Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3435
Hola!

Skulle oppdatere maskinen min til Windows 11 fordi som med alt annen dritt med Windows så prøver de å kjøre det i rævva di så hardt de klarer.

Uansett så ga jeg etter når jeg hadde nådd to uker med mas fra drittmaskinen jeg sitter med. I og med at det er en drittmaskin så måtte jeg bruke en ekstern harddisk for å midlertidig lagre filer i forbindelse med oppdateringen.

Nå når jeg slår på pcen etter at gitt drittpc ikke fikk fullført installasjonen får jeg denne beskjeden:



Problemet er at den er tilkoblet, nye ledninger er kjøpt men den vil rett og slett ikke komme i kontakt med harddriven.

Jeg får koblet den til en annen maskin (men også da dukker det opp problemer som må skannes og repareres). - den andre maskinen går ikke an å bruke til noe som helst fordi det er en domene-pc.

Jeg kommer meg ikke bort fra den her beskjeden og jeg får kontakt med harddriven i 0.2 sekunder før den dukker opp igjen og jeg kommer ikke videre. Hva kan jeg gjøre? Det føles ut som Windows nok en gang har rævkjørt en av sine brukere, og etter x antall timer er jeg mildt sagt forbanna.
Når du sier oppdatere, mener du da formatering og installering av win11? Beste er å ta backup av personlige ting, for så å formatere hardisken du installerer på! Noen bare oppdaterer "over" den gamle versjonen, og da blir det fort litt krøll

Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Når du sier oppdatere, mener du da formatering og installering av win11? Beste er å ta backup av personlige ting, for så å formatere hardisken du installerer på! Noen bare oppdaterer "over" den gamle versjonen, og da blir det fort litt krøll
Vis hele sitatet...
og med krøll så mener jeg "windows.old" mapper som blir opretta og slik driit.
Sist endret av Paranoid83; 5. november 2021 kl. 23:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.