Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1770
Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle putte denne tråden så jeg legger den bare i rusmidler.

Greia er, jeg snuser vanligvis hvit snus, og det funker som vanlig akkuratt nå snuser jeg en boks med skruf som gikk ut i 2018, den har lugget i fryseren. jeg har søkt rundt på dette, men finner aldri svar.

Den er "Ultrasterk" og en 2 prikk Lyft boks gir meg større effekt, jeg tror kanskje det er fordi at den gikk ut i 2018 men den har lugget i fryseren hele denne tiden. og når jeg søker opp dette så står det bare at utgått snus har mindre smak og lukt men ikke effekt.

det er brunsnus, snuser jeg den feil??
Trokke d går å snuse en snus feil, hvorfor har du hatt en snusboks i fryseren? Og hvorfor i over 4 år??
Det er en boks med snus. Kan du ikke bare kaste den og kjøpe en ny?
Trådstarter
3 0
1. Det er mamma sin snus XD

2. Hun oppbevarer snus i fryseren for at det skal holde lengere, hun hamstrer snus i sverige og rekker ikke å snuse opp alt på noen uker

3. Jeg tror mamma bare ikke liker brunsnus og angret på kjøpet så hun har vel bare latt den ligge

4. Hva er galt med snusen???
Sist endret av Magicalx2; 21. januar 2022 kl. 23:14.
Sitat av Magicalx2 Vis innlegg
1. Det er mamma sin snus XD

2. Hun oppbevarer snus i fryseren for at det skal holde lengere, hun hamstrer snus i sverige og rekker ikke å snuse opp alt på noen uker

3. Jeg tror mamma bare ikke liker brunsnus og angret på kjøpet så hun har vel bare latt den ligge

4. Hva er galt med snusen???
Vis hele sitatet...
Nikotin brytes ned over tid, 1 år er vel sånn ca grensen, så en 4 år gammel snusboks vil nesten ikke ha nikotin igjen. Den er ikke helseskadelig, men uten effekt.. Kjøp en ny
Trådstarter
3 0
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Nikotin brytes ned over tid, 1 år er vel sånn ca grensen, så en 4 år gammel snusboks vil nesten ikke ha nikotin igjen. Den er ikke helseskadelig, men uten effekt.. Kjøp en ny
Vis hele sitatet...
Tusen takk!!

tenkte meg det også, men ville bare være sikker.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter med Jakobsson's WIntergreen med utløpsdato i 2019. Veit ikke om det er pga "mint" og hvit snus men jeg føler jeg får effekt av den.. fiffig.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sitter med Jakobsson's WIntergreen med utløpsdato i 2019. Veit ikke om det er pga "mint" og hvit snus men jeg føler jeg får effekt av den.. fiffig.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke garantert at nikotinen har blitt brutt ned. Kanskje nikotinen i hvit snus er mer holdbar pga den er kunstig sprøytet inn, i motsetning til "naturlig" brun snus? Kanskje lab-nikotin holder lenger enn naturlig

Mint-effekten kan jo også være nok til at det svir skikkelig, mange mener det forsterker følelsen av nikotinen. Tror mange snusere er litt "avhengig" av denne sviende følelsen, og nesten forveksler den med selve nikotinrusen. Det er ihvertfall mange som vil ha mint/fresh fordi det oppleves som sterkere, selv om nikotin per mg er den samme.
Snuse feil, nå må du gi deg.
Selv har jeg smakt snus fra ti år tilbake i tid (fant på ei hytte) som fungerte helt utmerket med god kick
Er det at snusen din ikke svir like mye som vanelig, som er problemet? Jeg har dette problemet med general. For når jeg prøver dama sin snus, som er epok så svir den skikkelig, og det er hvit damesnus. Jeg tror rett og slett tannkjøttet og har blitt for vandt med general, men jeg kjenner jo litt nikotinen etter en stund da. Flere som kjenner seg igjen?
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Nikotin brytes ned over tid, 1 år er vel sånn ca grensen, så en 4 år gammel snusboks vil nesten ikke ha nikotin igjen. Den er ikke helseskadelig, men uten effekt.. Kjøp en ny
Vis hele sitatet...
Hvor leste du dette? Man får jo nikotonbuzz av 20 år gamle sigarer.

Snusboksen min har en utløpsdato på 6mnd, men jeg har funnet snus som er 2-3 år gammel og de har fungert helt fint de.