man gjør det mest effektivt? like.. I går natt tenkte jeg på meg selv som en slags ninja (i bar overkropp vel å merke), og om det faktisk var mulig å bevege seg HELT stille.. Jeg fikk det ikke til
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Snek meg akkurat inn på dass for å drite, det jeg gjør er bare at jeg gjør megselv lett å tar steg for steg rolig.
Tykke sokker hjelper nok en del. I trapper som knirker kan du bevege deg så nærme veggen som mulig for å avhjelpe knirkingen litt.

Du skal ikke tilfeldigvis gjøre karriere som innbruddstyv?
Det viktigste er å ikke være klam på beina. Gå på fremste partiet av foten for så å rulle den forsiktig tilbake til hælen nesten tar ned i gulvet.
Det som kanskje lager mest lyd er når tekstilproduktene gnis i mot hverandre. Det er her det blir spennende, da du er aller mest stille når du går helt commando, uten et eneste klesplagg. Når du er naken lager du mindre lyd, og sjansen er dermed mindre for at folk skal høre deg. Om folk mot formoding våkner er det jævlig kleint, tho. Men, det er der spenningen i sniking ligger!
Trådstarter
Sitat av McLovin Vis innlegg
Det viktigste er å ikke være klam på beina. Gå på fremste partiet av foten for så å rulle den forsiktig tilbake til hælen nesten tar ned i gulvet.
Det som kanskje lager mest lyd er når tekstilproduktene gnis i mot hverandre. Det er her det blir spennende, da du er aller mest stille når du går helt commando, uten et eneste klesplagg. Når du er naken lager du mindre lyd, og sjansen er dermed mindre for at folk skal høre deg. Om folk mot formoding våkner er det jævlig kleint, tho. Men, det er der spenningen i sniking ligger!
Vis hele sitatet...
Bra svart Ikke spar på kruttet tough! Sitter du på noen gode historier om hvordan du på mystisk vis sneik deg rundt med ballene subbende langs bakken er jeg sikker på at det hadde tjent deg et par kp til
Dessverre har jeg ingen spennende historier å dele. Største grunnen til dette er vel fordi jeg er ekstremt flink til å snike! Bruker å øve på katten min når den sover. Når du klarer å klappe katten før den våkner kan du være ganske sikker på at ingen mennesker kan høre deg.
o shit waddup
Pass på at kjøleskapet deres ikke piper etter det har stått oppe i ett minutt. Shit's dangerous. Bare et lite protip.
Sist endret av ulldott; 14. mars 2012 kl. 02:42.
Trådstarter
Hahahaha, du er bra morsom da hahaha dør.. "bruker å øve på katten min når den sover".. haha huff, natta
- sokker
- bredbent gange
- know your house! Kjipt å tråkke der det knirker mest
- om det er kanter du kan lene deg på, hjør det så vekten på gulvet blir redusert.
- om du vil være veldig stille, beveg deg veldig sakte.
- stikk fingeren under gummikanten på kjøleskapsdøren og dra den ned/opp for og åpne det stille
Sist endret av olaPola; 14. mars 2012 kl. 02:47.
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Jeg tar som regel på meg kose-sokkene mine når jeg skal snike meg opp på kjøkkenet for og rulle en sigg av min far.
År med øvelse har gjort at jeg er så stille at ingen har hørt meg på flere år i huset her, og de sover veldig lett!.

- Gå nærme veggen som Fuzzy sier, da er det mindre sjangs for at trapper/gulv o.l knirker.
- Gå sakte som OlaPola sier, velg dine steg forsiktig.
- Pust veldig rolig. Må du fise/rape, gjør det på ditt eget rom!
- Vær forsiktig med glass og tallerkener.
- Når du åpner dører, Løft håndtaket samtidig som du drar det ned.
Noen få tips, fra en "pro"!
Sist endret av Biggie smalls; 14. mars 2012 kl. 03:09.
Haha, dette finner man bare på freak.no as..konge
Du kan jo prøve å oppdrive folka i denne videoen - de har jo klart å hatt en parade som har vært usett og uhørt hvert år i 30 år!
- Kan ikke gå naken? Tettsittende bukser og tøy som er av bomull eller noe. (ikke regntøy stoff, liksom)
- Alltid ha på sokker. Klamme bein mot gulvet lager litt støy.
- Kjenn huset ditt - Hvor knirker det?
- I situasjoner hvor dører må åpnes, dra forsiktig i håndtaket. Hvis døren knirker - dra den FORT opp. Om ikke, ta det i det tempoet du føler for.
- Skjekk om dører til sovende mennesker er lukket
- Beveg deg rolig og forsiktig.
Skjønner ikke at folk kan være så sære når de sover, og våkne av slike små lyder. Jeg våkner såvidt av vekkerklokken.
Sitat av ulldott Vis innlegg
Pass på at kjøleskapet deres ikke piper etter det har stått oppe i ett minutt. Shit's dangerous. Bare et lite protip.
Vis hele sitatet...
Been there done that
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Skjønner ikke at folk kan være så sære når de sover, og våkne av slike små lyder. Jeg våkner såvidt av vekkerklokken.
Vis hele sitatet...
Morra mi kan våkne av at naboen lukker ytterdøra.. helt sant!
Smør alle dørhengsler på dagtid, finn en rute som du kan snike deg gjennom lydløst.
gjerne øv på dagtid, finn en rute til alle steder du kan måtte trenge å gå på nattestid og om du må ut lås opp døren før alle har sovnet, det smeller ganske godt i de låsene...
Tør jeg spøre hvorfor du har behov for å snike deg rundt om natten i ditt eget hjem? :P
Sist endret av sgt_coke; 14. mars 2012 kl. 13:22.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Tør jeg spøre hvorfor du har behov for å snike deg rundt om natten i ditt eget hjem? :P
Vis hele sitatet...
Vet ikke med TS, men selv røyker jeg en røyk i døgnet, den blir stjålet av mors pakke ca klokken 2. Rutine = sneaking skills.
førstemann på månen
Om du går på alle fire med tyngdekraftpunktet sånn ca rett under midten på ryggen, med så vie bein og armer som mulig og kroppen så langt ned mot bakken som mulig, kontrollert og dynamisk, kliss naken, da er du ninja!
Hvis du må låse opp dører eller lignende, vent på en naturlig lyd (hvis det er noe lignende i nabolaget ditt). For eksempel en bil som kjører forbi, kjøleskap som begynner å bråke, naboer eller lignende. Låser kan være helt jævlige.

Om du har en katt så er den perfekt å øve på! Jeg prøver alltid å liste meg mot katten min og skremme den når den sover. Enda vanskeligere når han er våken og spiser eller lignende, men utrolig morsomt når du klarer det, og som en bonus så spretter katten i været

Det jeg ikke har klart enda er å få katten til å følge meg, løpe inn på rommet og gjemme meg. Han finner meg alltid. Uansett hvor langt bak han er.
Sniking var morsommere før i tida; ingen hadde mobil med kamera.
Nå til dags risikerer du å bli fanget på naboens hage cam
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Skjønner ikke at folk kan være så sære når de sover, og våkne av slike små lyder. Jeg våkner såvidt av vekkerklokken.
Vis hele sitatet...
Våkner til at pappa river av meg dyna og 10 minutter senere så er jeg i drømmeland når alarmen på mobilen går.
Mamma derimot, hun kan sikkert våkne av en fjær som faller ned 10cm.