Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1410
Anonym bruker
"Nummen Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjennom årenes løp når jeg har intatt MDMA, så blir jeg alltid asosial, mer stein, sløv og noen ganger litt søvnig på stoffet. Jer opplever en god følelse, får kjeven i gang og alt det der. Men nesten alltid samtidig føler jeg meg søvning selv om jeg ikke akuratt ville fåt sovnet. Er det andre som har det slikt?
Høy dose? Avslappet setting?
Mdma er gjerne hva du gjør det til, er du på klubb eller fest så blir du selv ofte festlig. Er du i en stue eller hytte og sitter i en sofa, så smelter du gjerne inn i sofaen.
Ofte lett og også bli sløv og stein og asosial om du kjører høyere doseringer
Sist endret av moret; 22. januar 2022 kl. 13:32.
Anonym bruker
"Nummen Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Høy dose? Avslappet setting?
Mdma er gjerne hva du gjør det til, er du på klubb eller fest så blir du selv ofte festlig. Er du i en stue eller hytte og sitter i en sofa, så smelter du gjerne inn i sofaen.
Ofte lett og også bli sløv og stein og asosial om du kjører høyere doseringer
Vis hele sitatet...

Det har vært varierte doseringer, ellers så stemmer nok det du nevner i forhold til setting helt sikkert en del.
Har tatt en del emma og utifra det du beskriver så har jeg det helt likt som deg, mest sannsynelig pga for mye emma på en og samme kveld. Ro ned doseringene så blir det bedre, mye bedre!

Røyker du rev på emma også?
Måtte legge mdma på hylla selv, men jeg hadde mye positive opplevelser på mdma. Men til slutt sa det stopp, gidder liksom ikke å pøse på når det er utelukkende negativt. 1 år uten nå, men savner fortsatt den rusen
Anonym bruker
"Nummen Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av rödpant3r Vis innlegg
Har tatt en del emma og utifra det du beskriver så har jeg det helt likt som deg, mest sannsynelig pga for mye emma på en og samme kveld. Ro ned doseringene så blir det bedre, mye bedre!

Røyker du rev på emma også?
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg prøver å holde reven til oppturen er på vei ned.
Jeg pleier å gjøre det alene med musikk på ørene. Jeg pleier og bli tung og stein, på en god måte, mens jeg vrir meg rundt i pledd og nyter timene uten bekymringer. Mdma er fantastisk så lenge man bruker det riktig og har lange nok pauser, som jeg mener bør være minst 3 mnd. Og hvis man tar litt ekstra så er visualsene og funny
Jeg blir som regel alltid superstein av mdma. Sitter å nodder og er sløv og borte. Denne låta her er kjempedigg når man er Emma-stein: https://youtu.be/JF7WFMMiVGQ
Sist endret av Relevant; 23. januar 2022 kl. 04:45. Grunn: Teite auto-korrekt…
Jeg blei også det samme når jeg brukte det. Tatt det flere ganger aleine og med kompiser. Hadde alltid med rev og røyka ca 1 time før, 1,5time etter jeg hadde tatt det og flere ganger etter det. Blei helt syke visuals, med geometri jeg ikke har sett på syre/sopp en gang.
Var en 5 kanta stjerne som roterte rundt flere andre stjerner på en måte i neongrønn/ vekslende farger.

Var masse annet også, men jeg tok aldri mer en ca 180-200mg på en kveld.

Veldig gøy å kombinere med sopp også btw
Slutta for 2,5 år siden, men skal ta det en eller annen gang igjen. Savner litt den godfølelsen,
Blir også ganske rolig og stein av ren MDMA, får lyst å bare chille. Det er vel kanskje en av hovedgrunnene til at Extacy ofte er blandet med amfetaminer for å gi deg mer energi til å rave enn man får av ren MDMA alene.