Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 844
Hei

Sitter i historie timen og skal skrive om Ghana, men fant en mye bedre måte å bruke tiden på, nemlig loke litt i FL studio.

http://soundcloud.com/kladdebok/aeln-adam-1

Aner ikke hvilken sjanger sangen skal bli, noen forslag på hvordan den kan utvikle seg?

Trenger også feedback!
La det bli med dette og fokuser på Ghana. Det er mitt tips.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
La det bli med dette og fokuser på Ghana. Det er mitt tips.
Vis hele sitatet...
Hehe, har kontroll på oppgaven og den skal nok bli ferdig, skal ikke leveres før om en stund og den er snart i boks, trenger bare en pause :P
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
La det bli med dette og fokuser på Ghana. Det er mitt tips.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Elendig saker, skjønner ikke hvorfor du ikke bare gir opp livet ass... Du burde ikke få lov til å prøve å lage musikk en gang, SÅ dårlig er du!
Hadde ikke hovedlyden vært så krass, kunne jeg faktisk likt den. Fin melodikk.
Sitat av Ludvig Vis innlegg
Helt enig! Elendig saker, skjønner ikke hvorfor du ikke bare gir opp livet ass... Du burde ikke få lov til å prøve å lage musikk en gang, SÅ dårlig er du!
Vis hele sitatet...
Haha...
For en taper du er.
Synes det var en bra begynnelse, men er helt sikker på at jeg har hørt dette før, er det samplet fra noe annet?
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Haha...
For en taper du er.
Vis hele sitatet...
Haha, ikke la deg irritere. HÅPER det er en troll. Hvis ikke kan de ta en kikk på hvordan de var på skolen, og se om de synes det var like lett å følge med i hver eneste time.
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Haha...
For en taper du er.
Vis hele sitatet...
Jeg vet jeg har lest en plass at "ironi er vanskelig å forstå på nett", men noen ganger får dere meg til å lure..

For øvrig virker det jo som om du behersker grunnfunksjonene i programmet relativt godt. Prøv å switch ting opp litt mer, lag det lenger, bygg det opp, og faktisk jobb med det. Det er jo seriøst ingen som mener du aldri burde hatt tillatelse til å prøve å lage musikk. Øvelse gjør mester etc. Ikke fokuser så sykt mye på hvilken sjanger på død og liv den elektroniske musikken din skal passe inn i, det er noe av det mest inspirasjonsdrepende jeg har hørt og jeg hører det alt for ofte.. Lag det du liker, så får heller folk etterpå bestemme seg om det er psych-rock, progmetall eller trashstep.
Danseku:
Nei det er ikke samplet fra noe annet sted såvidt jeg vet :P

Sgt coke:
Hehe, Ludvig er faktisk en kammerat, han skulle vell bare kødde litt :P men ja helt ening, ikke alltids like lett å konse på skolearbeidet, og greit å ta en pause i blandt

ulldott:
Takk for feedback!
Jeg er veldig flink til å holde på med et project i ca 1 time så er jeg lei og starter på en ny sang :P skal prøve og jobbe litt lengre med et project...

Her er forøvrig et andre utkast av sangen, har forandra litt på grunn tonen og endra litt
http://soundcloud.com/kladdebok/aeln-adam-2