Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2033 839621
Er det noen her som veit om de brune mitsubishi`ene som er å få tak i, i oslo om dagen er noe tess eller???
spiste grønne dollar på 17 mai, og kan informere om at disse er verdt og handle noen av om man kommer over noen..
hadde med meg noen brune ying-yang som jeg bytta mot et par stykker av de grønne, men angrer hardt på at jeg ikke bytta til meg fler
håper seriøst det kommer mange av disse, for de var gode
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har smakt blå puma? har muligheten til å spise dem i kveld,
Sitat av torsann Vis innlegg
Det er en del blå rolex ute å går for tiden, jeg har trippa på dem helgene den siste mnd'en nå, iallefall her nede i østfold begynner det å bli lite av dem, og det kommer heller ikke fler inn. Så jeg tok valget, og kjøpte opp 30stk :P

Vet ikke om det er noen rapport på blå rolex her enda, uansett her kommer min:
Jeg tok først og dobbelt droppa 2 blå, så ventet jeg en time, og rusen kom som ett kick. Man får en utrolig trippy form, og dette er like godt som sofaknips og tur-knips. Jeg liker å gå på rare steder om kvelden på denne knipsen, den noia følelsen man får er bare helt herlig!

Oh, ang. innholdet har jeg hørt fra noen, og formen blir litt som ketamin eller 2B_C.

Noen som kan bekrefte innholdet her?


Jeg har også hatt ett par dårlig typer i det siste:
d&g: Utrolig dårlig knips, sikkert bare buff med masse amf i, eneste som skjedde var at det rykket litt på smilebåndet i en times tid. Og jeg trippeldroppet dem.

Euro: Enda noe ufattelig dårlig skit, jeg trippel droppa disse og, fikk minimalt med humør, men thats it. Dem var vel rosa, så har ikke peil på hva dem kan inneholde..
Vis hele sitatet...

De blå rolex'ene som var ute nå for 7 mnd siden sånn ca, herregud for noen knips. Dobbeldroppa 2 stk, begynte og kicke etter 40 min ca. Følte at jeg ikke skjønte noenting, det var den sykeste turen jeg har vært med på. Ting pulserte, ansikter vrengte seg totalt, ingen spesiel "love feeling", sto man ute følte man at man var i en såkalt "duplo verden" men de var greie etterhvert, men ble litt dårlige av dem. Noen andre som hadde en type syrefølelse på dem? Følte meg ikke xtc rusa på de akkurat.
inebajas: Hehe, kan godt skjønne at du ikke fikk noe knips føles hvis pillene inneholdt Katemin og 2 C-B som jeg har hørt far flere plasser. :P

Har selv testet noen piller som inneholdt 2 C-B, ble ihvertfall fortalt det, og det med at ansikter totalt vrengte seg skjedde mange ganger. Så man lenge på vegen så begynte alt å bevege på seg, og ting begynte å smelte sammen.

Men som sakt i denne tråden så kan man fort bli skremt hvis man forventer knips form også skjer det helt andre ting.
Sist endret av Bergensgutt16; 2. juni 2009 kl. 02:48. Grunn: Fikset skrivefeil
Noen som har prøvd blå delfiner, eller vet hva dem inneholder,? dobbel droppa disse første gang jeg spiste knips, tok heeeeeelt av, jeg satt meg ned i stolen å begynte å fryse å så ble jeg plutselig varm, jeg gikk ut å inn i kansje en time før dem tok heelt av, badet noe så innforjævlig, stappa fingrene nedi halsen å prøvde å spy, ringte ambulansen=) fikk så py.. tok av meg alle klærene gikk i dusjen,

hadde en del penger på meg som jeg reiv i 2 fordi det kriblet sånn i fingrene, beit i telefonen min hahaXD, var 100% sikker på min siste time var kommet=) men etter hvert fikk jeg maat form,,, ble litt offtopic dette her nå kansje =S
inebajas: Det samme skjedde til meg med de ying yangene vi spiste, duplohus, veldig sterke farger, og han duden på badet ble morpha å alt ble svart. Hadde veldig mange blackouts å slet med å finne tilbake til meg selv etter den turen (5-6 måneder tok det før jeg ble meg selv "psykisk" ) Har vel mye med att jeg liker å drømme meg bort å tror alt for mye på det som skjer i hodet mitt også.

