Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2538
hvordan ville du tatt det hvis du har en god kompis som møter opp i en parykk (som ser veldig ekte ut med lacefront og remi-hår) uten å adressere det?
hvis du hadde reagert, hvordan? ene dagen har han sitt vanlige hår, neste dag har han en parykk som gjør han helt annerledes. Hva sier man?
Jeg hadde kommentert det, gitt at det var en god kompis, for å få elefanten ut av rommet da det bare er ukomfortablet for både deg og han at dette ikke adresseres. Jeg hadde vel sagt: ''Fått deg hår?'' litt humoristisk tror jeg. Og etter svaret hadde jeg sagt ''Det var fint =)''
Se i fra 1:45
Elaine WIGS out!

Ellers, what Relevant said.
"Kul parykk" så fortsetter vi å game eller se på serier
Støtter relevant, kanskje tilogmed kommet med en litt smånervøs tilnærming av slaget:

Du, når vi andre skal ha langt hår må vi spare i mange mnd

Haha
Sagt "Oi så fin du var på håret, er det parykk, fett den ser ganske naturlig ut! " eller noe i den duren gitt at det er noe han brukte fordi han hadde komplekser med sitt vanlige hår. Det må hvertfall kommenteres men vær casual rundt det så han ikke føler at han ser ut som en klovn heller.

Hvis han ikke har noen komplekser med håret sitt fra før hadde jeg kanskje spurt hvorfor han gikk i parykk. Kan jo hende han har blitt paranoid og bruker det som utkledningskostyme, fins sikkert noen sånne snålinger
Jeg vet ikke, tror ikke jeg hadde sagt noen ting. Samme for meg om fyren går med parykk eller vanlig hår. Han har sikkert sine grunner og om han føler for å dele de så gjør han vel det når han føler det er greit.
Sagt det som det var, "har du et problem?". Iallfall om han blir en annen person. Om han ikke hadde blitt det hadde jeg ikke kommentert i heletatt.
Ganske rart å ikke kommentere noe så åpenbart. Vi kommenterer jo når venner har klipt seg, farga håret eller gjort noe med sveisen...?
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ganske rart å ikke kommentere noe så åpenbart. Vi kommenterer jo når venner har klipt seg, farga håret eller gjort noe med sveisen...?
Vis hele sitatet...
Gjør vi det? Helt ærlig så må det være meg da. Jeg kommenterer ikke eller legger ikke merke til hva folk gjør med sveisen sin. Om en kamerat hadde klipt håret eller farget det blått så er han jo fortsatt min kamerat. Spiller jo ingen rolle for meg om han har hår eller ei. Parykk eller farget hår.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Gjør vi det? Helt ærlig så må det være meg da. Jeg kommenterer ikke eller legger ikke merke til hva folk gjør med sveisen sin. Om en kamerat hadde klipt håret eller farget det blått så er han jo fortsatt min kamerat. Spiller jo ingen rolle for meg om han har hår eller ei. Parykk eller farget hår.
Vis hele sitatet...
I kretsen min gjør vi hvertfall det med nære venner. Ville vært veldig rart om man måtte kommentere det åpenbare selv mens den andre sitter å har lagt merke til det men ikke sier noe "jeg har farga håret da, hva syns du?". Det er ikke det at det endrer noe, som du sier er han fortsatt kompisen din med eller uten hår eller med blått eller brunt hår, men det er hyggelig å gi komplimenter når noen kjører en ny look enten det er hår eller nye sko. Hvertfall sånn jeg ser det
Sist endret av celtseus; 28. desember 2020 kl. 13:42.
Det blir jo akkurat det samme som om god kompis har fått seg ny lue eller har på en du aldri har sett han med. Så kommenterer man det.
Parykk er jo litt spesielt da, så avhengig av kompisen, hvor godt jeg kjente han og om jeg viste han hadde noen usikkerheter rundt håret sitt eller ikke så er det flere måter å takle det på. Hvis det bare er en køddeparykk for å se om noen legger merke til det/sier noe så er det jo en gyllen sjanse for å bringe litt humor inn i vennskapet. Kan jo være han har begynt på cellegift nylig for alt vi vet.
Sist endret av Revbatim; 28. desember 2020 kl. 13:46.