Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 11217
http://peteranswers.com/
den websiden er den mest rareste greia jeg har hvert borti. det du gjør der er å spørre hvilkensomhels spørsmål og du får svar på det. Jeg spurte om hvor hytta til en kompis var og han svaret rett, om hva båten hans het og han svarte rett jeg spørte til og meg hva elevbedrifen vår het og han svarte rett.

men hvordan kan han lage en sånn greie som svarer sett på alt mulig og att den svarer på alle språk?

noen her som har noen som helst mening om dette?
Du fikk den sida tilfeldigvis ikke fra en kompis?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Han har nok lest denne her:

http://www.wikihow.com/Use-Peter-Answers
ja jeg fikk en av en kompis hehe....

men jeg får den faen ikke til å funke
den er sur, men når en kopis av mer begynner å skrive da fukner det.
Det er en artig sak å ta på de som ikke vet om den. Men det er old news i min gjeng så det er ikke like morro lenger.

Det gikk så langt at en jente ble redd. Trodde det sto folk utenfor vinudet hennes og lå under sengen hennes om natta og slikt
Det fungerer slik at kammeraten din skriver inn i felt 1: "." så skriver han svaret på ditt spørsmål og deretter avslutter med "." teksten som kommer opp er noe ala "Peter, please answer" eller noe

Så skriver dere det vanlige spørsmålet etterpå, og så kommer svaret som han skrev opp mellom de to ".".
hmm...
så om jeg skriver i rute 1. Perer, please answer:
2. hvor bor roar?
er det ress skrevet?
I rute 1 skriver du "."[svaret]"." feks: .Hjemme.please answer: vil gi "Peter, please answer:".
Så skriver du spørsmålet som du nettopp skrev svaret på i rute 2.
hahaha....
jeg fant det ut nå haha...
den der var bare tregisk bra egentlig hehehe.....
Sitat av Traktortom2
hahaha....
jeg fant det ut nå haha...
den der var bare tregisk bra egentlig hehehe.....
Vis hele sitatet...
Gir ikke ISPen din deg adgang til google?
Er bare å søke etter f.eks. "how to peter answers", og den første siden vil ha det du leter etter.
Sist endret av TanteSpiker; 17. desember 2007 kl. 16:20.
hah, kjenner en som lurt en fyr så jævli... han har klikka totalt i huet nå, kammeraten min sa han skulle avsløre det nå snart
hehe, har selv lurt mange med den siden.. noen har klikka helt og dratt ut kontakten til pc'en fordi de trur noen ser gjennom webkamerat dems.. hehe..