Jg leste den rapporten jeg skrev nå, å synes den er helt på trynet i hvertfall. hei og hå
Testa blå puma i går, vi var 3 stk som spiste 1 og en halv pille hver, oppturen var mild og god, vi stor koste oss på toppen av turen, å fikk en veldig vellykket tur. gode piller, men har ikke skada med 2 i starten.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
I disse internett tider hvor det er så lett å bestille ditten og datten på nettet, hvorfor ikke da bare spante på seg en EZ-test marquis til en 20€?
Har dere råd til å trippel droppe og kanskje enda mer, har dere vel råd til å avse en 20€ som i dag utgjør nøyaktig 178.42 NOK.
Det betyr i værstefall 2 tabs mindre en helg, men dette vil gi en ganske grei indikasjon på hva pillen(ene) inneholder, dog uten at det er noe eksakt fasit der den spesifiserer hvert enkelt stoff. Men en grei pekepinn er det uansett og dere vil slippe all denne grubblingen og gatepratet om at den inneholder ditten og datten. Et slikt EZ-test kit varer i evigheter, så det skal testes mange tabletter før man går tom.
_____________________________________________
Jeg har kopiert over fargekodene fra EZtest sine sider.
De forskjellige fargekodene representerer:

Lilla-Svart: MDMA, MDEA or MDA ( MDMA innholdige tabletter kan av og til ta litt tid før de blir lilla, med mindre det er et høyt innhold av MDMA i dem. Rene MDMA-krystaller blir først lilla for så å gå til kullsvart dette skjer ganske øyeblikkelig)

Lysebrun - Mørke brun: Methamfetamin, Amfetamin, eller Ketamin. (Amfetamin i pulverform blir brun, men det tar litt tid før den reagerer. Ketamin krystaller blir brun for så å raskt gå over til mørkebrun)

Gul - Grønn: 2C-B, 2C-(X)-(f.eks 2C-E, I osv) DOB, DOI. ( 2C-B i pulverform slår raskt ut på fargen gul. Etterhvert går den over til en mer gul grønn farge)

Hvit - Grått: Ingen reaksjon = ingen aktive stoffer i det heletatt. Det kan også indikere DXM. Men jeg har aldri kommet over noen som ikke slår ut på noe. De pillene jeg har testet som ikke har gått under denne kategorien har bare vært fargeløs og sakte men sikkert anntydet en lysebrun aktig farge. Som da vil indikere veldig svake tabletter med spor av Amfetamin i.

___________________________________________
Mitt råd til dere som utsetter dere for disse tabelettene, skaff dere et EZ kit!
EZtest.com
Sist endret av spQ; 4. juni 2009 kl. 10:01.
Noen som har funnet ut hva som er i de lyseblå pumaene evievu spiste?
fant noe på pillreports. http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=16758

Der står det bare "blå puma" though. Noen formening om det kan være den samme? Anyone?
Klarte å bli tatt med en haug av de blå rolexene. Glemte at jeg hadde de i lomma. Fikk lese lab-raporten fra kripos under et avhør 12 mai. De inneholder viss$t bare 2c-b , ikke ketamin som så mange påstår.
Bergensgutt16 : hehe ja, jeg skjønte der og da at det ikke kunne inneholde så utrolig mye mdma. Det var egentlig ganske skummelt :P Men, turen ble fin den etterhvert når man lot ting bare komme og gå som det ville. Men ville aldri spist de igjen tror jeg :P

Evievu : Ying Yang var noe spesielt :P likte de godt første gangen, men etterhvert synes jeg funken var dårlig..
Men den gangen på ying yang da du trippa, det var en morsom kveld. Ikke med at du trippa så fælt men :P trodde ikke jeg skulle få funk av 1 og 1 joint liksom :P
De yin yangene du snakker om, inebajas, var de grønne? Prøvde noen sånne for ett år siden ca. Null funk på 3 stk :/
Hva med rosa Yin & Yang? Noen som har prøvd de?
Sitat av ellef Vis innlegg
fant noe på pillreports. http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=16758

