Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 13041
Jeg er akkurat ferdig med spillet nå
veldig underholdene og jeg håper dere kommer med flere levler.
Ferdig med spillet.
Deilig følelse å klare siste bane
Håper dere kommer med en 2'er!
Trådstarter
Heisann! Har fått spillt igjennom alle brettene som dere har laget nå, må si dere er en veldig kreativ gjeng, fikk kjenne frustrasjonen på kroppen, og den deilige følelsen av å klare et brett en har slitt lenge med

Jeg tenkte å sette sammen en jule expansion på rundt 10-15 brett på søndag, og lage litt historie rundt det og greier. Har laget noen jule theme brett selv, så tenkte å putte de innimellom brettene dere har laget for å sette julestemninga.

Om det er noen som har laget kule brett de ikke har lastet opp er det veldig kult om dere gjør det i løpet av Lørdagen. Å legge ut brett på internett er blitt mye lettere i version 1_1 som jeg la ut 13.12 , bare gå inni Level Editoren og trykk på "Share" så får du all infoen du trenger.

husk å lese om hvordan du oppgraderer om du allerede har Spaceball 2000 V1_0 på dataen din
Trådstarter
Heisann!
Jeg rakk ikke å lage noen super jule-expansion, ble sittende å spille "World of goo" et fantastisk kult spill som er verdt å teste om en liker litt 2d puzzle ting.
Jeg fikk dog laget 3 jule brett for å sette stemninga, dere finner de på denne linken:
http://www.box.net/shared/7b03j5k3mn

Ellers ligger det veldig mange kule brett som brukere selv har laget på denne linken:
http://sharing.isavedtheearth.com/

God Jul!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av kidz Vis innlegg
Sangen er en låt vi spillte inn til spillet, er en gammel salme som heter "Jeg er en seiler på livets hav" der vi byttet ut alle jesus og gud ordene med CERN.
Vis hele sitatet...
Natt til i går begynte jeg plutselig nok engang å tenke på dette spillet, og nå sitter jeg igjen med et stort spørsmål: er du med i Team me? Det er i hvert fall samme sang brukt i spillet som ligger på deres Urørtside.

EDIT: mener ikke bare samme sang, men samme innspilling/versjon av sangen!
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Takk for bump av en gammel tråd jeg er offisielt hekta

edit: innlegg 500
Sist endret av Gig; 1. august 2012 kl. 19:32.