Der står det bare "blå puma" though. Noen formening om det kan være den samme? Anyone?
Vis hele sitatet...
De var veldig lik pillene vi spiste, de var hardt presset å hadde en rar blåfarge (kanskje litt lysere)
åå nå gleder jeg meg, nettop droppa 2 rosa hjerter =) noen som har hørt om dem forresten? dem skal vist nettop være komt til BERGEN by,, har ikke spist knips på et halv år=) stor mat=)
UncleAndy: Nei, de var hvite tror jeg. haha :P
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:32.
fleinsopp1991: spiste noen rosa hjerter ifjor. og de futta.. Håper du skriver inn åssen disse var da.
Var noe av det bedre jeg spiste ifjor iallefall (:
Rosa hjertene var KANON gode... trippa som aldri før, har aldri vært så på tur noengang på 2 knips, begynte å kikke etter 30 minutter, når disse var på topp var en helt ubeskrivelig deilig rein mdma følelse å litt små halliser=) noen som vet hva dem inneholder?
Mener jeg kjøpte noe som het røde Mitsubishi, da jeg var den eneste som ikke tygde dem merket jeg ingen form på flere timer, mens alle de andre var helt i sin egen verden. Deretter snortet jeg kanskje en halv etter å ha spist 5-6 piller fra 0130 tida og utover til 0600 en plass. Kan si jeg var i form på litt feil tidspunkt da, men formen var fet og varte til 1100-1200 tida. Disse må tygges eller snortes. Noen som vet om dette er fordi de er for harde og bryte ned i magesekken eller noe? De fleste funker jo bare litt seinere, men her var det så og si ingen effekt.
noen som har hørt om / eventuelt testet jingjang knips som er tilgjengelig i bergen? Hvordan er funken? Farge? Halliser? Skal på tur med en kompis som ikke har testa før, så kan være greit å vite om de er bra eller dårlig ift dosering for han :-)
Sitat av Pablo_P Vis innlegg
Klarte å bli tatt med en haug av de blå rolexene. Glemte at jeg hadde de i lomma. Fikk lese lab-raporten fra kripos under et avhør 12 mai. De inneholder viss$t bare 2c-b , ikke ketamin som så mange påstår.
Vis hele sitatet...
Har 2CB blitt ulovlig nå da? Eller kunne du bare hente stæsjet og traske hjem? ;-)
Sitat av atom Vis innlegg
Har 2CB blitt ulovlig nå da? Eller kunne du bare hente stæsjet og traske hjem? ;-)
Vis hele sitatet...
2-CB har vært ulovlig i noen år nå...
aha, det visste jeg ikke.
Sitat av atom Vis innlegg
aha, det visste jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Hehe, det var nok litt for godt til å være sant dessverre. 2C-B ble vel bannet for ti år siden.
De blå pumaene inneholder cirka 120 mg MDMA.

Jeg skal prøve et par om noen dager
lurer på å kjøpe dungevis gitt :P
Tr.heim
ying-yang i haugesund området hadde 0 funk, husker ikke om de var grønne, grå eller blå...
Tipper de var grønne. Møkk.. Nen jævla idioter som lager fluortabletter og kaller det knips.
Noen soim har vært borti rosa rolex?
Sitter selv på noen rosa rolex, noen som vet noe om disse?
Jeg har fått tak på noen Hvite Mercedes, ganske store piller med små brune flekker på. Noen som har prøvd eller hørt noe om dem?
Fleinsopp1991 : God tur med De Rosa Hjertene da. Jeg poppa et par av de selv en gang, når turen først er i gang er den i 100 og på topp , som et rush på en måte men jeg kom ned etter 2 timer bare :/ men det betyr ikke at de er dårlige.

Jeg var borti noen Doble Rosa Hjerter en gang og de er perfect ture knips, det er det samme rushet som de vandlige men mye mye mer intenst og det varer mye lengre også, og de fikk fram en nice taste av det psykedeliske av MDMA også om du bare konsentrerer deg om det.

Dawg : Har aldri vært borti Rosa Rolex men Blå Rolex er helt syke, Var på beach party og jeg og 3 andre venner poppa 2 hver og vi Trippet Balls i 7 timer. Lyseblå runde , faste og fine piller med Rolex merket stemplet fint på overflaten. Skal prøve å beskrive effektene så godt jeg kan :

Jeg kjente et sykt gira intenst rush i meg gjennom hele trippen, himmelen og skyene skiftet til forskjellige farger og skyene morphet seg i helt twista dimensjoner, alt lys skiftet farge og jeg kunne se lyset hele veien fra der det kom fra og til det spredde farget lys rundt på stranda. Alt jeg så av farger lyste sterkt opp som neon lys og flashet opp omerådet med en ekstra glød i sterke knalle farger, og nesten overalt så jeg bevegelige mønstre som lyste opp i forskjellige farger, Bakken kunne brått begynne å bølge folk og objekter formet seg som om de var gele og bølget i takt med bakken, Så helt syyke tracers etter hver minste bevegelse du så og folk kunne noen ganger se ut som de vibrerte fort til mange kanter. Forskjellige sensasjoner og kriblene og digge følelser som strømmer gjennom kroppen .

Var også borti noe Blå Spørsmålstegn som faktisk var ganske god sofaknips. De Blå Rolex Knipsa var mere som passe trippy psykedeliske party knips mens de doble hjertene var prima tureknips.
Sitat av Arnfred Vis innlegg
Jeg har fått tak på noen Hvite Mercedes, ganske store piller med små brune flekker på. Noen som har prøvd eller hørt noe om dem?
Vis hele sitatet...
Har et par av disse selv, og vil gjerne vite hva som er i de.
Har aldri tatt knips før, men er hypp på og ta den uka som kommer nå.
Var hos en kammerat på torsdag som tok en og han syntes de var bra, men jeg føler meg ikke helt trygg på og ta de når jeg ikke har sett noen tester med test-kit eller noe av de.
Vet at det er makka og mdma i de, men hvor mye og om det er noe annet i de aner jeg ikke =/
Spiste de i går, droppa to, å delte de i to siden de var såpass store.Fy faen som det kicka etter en god halvtime!! Skikkelig deilig intens turings
Tok ikke mer en 4 gjennom hele kvelden, noe som pleier å være litt i minste laget på en lang kveld for min del, men de pillene der er sterke, så det gikk HELT fint

Kan ikke si annet enn god tur Beste rundingene jeg har spist på en god stund!!
Kommet over Røde okser, noen med erfaring?
om de oksene er litt store og flate, med bare oksehodet, så er det bare å kaste dem.. spiste 2 stk, null funk..
Sitat av TerrorViking Vis innlegg
Spiste de i går, droppa to, å delte de i to siden de var såpass store.Fy faen som det kicka etter en god halvtime!! Skikkelig deilig intens turings
Tok ikke mer en 4 gjennom hele kvelden, noe som pleier å være litt i minste laget på en lang kveld for min del, men de pillene der er sterke, så det gikk HELT fint

Kan ikke si annet enn god tur Beste rundingene jeg har spist på en god stund!!
Vis hele sitatet...
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=17182

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=17249

tror nok du hadde temmelig flaks da ass, for om det er de Mercene i linkene over det er snakk om så burde du ha blitt skikkelig sjuk hvis du spiste 4..

det står i begge rapportene at disse ikke inneholder noe annet enn MCpp,
og det virker på kommentarene på den norske testen, som om det er ganske stor enighet om innholdet..
Hadde et godt håp på disse sjøl og hadde tenkt til å trille noen i helga, men ser nok ut til at jeg chillern med det frem til jeg har sjekka dem med marquis sjøl i hvertfall..
Har skaffet meg noen Hvite Rolex og noen Rosa jern kors, noen som har erfaring med disse?
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Har et par av disse selv, og vil gjerne vite hva som er i de.
Har aldri tatt knips før, men er hypp på og ta den uka som kommer nå.
Var hos en kammerat på torsdag som tok en og han syntes de var bra, men jeg føler meg ikke helt trygg på og ta de når jeg ikke har sett noen tester med test-kit eller noe av de.
Vet at det er makka og mdma i de, men hvor mye og om det er noe annet i de aner jeg ikke =/
Vis hele sitatet...


De hvite mercedesa jeg testa her forrige helg var ikke å annbefale, har spist mye knips,men det her var noe av den jævlgste dritten jeg har tatt!
Var en ubehagelig opptur fra helvete, å ingen ting var bra i det hele tatt.
jævlig mye sære halliser, høres kansje klagete ut, men jeg likte de ikke, værste jeg har spist..droppa 3 btw, og hadde noen kompiser som hadde spist 1 og har samma mening som meg,

annbefales hvertfall ikke av meg.


btw, sntes ikke det virka som det var noe særlig med mdma i de knipsa vi spsite, så hvis noen har hvert borti det partiet å veot hva det spm er i de så let me know-
Sist endret av selvmord; 27. juni 2009 kl. 07:30. Grunn: .........zzzz
Ikke spis Hvite Rolex, jeg aner ikke hva som var i de men det var iallefall ikke MDMA\MDA osv, ble utrolig dårlig og fikk ganske merkelige hallusinasjoner, følte meg også solbrent over hele kroppen, spydde i ca 3-4 timer. (jeg spiste 2)
Jeg har fortsatt ikke sovet enda, tok disse på fredags kveld. Er 100% sikker på at det ikke var speed i de.

Når det gjelder de rosa jern korsene så vil jeg ikke anbefale de heller, man vart ikke dårlig av de (men jeg spiste bare 1) men tror ikke det var noe av godsakene i de heller, om noe så var det iaffal meget lite.
Sitat av selvmord Vis innlegg
btw, sntes ikke det virka som det var noe særlig med mdma i de knipsa vi spsite, så hvis noen har hvert borti det partiet å veot hva det spm er i de så let me know-
Vis hele sitatet...
igjen..

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=17182

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=17249

"Mcpp is the only active substance found" fra labtesten..
Den norske rapporten er omtrent enstemmig på det samme..

Btw, fikk tak på noen rosa hjerter i går, testa positivt for MDxx med EZ-kit
Jeg og kompis spiste to hver og de funka veldig bra, smilte fra øre til øre hele kvelden/natta og det er en stund siden jeg har spist så fine rundinger..
de virka rene, så tror ikke det er noe annet tull i dem heller..
kom over noen hvite Mitsubishi i vestfold området for et par dager siden, selv syntes jeg disse var ekstremt dårlig,, noen andre som har vært borti disse?
noen som har vært borti noen rosa knips med teksten RR på dem? sku visst være rosa raketter. erfaringer?
Det har vært en hel masse av de Hvite merc'ene i vestfoldområde og jeg kjenner ufattelig mange som har spist dem. (grunnet kjærlighetenen, har lystene og mulighetene til e-spising sunket veldig, derfor har ikke jeg testa dem :P)
Veldig mange av dem spydde, men hadde forde en fin trip, kaller det heller trip pga nesten ingen av dem merket noe særlig mdma, men retta heller tankene mot 2-cb eller no annet RC. Flere av dem gikk i skogen, eller satt bare og så på hånda si og følte seg veldig "soppa".

Skremselspropgandan har også sunget.
http://www.op.no/nyheter/article4430343.ece
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av slink Vis innlegg
Det har vært en hel masse av de Hvite merc'ene i vestfoldområde og jeg kjenner ufattelig mange som har spist dem. (grunnet kjærlighetenen, har lystene og mulighetene til e-spising sunket veldig, derfor har ikke jeg testa dem :P)
Veldig mange av dem spydde, men hadde forde en fin trip, kaller det heller trip pga nesten ingen av dem merket noe særlig mdma, men retta heller tankene mot 2-cb eller no annet RC. Flere av dem gikk i skogen, eller satt bare og så på hånda si og følte seg veldig "soppa".

Skremselspropgandan har også sunget.
http://www.op.no/nyheter/article4430343.ece
Vis hele sitatet...
blir bare spekulasjoner såklart, men høres ut som 2c stoffene ihvertfall, utifra min erfaring.
en times venting, så oppkast, så fin tur er resultatet.
Skjønner ikke at folk fortsatt diskuterer disse mercene, da de åpenbart ikke inneholder hverken 2C-stoffer eller MDxx..
*fler og fler rapporterer om at folk blir syke av dem.
*de fleste som spiser dem nevner flere likhetstrekk som ved effektene av Piperaziner.
*det ligger to rapporter ute som sier "MCpp" og en av dem er tilogmed en labtest.
*politiet går ut og advarer mot dem, selvom dette i seg selv ikke er noen sikker kilde..

da bør vel kanskje folk slutte og håpe på at det er noe godis i dem?
forresten noen som har vært borti de store gule/beige med atom/radioactive merket på?
Fått tak i noen røde okser, som allerede nevnt over her - er i rogalands området, og de skulle være noe av det beste på lenge... Noen som har noe å si om disse?
noen som har vært borti noen rosa, ganske flate runde knips med delestrek bakpå og bokstavene "RC" foran? lukter faktisk litt bringebær av dem :S ekte eller bøff?